Ronde 3:
: Michael Jackson - Ben
: Prince & the Revolution - Purple Rain
: Loreen - Euphoria
: Eminem - Without Me
: Guus Meeuwis - Ik wil met je lachen
: Men at Work - Down Under
: Armin van Buuren - Going Wrong
: Simon & Garfunkel - Bridge over Troubled Water
: Cee-Lo Green - Fuck You
: The Carpenters - Top of the World
Veel mensen wisten nummer 1 wel, alleen Ben Poelarends wist de titel van t nummer niet... En nummer 8 is toch vrij bekend maar Maurice dacht dat het de Here zegene u was, en Jorieke Opwekking 38.

Stand na ronde 3:

Ronde 4:

Dit wordt meer mijn ronde dan de vorige : D

is de tussenstand al geüpdatet?

moeilijkste ronde ooit. 10pnt denk ik. Ik weet niet wat het is maar 7 vond ik leuk:)

De here zegene u wordt altijd zo gespeeld bij ons in de kerk. Leek me dus wel een goede gok.

de Mole schreef: Veel mensen wisten nummer 1 wel, alleen Ben Poelarends wist de titel van t nummer niet... En nummer 8 is toch vrij bekend maar Maurice dacht dat het de Here zegene u was, en Jorieke Opwekking 38.

Dacht dat je niet aan name and shame deed maar kom ik dan toch even bedrogen uit. Ter verdediging, ik was net terug van wintersport en moest met mijn brakke hoofd de quiz maken in zeer korte tijd, ik stond namelijk onder tijdsdruk. Mijn bed dwong mij om te stoppen met nadenken. Dit alles heeft ertoe geleid dat ik mijn eigen naam niet meer kon spellen, ik wist gewoon niet meer hoe je de titel schreef dus heb ik die maar niet opgegeven.

Is de artiest bij 4 niet een half punt waard als je Obie Trice een eervolle vermelding gaf?
En bah, ik wist Guus Meeuwis gewoon maar mijn handen wilden het niet typen.

Minstens 12 punten deze ronde, als ik heel gelukkig gegokt heb meer. En nummer 10 bezorgt me slapeloze nachten.

Remco schreef: Is de artiest bij 4 niet een half punt waard als je Obie Trice een eervolle vermelding gaf?

Precies, ik had amice Trice ook goed vond ik zelf.

Thierry schreef:
Remco schreef: Is de artiest bij 4 niet een half punt waard als je Obie Trice een eervolle vermelding gaf?

Precies, ik had amice Trice ook goed vond ik zelf.

http://en.wikipedia.org/wiki/Without_Me
Amice Wikipedia schreef: while the introduction — "Obie Trice, real name, no gimmicks" — is sampled from Obie Trice's own track "Rap Name".
Lijkt me niet voldoende...
Juliet de Haas

Bah het is net Amicitia drinken, ik ken ze praktisch allemaal maar ben spontaan de namen vergeten.

Juliet de Haas schreef: Bah het is net Amicitia drinken, ik ken ze praktisch allemaal maar ben spontaan de namen vergeten.

Haha, herkenbaar. Beide onderdelen van je vergelijking.

Ik weet, het is Paasweekend en zo, maar wanneer komt de volgende ronde online? :70:

Ronde vier maakte mij vooral blij bij nummer 8 :D

Ronde 4:
: Timbaland & Katy Perry - If We Ever Meet Again
: Run DMC - Walk This Way
: Culture Club - Karma Chameleon
: Martin Solveig - Hello
: John Travolta & Olivia Newton John - Summernights
: Vivaldi - Herfst
: Boney M. - Sunny
: Frank Boeyen Groep - Kronenburg Park
: AC/DC - Thunderstruck
: Kaiser Chiefs - I Predict a Riot

Stand na ronde 4:

Ronde 5:

Neeeeeeeeeeeeeeee! Helemaal vergeten ronde 4 op te sturen. :(

Tot wanneer hebben we voor ronde 5?

tot donderdag 23.59

Ronde 5:
: ABBA - Mamma Mia
: Party Animals - Have you ever been mellow
: Radiohead - Creep
: Afroman - Because I got high
: Vaya Con Dios - Neh Nah Neh
: Lynyrd Skynyrd - Free Bird
: Milk Inc. - Walk On Water
: MGMT - Time to pretend
: Shocking Blue - Venus
: The Opposites - Slapeloze nachten

Stand na ronde 5:

Bij nummertje 5, heb ik alle hey nanana's fout gerekend, de nee nanana's zijn goed gerekend, moest ergens een grens trekken.
Het plan is om in totaal 8 rondes te doen. Dan een winnaar uit te roepen en dan opnieuw te beginnen. Eduard en Michel hebben allebei al aangegeven dan wel de quizmaster te willen zijn. Dus we doen wel wie er wint mag quizmaster worden, als diegene dat ook zelf wil natuurlijk. Succes maar weer.

Ronde 6:

Wanneer moet ronde 6 ingeleverd zijn?