Iceman schreef:
Machteld schreef: Ik ben geen echte sprinter, maar tijdrijden kan ik nog wel Ennuh... ik kan wel een aardig potje fietsen dus alleen naar Groningen fietsen daar gaan we maar niet van uit...., maar als jij het niet meer volhoudt wil ik wel met je meefietsen hor. Haha

Zo, wat een stevige uitspraken. Ik ben aardig benieuwd wat voor prestaties jij gaat leveren. Met deze uitspraken schep je behoorlijk hoge verwachtingen. Jij gaat ons allemaal er ff stuk fietsen? :wink:

Ook wil er eindelijk een vrouw meedoen wat mij, al heeft ze een beetje grote mond, erg leuk lijkt. We zullen zien hoe het vanaf nu gaat.

Zorg jij maar dat je haar wiel kan houden, dat wordt nog een hele 'tour' voorspel ik je! :!:

Helaas woensdag lukt mij niet, donderdag wel. Maar goed, als de rest wel op woensdag kan, fiets ik deze week niet of voor mezelf. En dan hoor ik het wel voor volgende week.

Iceman schreef: Zo, wat een stevige uitspraken. Ik ben aardig benieuwd wat voor prestaties jij gaat leveren. Met deze uitspraken schep je behoorlijk hoge verwachtingen. Jij gaat ons allemaal er ff stuk fietsen? :wink:

Allemaal stuk fietsen? Nee dat heb ik niet gezegd :wink:
Ik verw8 alleen dat ik jullie tempo wel kan bijhouden en dat ik dus niet alleen naar huis hoef te fietsen :D
Maar ik wil wel een poging doen om jullie stuk te fietsen hoor!! :lol:

RJ schreef: Zorg jij maar dat je haar wiel kan houden, dat wordt nog een hele 'tour' voorspel ik je! :!:

Oef, wat een vertrouwen :oops: dank je :lol:

Ik kan helaas woensdag nog niet meedoen, m'n fiets staat nog in nijverdal... :(

Infamous angel
RJ schreef: Zorg jij maar dat je haar wiel kan houden, dat wordt nog een hele 'tour' voorspel ik je! :!:

Hoe weet jij dat? Is ze semi-prof of zo?
Dat bijhouden is opzich niet zo een probleem zolang het tempo maar niet al te hoog licht (boven 35km/u gem.), want ik ben meer een sprinter en een erg berekenende lange afstandsrijder (puur op constant gem.), omdat me dat niet goed licht. Ik sluit verder niks uit, want ik ben niet een top-wielrenner of zo. 'k Wil wel eens zien wat voor fiets ze heeft. Dat zegt meestal veel over de renner/ster die er op zit (niet altijd).

Verder lijkt het me een goed plan om donderdag weer een keer te gaan fietsen. Dus 16.45 op de afgesproken locatie. Wie gaat er mee? Hier reageren aub. als je mee wil. Ik zal er ook zijn (in wat voor staat is nog onduidelijk, het gaat ietsjes beter iig :lol: )

Iceman schreef: Dat bijhouden is opzich niet zo een probleem zolang het tempo maar niet al te hoog licht (boven 35km/u gem.), want ik ben meer een sprinter en een erg berekenende lange afstandsrijder (puur op constant gem.), omdat me dat niet goed licht.

Hmm, die 35 gemiddeld haal je niet eens, daarvoor zul je nog wel even een extra keertje of paar keer voor moeten trainen!!!! :wink:

Verder lijkt het me een goed plan om donderdag weer een keer te gaan fietsen. Dus 16.45 op de afgesproken locatie. Wie gaat er mee? Hier reageren aub. als je mee wil. Ik zal er ook zijn (in wat voor staat is nog onduidelijk, het gaat ietsjes beter iig :lol: )

Ik ben donderdag ook van de partij. het is een week geleden dat ik voor het laatst op de fiets heb gezeten, dus dat wordt weer hoog tijd!!!

Aangezien ik vandaag te horen heb gekregen nog niet alle derdejaarsvakken te mogen volgen heb ik iets meer vrije tijd!!!! :?
Ik heb wel even zin om alle agressie even van mij af te rijden en ben dus vanmiddag van de partij.

