ok ok, kan het niet laten. Hier mijn favorieten op Eurosonic:

Mari Boine - volkszangeres uit Noorwegen. Super chille muziek

Broken Records -indie uit Schotland.

La pegatina - een spaans feestje :) was vooral een geweldig optreden denk ik, maar toch... voor de liefhebber

Infamous angel
Flor is schreef: Nog een tof bandje gespot op Eurosonic. Met songs die al bijna net zo goed zijn als de bandnaam:

Die naam komt me ergens bekend van voor. Leuke band is het zeker!

Renske schreef:
N.B. Steendam schreef:
Infamous angel schreef: Een absolute aanrader:

Mooi!


Mooi, maar na twee keer luisteren wordt het een beetje vervelend.

Nou ja, nog altijd beter dan Norah Jones of zo. Dat wordt pas vervelend na 2 keer.

Een leuke en nog wat onbekende band die lekker klinkt:

Een mooie cover van een klassieker (wie kent het origineel zonder te spieken?):

Voor iemand die van mooie duetten houdt (en ook een beetje van Fleetfoxes):

Een mooie a capella van Skandinavische schonen (met de voorgaande dames): van Anna Ternheim. Voor mij een beetje kippenvel als ik het hoor.

Herbsgarden

, het Zuid-Afrikaanse equivalent van Black Eyed Peas. Straight from da hood.

Wie nu nog durft te stellen dat saai is...

Wie nú nog durft te stellen dat saai is...

Of bekende bands die lekker klinken?

Infamous angel schreef:
Flor is schreef: Nog een tof bandje gespot op Eurosonic. Met songs die al bijna net zo goed zijn als de bandnaam:

Die naam komt me ergens bekend van voor. Leuke band is het zeker!

Renske schreef:
N.B. Steendam schreef:
Infamous angel schreef: Een absolute aanrader:

Mooi!


Mooi, maar na twee keer luisteren wordt het een beetje vervelend.

Nou ja, nog altijd beter dan Norah Jones of zo. Dat wordt pas vervelend na 2 keer.

Een leuke en nog wat onbekende band die lekker klinkt:

Een mooie cover van een klassieker (wie kent het origineel zonder te spieken?):

Voor iemand die van mooie duetten houdt (en ook een beetje van Fleetfoxes):

Een mooie a capella van Skandinavische schonen (met de voorgaande dames): van Anna Ternheim. Voor mij een beetje kippenvel als ik het hoor.

William fitzsimmons,

En natuurlijk Mumford and Sons

Laat ik volgende keer eerst eens nadenken:D

Rosi golan
Oud maar ook leuk: Newton Faulkner

En lekker uit australie: Missy Higgins:

Allemaal singer songwriters dus.

De Oscar-winnende soundtrack van de film Crazy Heart (aanradertje).

Infamous angel

Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden en of jullie dit al kennen. Hij stond afgelopen vorige week donderdag in Paradiso:

en . Kijk ook maar eens naar de andere.

eva mariëtte

Nog altijd relaxed.. Regina Spektor - Samson http://www.youtube.com/watch?v=p62rfWxs6a8

Sowieso leuke music van mevr. Spektor.

Op zaterdag 15 mei komt Gert Vlok Nel naar de Vera in Groningen, vanaf 20:30 to 22:30!

Wie is Gert Vlok Nel vraag je je nu af, dat zal ik nu even vertellen. Gert Vlok Nel is een Zuid-Afrikaanse singer/songwriter/dichter die in het Afrikaans zingt. Jeweetwel, dat taaltje dat een mengelmoes lijkt van Nederlands, Engels en inheemse talen. Hij heeft één album met de titel Beautfort-Wes Se Beautiful Woorde waarop een 8-tal prachtige liedjes staan. Zijn muziek is heel sfeervol in combinatie met zijn stem en zijn teksten zijn heel mooi.

Luister eens goed naar het volgende nummer en probeer de tekst mee te lezen: http://www.youtube.com/watch?v=avQBmn24a1s

Niek en ik gaan er sowieso heen. Als je ook mee wilt moet je dat even zeggen en zelf een kaartje kopen. Het kost 10,-

eva mariëtte schreef: Nog altijd relaxed.. Regina Spektor - Samson http://www.youtube.com/watch?v=p62rfWxs6a8

Waarom ken ik deze leuke vrouw niet? Heeft ze een x-factor gewonnen of wat. Veels te relaxed.

De van 2010.

eva mariëtte

Jaaa, goeie robert. Super mooi filmpje, hij heeft dr nog een over colalight volgens mij.

Klopt. Andere nummers van zanger Raymond zijn 'Dansen in de sneeuw,' 'Schoffies en hooligans' en 'Cola Light.' Wat een held.

ik ben fan!