Ik heb wel zin en hoop. Het is wel zo dat we sowieso zonder groen en paars moeten stellen.

Infamous angel

Het weer is iig super en ik heb ook wel enorm zin, dus ik kom wel ff langs

ik dacht dat van Zwol en Rolf ook wel zin hadden, dus begint al aardig wat te worden; ik heb een voetbal(en tegenwoordig een voetbalpomp) dus het komt helemaal goed vanmiddag

ik tel anders nog maar 5 mensen... nog 3 mensen, en ik kom sowieso.

ah joh, potje 2-2 is toch ook leuk?

Infamous angel

Nou ja, liever iets meer mensen, als je mij vraagt. Gaat het allemaal wel door dan?

tja, tis een beetje het probleem dat je mensen via t forum een beetje heel langzaam bereikt zodat je vanavond van die reactie's krijgt 'had ik dat maar geweten'
maar echt zin om veel mensen te bellen..

edit
nou ja, dit wordt echt niks zo, ik heb wat gebeld, maar ik heb het id dat iedereen bij zn pappie en mammie zit, en rolf en peter kunnen ook in een keer niet meer. dus ik zou zeggen hou morgen het forum in gedache, ik gok dat het dan ook zulk lekker weer is, morgen avond of morgen middag dus..

ah, stond ik net klaar om weg te gaan... nou ja, dan ga ik maar hardlopen. Ik zie het morgen wel weer.

Infamous angel

Erg jammer zo dan, volgende keer beter. Kan ik rustig aan doen iig

Beste mensen, half 2 voetballen op het veldje tussen de aquamarijnstraat en de saffier!

Vriend Niels

Lekker weertje. Voetballen in het Noorderplantsoen aan het eind van de middag? Uurtje of 17:00? Leuk, of niet?

zeker. neem mn voetbal spullen mee naar de UB...

ik ga wel aanmoedigen

hoezo? alcoholist uithangen?

Vriend Niels

of ga je weer tienermoeders lastig vallen?

of nog erger, kleine meisjes...ik hoor trouwens net dat de ub verwisseld gaat worden voor de hoornse plas, dus ik weet niet of ik 5 uur wel red

Zijn er nog Noorderplantsoenvoetballers die vanavond een uitwedstrijd willen spelen in Vinkhuizen? Zie het daartoe bestemde topic.

Met dit mooie weer is er weer genoeg reden om dit topic uit de oude doos te toveren. Zijn er mensen die zin hebben vanmiddag of evt morgenmiddag te voet/basketballen in het Noorderplantsoen??