the national is wel nice, thnx ouwe

check ook is minus the bear, is wel wat vrolijker

http://www.youtube.com/watch?v=NAoVj0-bZkI

Jaaaa, the National! :D Persoonlijke National-favoriet:

Nog een tipje:

Vandekamp schreef: Voor de indie-rock liefhebber: The National - England, even luisteren voor het slapen gaan. heerlijk, The National is sowieso de moeite waard om te leren kennen, ook eindelijk beetje aan het doorbreken in Nederland...

!!!!!!!

Mijn favoriete nummer van 2010, met afstand, tot nu toe! Echt een magistraal meesterlijk nummer. Het hele album High Violet is erg mooi, maar toch moet ik zeggen dat Boxer uit 2007 niet overtroffen is, dat blijft namelijk 1 van mijn favoriete albums aller tijden.

UndahCovah schreef: !!!!!!!

Doe dat maar niet. Vindt Chris Arnold niet leuk.

smeerkees schreef: Jaaaa, the National! :D Persoonlijke National-favoriet: Nog een tipje:

waarom heb je nú al meer dan dubbel zoveel posts als ik? :shock:

Ik wil nog wel wat persoonlijke top 10's horen, nummers en/of albums.

Mijn top 10 nummers (een greep uit mijn favorieten iig):
Led zeppelin - Stairway to Heaven
Mark & Clark Band - Worn down piano

Avenged Sevenfold - M.I.A.
Deep Purple - Highway Star
Eagles - Hotel California
Pearl Jam - Even Flow
Prince - Purple Rain
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
Radiohead - Paranoid Android

mis nu vast nog wat van m'n favorieten maar deze zijn in elk geval top

Ah, nostalgie, leuk!

Ook leuk en van de Eagles: Desperado
Over klassiekers gesproken; Iron Maiden:

(ik weet het, het is geen top 10 8-) )

Eagles is sowieso wel leuk: New kid in town, Lyin' eyes, the Last Resort. :D

N.B. Steendam
vanGuilik schreef: Ik wil nog wel wat persoonlijke top 10's horen, nummers en/of albums. Mijn top 10 nummers (een greep uit mijn favorieten iig): Led zeppelin - Stairway to Heaven Mark & Clark Band - Worn down piano Avenged Sevenfold - M.I.A. Deep Purple - Highway Star Eagles - Hotel California Pearl Jam - Even Flow Prince - Purple Rain Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond Radiohead - Paranoid Android mis nu vast nog wat van m'n favorieten maar deze zijn in elk geval top

Vroeger lekker in de cd-kast van je vader gesnuffeld? :)

Ik hou van lijstjes dus doe mee met van Guilik. Hier mijn youtube top tien van vandaag:

(van samples uit de Disneyfilm)

N.B. Steendam

Nagekomen bericht: de Eagles zijn ok, maar halen het niet bij de.

N.B. Steendam schreef: Nagekomen bericht: de Eagles zijn ok, maar halen het niet bij de.

Word! "Don't Speak" is ook errug goed.

Trouwens dit is trouwens ook een must see filmpje, de opkomst van metallica bij monsters of Rock in Moskou in 1991. Het communisme is net gevallen en iedereen (meer dan een miljoen mensen) gaan helemaal los, het leger dat de meute in de hand moet houden inclusief. Zelfs als je niets met metallica hebt zou ik toch minstens het begin kijken...

http://www.youtube.com/watch?v=1QP-SIW6iKY
N.B. Steendam schreef: Nagekomen bericht: de Eagles zijn ok, maar halen het niet bij de.

:roll:

Zal je lijstje zo eens nalopen, hopelijk is die kwalitatief beter.

dit !

imhotep schreef: Trouwens dit is trouwens ook een must see filmpje, de opkomst van metallica bij monsters of Rock in Moskou in 1991. Het communisme is net gevallen en iedereen (meer dan een miljoen mensen) gaan helemaal los, het leger dat de meute in de hand moet houden inclusief. Zelfs als je niets met metallica hebt zou ik toch minstens het begin kijken... http://www.youtube.com/watch?v=1QP-SIW6iKY

Dit is inderdaad één van de beste filmpjes op youtube! Lijkt me heerlijk om daar bij te zijn!:D

Infamous angel
Elsa schreef: dit !

Erg leuk en bijzonder om te zien. Alhoewel het soms niet helemaal gelijk of met de volle overtuiging gaat, moet ik zeggen :)

Wat mij betreft komen er meer van het volgende soort dingen. Dan heb ik het over (noem het maar) muziek guerrilla (of 'take away show', volgens Beirut):

...of...

...of...

Gelijk ook maar wat aandacht vragen voor deze goede zanger:

Vind ik zelf wel een erg leuk nummer:

Mn favoriete bands van deze week:

en

Leuk dat Incubus weer eens in iemands lijstje staat, jeugdliefde.

Vast oud enzo, maar gewoon heerlijk, dus niet zeuren:) http://www.youtube.com/watch?v=5xZw9D9c18E