annemarieke

@ undahcovah: Ik weet nu even niet wie deze week in Lathum zit, maar ik zit er volgende week :)

annemarieke schreef: @ undahcovah: Ik weet nu even niet wie deze week in Lathum zit, maar ik zit er volgende week :)

Check het ND van vandaag. Daar staat een grote foto van een activiteit van E&R lathum. Een vechtsport workshop. Het E&R team vond het komkommer nieuws enorm laag van niveau de laatste tijd, dus hadden ze het ND uitgenodigd. Die heeft vervolgens een fotograaf gestuurd. Op de foto staan Marnix (ATV), Zwier, Marjette, Eduard, Willem-Jan, Jos(E&R landelijk) en Dorien. met nog wat campinggasten erbij ;). Aan het einde van de workshop waren er zo'n 40 mensen.

annemarieke

He Ernst! Tof zeg!! :D Bedankt voor de tip!

Ewout = Eduard Boersema trouwens, niet om lullig te doen maar das wel even leuk voor de GSV'ers die dit lezen.

Ernst schreef:
annemarieke schreef: @ undahcovah: Ik weet nu even niet wie deze week in Lathum zit, maar ik zit er volgende week :)

Check het ND van vandaag. Daar staat een grote foto van een activiteit van E&R lathum. Een vechtsport workshop. Het E&R team vond het komkommer nieuws enorm laag van niveau de laatste tijd, dus hadden ze het ND uitgenodigd. Die heeft vervolgens een fotograaf gestuurd. Op de foto staan Marnix (ATV), Zwier, Marjette, Eduard, Willem-Jan, Jos(E&R landelijk) en Dorien. met nog wat campinggasten erbij ;). Aan het einde van de workshop waren er zo'n 40 mensen.

Helaas sta ik niet op de foto, maar heb nog steeds spierpijn van de beruchte workshop. Ik heb mijn E&R week er op zitten en ik mag terugkijken op een verkwikkende ervaring en een diepe overtuiging dat ik echt op mijn plek was in het evangelisatie en recreatiewerk! God geeft talent die je in mag zetten voor Zijn Koninkrijk en Hij zegent, rijkelijk. Ik hoop dat alle mensen die op E&R / AiA / Wielewaal achtige projecten zijn meegeweest anderen mogen aanvuren om te leven vanuit Gods genade, door Zijn kracht en tot zijn eer!

Voor wie dat interessant vinden, ik heb een kort verslag gemaakt van onze trip langs de projecten. Helaas is het lastig om ze allemaal recht te doen, maar ik heb mijn best gedaan.

Het staat hier: http://www.adtempusvitae.nl/component/o ... #msg100080

Komende week hopelijk nog 1 of 2 daagjes naar Scheveningen, en zaterdag naar Lichtenvoorde, het is eindelijk zover!
Dan zal ik nu maar weer eens ophouden met het onderspammen van jullie forum ;).

Ernst schreef: Dan zal ik nu maar weer eens ophouden met het onderspammen van jullie forum ;).

. Wanneer schrijf je je es in op de universiteit, Ernst?

HT schreef:
Ernst schreef: Dan zal ik nu maar weer eens ophouden met het onderspammen van jullie forum ;).

. Wanneer schrijf je je es in op de universiteit, Ernst?

Toevallig stond ik afgelopen jaar al ingeschreven bij de TU in Kampen... Helaas moet ik me dit jaar focussen op m'n HBO gezeur... :P

E&R Scheveningen was overigens ultiem gaaf, enorm intens! Je hebt enorm directe gesprekken met mensen, elke dag kwam het wel voor dat je zo een half uur met iemand of twee personen staat te praten over Jezus, God en reïncarnatie, lijden in de wereld enz. Machtig mooi :).
Vandaag was er het E&R mime team, die zijn echt goed!

Hé! heb jij ook in Scheveningen gestaan? Toevallig ook met ene Jos Hummelen en Robin Meijerink?

UndahCovah schreef: Hé! heb jij ook in Scheveningen gestaan? Toevallig ook met ene Jos Hummelen en Robin Meijerink?
Ja klopt! Was enorm tof! Was zeer goed samen werken met hun, ook met Joëlle als je die toevallig ook kent (een viendin van Jos en Robin). Toffe lui :P!

Vorige week een enorm gave, intensieve en gezegende week gedraaid in Vollenhove! Moeilijk uit te leggen zo op een forum, maar het is zoiets geweest als HT beschrijft...

Ik begrijp het wel, de indruk is nog te vers... ben zelf net terug van een weekje Lichtenvoorde, machtig mooi! Super om het zelf eens mee te maken en te merken dat God aan het werk is (en als werktuig te mogen dienen...)!

Zo, dat was de zomer ;). Nu weer aan de slag voor komend jaar. Komen jullie ook op de themadag?

je wil niet weten wat ik in de boekenkast van mn pa tegenkwam... een E&R map met daarin info en referaten uit 1979. er staat in dat na 31 augustus 2002 de vereniging niet meer zal bestaan, ofzo omdat dan de vereniging maar voor een tijd van 29 jaar en 11 maanden is opgericht.. interessant, om te kijken wat er vroeger belangrijk was op de GSV..