gaat dat nou nog door?

yup, men only, we gaan los zometeen

Echt balen van die penalty Schalk... En Henk-Jan, kun je nog ff die tuf van de bal komen halen?

nou kereltjes hebben jullie een beetje leuk gespeeld?

ja, was retegezellig. jammer dat jullie er niet waren. kwamen nog watman tekort. alsmede toeschouwers om de legendarische cruijff penalty te bejubelen

iemand nog zin om vanmiddag frustraties van zich af te schoppendan wel alcohol eruit te zweten? en zo ja, waar? op zo'n legendarisch door koos ontdekt superveld of ergens anders?

Vriend Niels

Vent heb je al naar buiten gekeken?

vent, ben je van suiker? lekker slidingweer. ik zie zelfs een beetje zon

Vriend Niels

Ik ben gewoon meer een mooi-weer-voetballer. 25 graden, zonnetje heerlijk...

prima, denken we dat er gewoon bij. wie komen er allemaal?

de zon schijnt nu heerlijk, tot nu toe nog niet heel veel reactie's, maar bij saffier vanavond 2000 uur?
laten we niet al te lang spelen; ik stel voor zo'n 117 of 85 minuten, ik heb een beetje iets tegen de laatste minuten gekregen

heerlijk weertje! voetballen? 20.00 uur waar?
ik zeg saffierveldje

Vanavond niet, maar mogen doe ik mee.

ja daar hebben we nu niks aan

beuzzie schreef: ja daar hebben we nu niks aan

ik lees nu past die post...... daar heb je ook niks aan.

is je eigen schuld

iedereen die wil en kan voetballen nu als de sodemieter naar t noorderplantsoen!

beuzzie schreef: iedereen die wil en kan voetballen nu als de sodemieter naar t noorderplantsoen!

volgende keer weer!

denk dat we volgend jaar met ON3 ook maar es moeten proberen om flink stoned aan een wedstrijd te beginnen, zag de meest geniale acties op de meest onverwachte momenten...

is er enige hoop mogelijk dat er vandaag mensen rond de 14.30 zin hebben in een potje voetbal naast de saffier?