PREenR

Zie ook deze .

Ja, die link is wel handig inderdaad.

Hee wat tof! Daar was ik nog naar op zoek, ik ga meteen mailen! :)

Er zijn nog heel veel mensen nodig voor verschillende projecten, voor meer info: kijk op de website van e&r. www.EenR.nl

Wie kent trouwens die gekke aap rechts in beeld op www.EenR.nl ?

Vind de site er verder wel goed uit zien ;).

En ehh goed dat de promotie ook wordt opgepakt nu Geertsma geen lid meer is 8).

annemarieke
Carloz schreef: Wie kent trouwens die gekke aap rechts in beeld op www.EenR.nl ?

Volgens mij is dat gerdinand bolks :lol:

Verder zou ik zeggen: meld je aan!

Ja, dat is inderdaad Gerdinand Bolks, oud-lid van E&R Paasloo.
Bedankt voor de enthousiaste reacties! Nog steeds geldt: zegt het voort, zegt het voort!!
Voor hen die meegaan: hele gezegende we(e)k(en) gewenst!

Ik wil me er, eigenlijk als buitenstaander, ook een beetje mee bemoeien:

E&R-project Vollenhove zoekt nog mensen voor week 6 (12-19 augustus). Het is een nieuw project dit jaar, dus een uitdaging om het goed van de grond te laten komen. Ik wilde eerst gaan, maar kan bij nader inzien toch niet.

Vanmiddag vertrek ik naar de camping. Heb er zin in!

Heel veel plezier, Stieneke!

Wow, echt een prachtige week gehad! Geweldig om met een groep enthousiaste christenen over God te vertellen en Zijn naam groot te maken. De komende week draaien o.a. de amici Buit en Praamstra E en R (Suameer, vlakbij Drachten). Uw gebed is hard nodig, ook voor de andere projecten!

Arend, je handdoeken e.d. heb ik inmiddels in Groningen liggen. Wanneer kom je ze halen?

Zijn er ook nog mensen van de GSV die meedoen aan het E&R project in Westkappelle?

Ook week 1 Suameer (met o.a. Arend, Rolf (deB) en ik) heeft een hele mooie week achter de rug. Het is geweldig om te zien dat God bestaat en doet wat Hij heeft beloofd. Hij geeft je liefde, woorden. Hij is erbij, altijd. Zijn Heilige Geest werkt in de harten van campinggasten; ze zijn benieuwd naar God en wat Hij voor je betekent in je leven. Je kunt zoveel vertellen!
Bid dat de Heilige Geest mag blijven doorwerken, dat het zaad wat is gezaaid tot geloof mag komen!
Geestelijke strijd wordt sterk zichtbaar, en dat maakt het werk soms vrij heftig. Bid voor mensen die (deze zomer) over God vertellen. Ze hebben het nodig!

Gaan we binnenkort nog een suameer week 1 + 2 bijeenkomst houden? Als we het volgende week doen mag week 3 ook wel :D deze week kan bij mij wel in de tuin (bij mooi weer).

rolv schreef: Gaan we binnenkort nog een suameer week 1 + 2 bijeenkomst houden? Als we het volgende week doen mag week 3 ook wel :D deze week kan bij mij wel in de tuin (bij mooi weer).

Gezellig :) Wanneer?

Dan is volgende week toch weer net iets handiger, wat mij en Aline betreft.

hmmzzz dan zitten Jits en ik in Beieren. Mag ook wel na de vakantie anders...

Dat lijkt me erg leuk, zo'n meeting. Ik ben vanaf vrijdag weer in town, denk ik. Jullie zijn welkom bij mij, maar het mag ook ergens anders natuurlijk.

Ik kan alleen op vrijdag!!!
Ben echt helemaal voor!!!

Vrijdag in de zin van morgen? Ik vind het prima! Meer animi?

Vrijdag in de zin van vanavond? Dat wordt wel heel kort dag. En volgende week heb ik trouwens misschien een bruiloft... Mmmm.... maar die zaterdag kan misschien ook wel. dan ga ik misschien naar Groningen toe. (beetje veel misschien, maar als er iets geregeld wordt, dan ben ik er zeker bij!)