Machteld schreef:
deboer schreef: Het zou leuk zijn wanneer ook vrouwen met de club meedraaiden, anders blijft het altijd een typische mannen-aangelegenheid.

Volgens mij ben ik de enige vrouw (nouw ja, meisje :lol: ) die hierop gereageerd heeft, ik hoop dat er nog meer komen! En op een donderdag kan ik vast wel een keertje meefietsen :lol:

Dus jongens: watch out, here I come! :wink:

Ik wacht af, maar volgens mij heeft iedereen hier alleen een grote mond. Dus het zal wel een eitje worden :wink:

Woensdag komt mij ook beter uit!!!! Laat maar even weten als er meer animo voor is!!! 8)

Machteld schreef: Dus jongens: watch out, here I come! :wink:

Ik ben heel erg benieuwd!! Maak je borst maar nat. De sprintkampioen en de tijdrijders zullen het je behoorlijk lastig maken. Enneh, wie afvalt mag alleen naar Groningen terugfietsen. Of moet er iemand meefietsen... :wink:

HP schreef: Woensdag komt mij ook beter uit!!!! Laat maar even weten als er meer animo voor is!!! 8)

Prima, ik fiets ook graag op woensdag. Zelfde tijd, zelfde plaats!!!

Ik zou niet weten waar ik m'n fiets moet laten als ik geen kamer heb, dus helaas kan ik er de komende tijd nog niet bij zijn. Als ik een kamer heb of een geschikte plek om m'n fiets te stallen doe ik meteen mee.

deboer schreef: Ik ben heel erg benieuwd!! Maak je borst maar nat. De sprintkampioen en de tijdrijders zullen het je behoorlijk lastig maken. Enneh, wie afvalt mag alleen naar Groningen terugfietsen. Of moet er iemand meefietsen... :wink:

Ik ben geen echte sprinter, maar tijdrijden kan ik nog wel :lol:
Ennuh... ik kan wel een aardig potje fietsen dus alleen naar Groningen fietsen daar gaan we maar niet van uit...., maar als jij het niet meer volhoudt wil ik wel met je meefietsen hor. Haha :lol:

Koeieborstel schreef: Ik zou niet weten waar ik m'n fiets moet laten als ik geen kamer heb, dus helaas kan ik er de komende tijd nog niet bij zijn. Als ik een kamer heb of een geschikte plek om m'n fiets te stallen doe ik meteen mee.

Je mag je fiets wel bij mij in de kelder stallen, staat mijn racefiets ook.... :D

Koeieborstel schreef: Ik zou niet weten waar ik m'n fiets moet laten als ik geen kamer heb, dus helaas kan ik er de komende tijd nog niet bij zijn. Als ik een kamer heb of een geschikte plek om m'n fiets te stallen doe ik meteen mee.

[off-topic] Ik heb nog nooit problemen gehad met het stallen van mijn fiets op het station, volgens mij kan jij dat ook best doen.[/]

Jullie klinken allemaal wel erg fanatiek! wat is jullie gemiddelde snelheid eigenlijk? niet dat ik bang ben dat ik niet mee kan komen hoor...

Koeieborstel schreef: Ik zou niet weten waar ik m'n fiets moet laten als ik geen kamer heb, dus helaas kan ik er de komende tijd nog niet bij zijn. Als ik een kamer heb of een geschikte plek om m'n fiets te stallen doe ik meteen mee.

Onze fietsenstalling zal wel niet goed genoeg zijn!! Daar kan ie iig wel staan. :wink:

Ok, probleem is opgelost. m'n fiets kan in het schuurtje van parel 92 staan (waar ik ook logeer) ik neem dus morgen m'n fiets mee en doe woensdag mee!

Machteld schreef: Ik ben geen echte sprinter, maar tijdrijden kan ik nog wel :lol: Ennuh... ik kan wel een aardig potje fietsen dus alleen naar Groningen fietsen daar gaan we maar niet van uit...., maar als jij het niet meer volhoudt wil ik wel met je meefietsen hor. Haha :lol:

grapjurk!!
Niet te bijdehand, je moet je eerst maar bewijzen :wink:

En over dat meefietsen, misschien kan ik die gunst nog een keer misbruiken. hehe :lol:

deboer schreef: En over dat meefietsen, misschien kan ik die gunst nog een keer misbruiken. hehe :lol:

:roll: Hahahaha :roll:

Even ander vraagje, wat voor effect heeft fietsen op de buitenmeniscus? Volgens mijn huisarts is die niet helemaal jofel, en ik moest hobbelige velden (lees: voetbalvelden) mijden. Over fietsen heeft ie niets gezegd, weet iemand of ditwel kan? Ik voel ik in ieder geval niets als ik fiets.

