Ik ben benieuwd wie er naar het dankweekend van E&R Suameer gaan. Ik ben van plan om vrijdagavond al te gaan. Is er iemand die met mij mee wil reizen?

annemarieke

ik kan alleen de vrijdagavond want zaterdag viert mn oma dr 75ste verjaardag, en ik hoorde dat op vrijdagvond er een sing in was en de weken zaterdag pas geevalueerd worden dus k heb besloten om niet te gaan... vind het wel erg jammer! jullie een gezellig en goed weekend gewenst!

Ik kan helaas niet, heb voor KIK gekozen.

En Stieneke, wanneer mail je nou eens over een 'reunie'?

Idd stieneke! He maus, zullen wij anders even die reunie plannen? Volgende week ben ik elke dag beschikbaar..

En doen jullie dit jaar ook weer mee?

Jo, week 5 in Lathum!

Ik heb nog niet definitief besloten, maar hoogstwaarschijnlijk wel, in Lathum.

Mausie schreef: Jo, week 5 in Lathum!
Gaaf. Ik ga zelf week 6 in Westkapelle. Gaan jullie ook naar het voorbereidingsweekend 11-12 mei?

Week 5 in Vollenhove! De conferentie afgelopen weekend was erg goed.

De weken 1 en 2 zoeken nog mensen, trouwens. Het gaat om de periode 7 tot en met 14 juli en 14 tot en met 21 juli 2007. Heb je interesse, geef je dan op via de link op de vorige pagina.

Misschien wel grappig om te weten voor het geval je dat nog niet wist. E&R is min of meer door oud-GSV'ers begonnen. De eerste voorzitter was Jan Knepper (1972) en lid van de GSV G (wat toen nog aan elkaar werd geschreven, en wat nu schijnbaar niet toegestaan is op jullie Forum). Dat kwam ik tegen in het archief van E&R in Kampen.

Ja, dat klopt volgens mij.
Volgens mij is het twee jaar geleden dat wij tijdens een voorbereidingsweekend van E&R Suameer een toerusting en workshop kregen van twee van de oprichters. Dat was heel bijzonder!

De zomer komt er weer aan, in mijn team alleen al zitten drie gsv'ers. Misschien leuk voor de mensen die het niet kennen, de nieuwe info-film van E&R:

De onverkorte versie:

Lichtenvoorde rulez :P

Ik doe mee in workum, erg leuk! Wil je een weekje van je vakantie nuttig gebruiken voor God, je medemens en jezelf dan is dit een erg mooie kans.

Ernst schreef: Lichtenvoorde rulez :P

Amen, brother!

Pent in uw agenda: 20-22 juni voorbereidings weekend Lichtenvoorde..., in Lichtenvoorde!

Ursa schreef:
Ernst schreef: Lichtenvoorde rulez :P

Amen, brother!

Pent in uw agenda: 20-22 juni voorbereidings weekend Lichtenvoorde..., in Lichtenvoorde!

Heb jij toevallig een auto ofzo? Ach, en anders is het ook wel gezellig om met de trein te gaan :).

Ik heb überhaupt geen rijbewijs... maar we komen er wel, ga ik me nu nog niet druk over maken. Wil je overigens niet al te veel GSV'ers enthousiasmeren? Ga ik naar Lichtenvoorde om ze te ontlopen, zitten er nu al twee andere bij ons in de week... :lol:

Koning Drietand

Lekkere vader ben jij. probeer ik een weekje vader zoon building activiteit te plannen ben je niet welkom.

maar allemaal opgeven mensen er zijn nog heel hard mensen nodig ook in paasloo, daar heb je gewoon een zwembad op het terrein waar je in mag zwemmen en het is heel gezellig.

Dit jaar draai ik ook weer mee, in Lathum. Is ook een heel leuk project, met een meer bij de camping waar je ook in mag zwemmen.
Ook wij hebben nog mensen nodig. Meerdere GSV'ers kunnen je hier wat over vertellen.

Misschien is het een leuk idee om de nieuwe regio's te vernoemen naar de plaatsen waar GSV-ers mee doen aan E&R. Is er direct al een indeling van personen per regio.