Misschien ben ik wel heel snel kapot gereden maar dat zien we vanmiddag wel. :roll:

OK, er wordt dus woensdag en donderdag gereden. Donderdag ben ik van de partij. De rijders van vanmiddag wens ik veel plezier :wink:

Iceman schreef: 'k Wil wel eens zien wat voor fiets ze heeft. Dat zegt meestal veel over de renner/ster die er op zit (niet altijd).

Ik heb een Stevens Aspin (de nieuwste), als dat je iets zegt. Aangezien ik niet zo groot ben (zeg maar gerust erg klein :wink: ) is de fiets gedeeltelijk op maat gemaakt. Prima fietsje als je t mij vraagt......

Wat zegt dat nu over mij?? :D

Iceman schreef: Verder lijkt het me een goed plan om donderdag weer een keer te gaan fietsen. Dus 16.45 op de afgesproken locatie. Wie gaat er mee? Hier reageren aub. als je mee wil. Ik zal er ook zijn (in wat voor staat is nog onduidelijk, het gaat ietsjes beter iig :lol: )

Donderdag gaat mij jammergenoeg niet lukken, moet dan een Hepatitus B prik halen, jaja, dat moet als je geneeskunde studeert... :cry: :wink:
Maar binnenkort ben ik er zeker een keer bij! Dus wacht maar af!

Infamous angel
Machteld schreef:
Iceman schreef: 'k Wil wel eens zien wat voor fiets ze heeft. Dat zegt meestal veel over de renner/ster die er op zit (niet altijd).

Ik heb een Stevens Aspin (de nieuwste), als dat je iets zegt. Aangezien ik niet zo groot ben (zeg maar gerust erg klein :wink: ) is de fiets gedeeltelijk op maat gemaakt. Prima fietsje als je t mij vraagt......

Wat zegt dat nu over mij?? :D

Tsja, dat is erg moeilijk te zeggen. Dat je een Stevens hebt zegt dat je ee goede smaak voor leuke fietsen hebt en er ook wat geld in wilt stoppen. Verder dat hij op maat gemaakt is geeft al helemaal aan dat je er wat vor over hebt. Fiets je toevallig heel veel of had je geld over?

Machteld schreef:
Iceman schreef: Verder lijkt het me een goed plan om donderdag weer een keer te gaan fietsen. Dus 16.45 op de afgesproken locatie. Wie gaat er mee? Hier reageren aub. als je mee wil. Ik zal er ook zijn (in wat voor staat is nog onduidelijk, het gaat ietsjes beter iig :lol: )

Donderdag gaat mij jammergenoeg niet lukken, moet dan een Hepatitus B prik halen, jaja, dat moet als je geneeskunde studeert... :cry: :wink:
Maar binnenkort ben ik er zeker een keer bij! Dus wacht maar af!


Wat nou jammer, 'k wil oe wel eens meemaken met fietsen. Het klinkt steeds interressanter. Morgen ben ik er weer helemaal ('t kan ietsjes later worden). De Boer en DonaldDuck ga dus mee? Tof, ik heb er nu al zin in.
De Boer schreef: Hmm, die 35 gemiddeld haal je niet eens, daarvoor zul je nog wel even een extra keertje of paar keer voor moeten trainen!!!!
Dat valt wel mee hoor. Ben nu steeds meer in conditie (42 HFR), dus dat loopt wel los. Verder zijn de afstanden nog niet erg ver en kan ik dus harder rijden. Ik ben afstanden tussen 60-100km gewend en dat fiets ik met 31km/u gemiddeld.

Ik durf nauwelijks meer mee te gaan fietsen, man man man, wat een verschrikkelijke gemiddelde en afstanden. Ook van die fietsen wordt je al niet goed. Desalnietemin, een dezer dagen wil ik mijn fiets deze kant op fietsen, dan zal ik wel een keertje zien. Als ik het zo hoor, zal het wel stevig bijten worden.....

is er ook een bezemwagen geregeld? :oops:

Ik doe vandaag nog niet mee. Na de Vuelta ben ik er weer bij! :wink:

Iceman schreef:
Machteld schreef:
Iceman schreef: 'k Wil wel eens zien wat voor fiets ze heeft. Dat zegt meestal veel over de renner/ster die er op zit (niet altijd).