RJ schreef: Even ander vraagje, wat voor effect heeft fietsen op de buitenmeniscus? Volgens mijn huisarts is die niet helemaal jofel, en ik moest hobbelige velden (lees: voetbalvelden) mijden. Over fietsen heeft ie niets gezegd, weet iemand of ditwel kan? Ik voel ik in ieder geval niets als ik fiets.

Ach, we fietsen over verharde wegen, doen niet aan mountainbiken. Ik denk dat je het pas weet als je een keer geprobeerd hebt mee te fietsen. Ik durf het zo niet te zeggen of je em veel of niet gebruikt. Je maakt telkens één beweging , in tegenstelling tot voetbal waarbij je heel veel bewegingen maakt. Ik zou zeggen, probeer het uit. O ja, we hebben een medica in onze groep zitten dus die kan er altijd naar kijken, of niet Machteld...

Even voor de mensen die op woensdag gaan fietsen: Vanaf waar gaan we fietsen, hoe laat etc?

HP schreef: Even voor de mensen die op woensdag gaan fietsen: Vanaf waar gaan we fietsen, hoe laat etc?

Door een verandering in mijn rooster gaat het voor mij op woensdag niet meer lukken... :cry: Maar ik kom wel een keer op een donderdag :D

Joachim Sickbock
HP schreef: Even voor de mensen die op woensdag gaan fietsen: Vanaf waar gaan we fietsen, hoe laat etc?

Het komt mij deze week woensdag ook wel goed uit. En Donaldduck? Iceman? Eduard? Koeieborstel?
Laten we afspreken 1645 uur Jantje zag eens

Jullie mogen woensdag zonder mij gaan fietsen, ikzelf stap om een uurtje of twee op de fiets.

Ik zou zeggen, hou het restaurantje "Jantje zag eens pruimen hangen" lekker aan, dan is iedereen daarmee bekend. En steeds van opstapplaats veranderen is niet handig!!!

Infamous angel
HP schreef: Even voor de mensen die op woensdag gaan fietsen: Vanaf waar gaan we fietsen, hoe laat etc?

Zelfde tijd, zelfde plek. Dat is: 16.45u bij 'Jantje zag eens pruimen hangen' in het noorder plantsoen. Vanaf Vinkhuizen is dat richting centrum langs de Wilhelmina-kade, voorbij de watertoren bij de eerst komende brug links en dan recht door. Dan zie je het vanzelf.

Machteld schreef: Ik ben geen echte sprinter, maar tijdrijden kan ik nog wel Ennuh... ik kan wel een aardig potje fietsen dus alleen naar Groningen fietsen daar gaan we maar niet van uit...., maar als jij het niet meer volhoudt wil ik wel met je meefietsen hor. Haha

Zo, wat een stevige uitspraken. Ik ben aardig benieuwd wat voor prestaties jij gaat leveren. Met deze uitspraken schep je behoorlijk hoge verwachtingen. Jij gaat ons allemaal er ff stuk fietsen? :wink:

Even ander vraagje, wat voor effect heeft fietsen op de buitenmeniscus? Volgens mijn huisarts is die niet helemaal jofel, en ik moest hobbelige velden (lees: voetbalvelden) mijden. Over fietsen heeft ie niets gezegd, weet iemand of ditwel kan? Ik voel ik in ieder geval niets als ik fiets.

RJ, volgens mij is de (buiten)meniscus alleen erg belangrijk als je draait met je lichaam en dus boven- en onderbeen meedraaien. Fietsen is alleen rechtstandig op-en-neer halen van pedalen. Dus volgens mij moet dat wel lukken. Je kunt het voor de zekerheid altijd nog navragen bij iem. die geneeskunde doet, die kunnen je het waarschijnlijk precies uitleggen hoe het zit.

Verder zal ik er begin deze week niet bij zijn, want ik ben lichtelijk geblesseerd. Misschien vanaf donderdag weer, als het meezit.
Wel tof dat er steeds meer mensen mee doen, we vormen een steeds grotere groep met meer uitdaging. Ook wil er eindelijk een vrouw meedoen wat mij, al heeft ze een beetje grote mond, erg leuk lijkt. We zullen zien hoe het vanaf nu gaat.