annemarieke

haha! Lathum!! O, en die toffe gele polo's uit het filmpje zijn oude van Suameer en die worden niet meer gebruikt.. mocht je bang zijn daarin te moeten lopen :D

Suameer de gekste!

Klopt. Maar Lathum is zeker aan te raden. Daar is ontzettend veel, mooi en goed werk te doen. Sowieso heb je een weekje weg voor weinig geld, met een leuke groep. En voor wat je geeft (liefde, tijd, een ontzettend mooie boodschap), krijg je heel veel terug. Denk er in ieder geval eens over na!

Doe eens gek en geef je op voor IJmuiden, daar zijn nog helemaal geen gsv'ers :P en hebben ze nog aardig wat mensen nodig.

Overigens is Lichtenvoorde wel een übergaaf project, er wordt daar een nieuwe gemeente gesticht en de contacten die we opdoen is met de locals, vervolgens kunnen dergelijke contacten worden overgedragen naar de gemeentestichters.

Alleen hebben we al wel voldoende mensen voor de 1e week, alleen de tweede week nog niet (nou ja, nog aardig wat wel), maar die is ook tijdens de eerste week van het noviciaat/ip.

ps: Topic over E&R is toch een stuk boeiender hier dan bij ATV, hulde!

Haha, goed teken.
Je bent ook wel goed bezig qua pr.

Gezocht
Medewerker(s) m/v

Kun jij:
Lopen, praten, lachen, luisteren, voetballen, zingen, tent opzetten, schreeuwen, delegeren, afwassen, luchtbed oppompen, volleyballen, koffie zetten, kortom: iets meer dan slapen alleen…………

Heb jij:
Uithoudingsvermogen, spirit, organisatietalent, geen 9 tot 5 mentaliteit, humor of lef.

Ben jij:
Een teamplayer, creatief of grappig.

Wil jij:
Iets laten zien van Gods liefde aan kinderen, jeugd of volwassenen. Vertellen over God, geloof, schepping, Jezus, de bijbel. Rondbazuinen dat er meer is in het leven dan geld, een goede baan, een dure auto, een mooi huis, ……...

Dan is E&R op zoek naar jou

Bij ons ben je verzekerd van flexibele werktijden. Minimaal een week hoef je je niet te vervelen en draai je dag én nachtdiensten.

Breng het goede nieuws, desnoods met woorden
(Fransiscus van Assisi)

Voor meer informatie kun je kijken op www.EenR.nl of contact opnemen met bovengetekende.

Herbsgarden

Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe ziet een E&R nachtdienst eruit?

Herbsgarden schreef: Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe ziet een E&R nachtdienst eruit?

Beste Herbsgarden, bedankt voor je nieuwschierigheid. Een E&R nachtdienst kan er als volgt uit zien, samen naar de sterrenhemel kijken en je vergapen over de schepping. Zodoende kan je een stuk van Gods grootheid laten zien.
Wellicht wil je meer weten, dan mag je me altijd mailen. Je komt over als een sympathieke persoon, lijkt het je leuk om zelf actief mee te doen aan E&R, mail me dan ook even.

Herbsgarden

Haha, sollicitanten mogen wel op mij oefenen, maar daar laat ik het bij.

@ Roellll: welk project doe jij?

Ursa schreef: @ Roellll: welk project doe jij?

ik doe mee met het project in het prachtige Friese plaatsje Workum. Terug naar mn roots, Frysl^a^n!

Yehes, kun je lekker kitesurfen!

klaskes schreef: Yehes, kun je lekker kitesurfen!

Klopt weet je hoe chill!

Roell schreef:
Ursa schreef: @ Roellll: welk project doe jij?

ik doe mee met het project in het prachtige Friese plaatsje Workum. Terug naar mn roots, Frysl^a^n!

Leuk dat je E en R gaat doen, Roel!

Octr schreef:
Roell schreef:
Ursa schreef: @ Roellll: welk project doe jij?

ik doe mee met het project in het prachtige Friese plaatsje Workum. Terug naar mn roots, Frysl^a^n!

Leuk dat je E en R gaat doen, Roel!

Ja, ik heb er ook ontzettend veel zin in! Laatst een dag gehad met alle teams en dat was mooi. Verder hoop ik veel mensen bekend te maken met God!
Tof dat jij ook mee doet, Maurice! Al vaker meegedaan? Of ben je dit jaar gecharterd door ene Annemarieke..

Ik heb vorig jaar Lathum gedaan, jaar daarvoor Suameer. Dit jaar nog niet opgegeven.

N.B. Steendam
Herbsgarden schreef: Haha, sollicitanten mogen wel op mij oefenen, maar daar laat ik het bij.

Dat is niet eens zo'n slecht idee! Er bestaat een groep ongelovige gsv'ers, misschien dat de E&R iets leuks kan organiseren?

N.B. Steendam schreef:
Herbsgarden schreef: Er bestaat een groep ongelovige gsv'ers, misschien dat de E&R iets leuks kan organiseren?

Hier moet ik am. Havinga weer even quoten: "Het kan niet altijd leuk zijn"

Octr schreef: Ik heb vorig jaar Lathum gedaan, jaar daarvoor Suameer. Dit jaar nog niet opgegeven.

Opgeven kan nog altijd. Je draait wel mee dit jaar, toch?!

Week 5, Vollenhove. Weer zin in!