Ik heb een Stevens Aspin (de nieuwste), als dat je iets zegt. Aangezien ik niet zo groot ben (zeg maar gerust erg klein :wink: ) is de fiets gedeeltelijk op maat gemaakt. Prima fietsje als je t mij vraagt......

Wat zegt dat nu over mij?? :D

Tsja, dat is erg moeilijk te zeggen. Dat je een Stevens hebt zegt dat je ee goede smaak voor leuke fietsen hebt en er ook wat geld in wilt stoppen. Verder dat hij op maat gemaakt is geeft al helemaal aan dat je er wat vor over hebt. Fiets je toevallig heel veel of had je geld over?

Als ik geld over had had ik nog wel een betere fiets gekocht :wink: Maar ik ben hier heel tevreden mee.
Ik fiets normaal gesproken erg veel, maar heb net 2 jaar met een knieblessure gelopen, 8 maanden heb ik gerevalideerd en daarna ben ik weer rustig aan begonnen. Normaal gesproken train ik 6-10x in de week, maar op dit moment houd ik het bij max. 3x per week, omdat mijn sportarts en trainer mij adviseren dit rustig aan op te bouwen.... Als ik weer volledig hersteld ben (zit nu op ongeveer 95%) ga ik trainen voor een triathlon :lol:
Hoe vaak fiets jij gewoonlijk? En op wat voor niveau? Of gewoon voor de lol..?

Even een advies: Uitkijken bij de vee roosters tijdens de regen! :cs7:

Het was gisteren wel lekker maar ontzettend klo(e)ten weer, of niet soms matthijs. Ondanks de regen toch genoten van het hoge land :lol:

Volgende week donderdag ben ik er wellicht ook bij...

Veeroosters? dat lijkt mij vrij onmogelijk fietsen. Er zijn toch ook beter gebaande wegen?

Hmm, ik zeg ook altijd dat het niet verstandig is om met dergelijk weer te gaan fietsen. Om nog een andere tip te geven: mijd de zebrapaden en andere op de weg gesmeurde verf, want dat is uitglij-bevorderend.

Als het vanaf nu tot 16.00 uur droog is ben ik erbij, mocht het gaan regenen dan zullen jullie mij moeten missen, ik ben al te vaak onderuit te gaan om het nog leuk te vinden in regenachtig weer of nat wegdek over de straten van het groningse landschap te fietsen. :?

DonaldDuck schreef: Veeroosters? dat lijkt mij vrij onmogelijk fietsen. Er zijn toch ook beter gebaande wegen?

Als je rechtdoor fietst is er niks aan het handje maar probeer niet alvast de bocht aan te snijden... Maar ik kwam er goed af! Ik draaide alleen maar 360 graden en toen stond ik stil, waarna de reis vervolgd kon worden.

En de beter gebaande wegen zijn vaak een stuk saaier. Dit was wel een leuke route! :D

HP schreef:
DonaldDuck schreef: Veeroosters? dat lijkt mij vrij onmogelijk fietsen. Er zijn toch ook beter gebaande wegen?

Als je rechtdoor fietst is er niks aan het handje maar probeer niet alvast de bocht aan te snijden... Maar ik kwam er goed af! Ik draaide alleen maar 360 graden en toen stond ik stil, waarna de reis vervolgd kon worden.

En de beter gebaande wegen zijn vaak een stuk saaier. Dit was wel een leuke route! :D

Hmm, volgens mij heb ik vorige week met Matthijs een ander rondje gereden, ook enorm over het platteland, dwars door de landerijen en zijn we geen enkel veerooster tegengekomen. je kunt dus wel betere paden vinden.

Nou ja, je weet nu dus hoe je moet fietsen bij een veerooster!!! :wink:

HP schreef: Als je rechtdoor fietst is er niks aan het handje maar probeer niet alvast de bocht aan te snijden... Maar ik kwam er goed af! Ik draaide alleen maar 360 graden en toen stond ik stil, waarna de reis vervolgd kon worden.

Doe mij maar zo'n cursus showfietsen!!!