vent, maak je eigen topic is...

of de titel van het topic wordt aangepast.. of doel je daar niet op?
wat mij betreft is t noorderplantsoen ook mogelijk uiteraard, dus schroom je niet en schreeuw uit dat je wilt voetballen

Vriend Niels

Hee Huub Kantklos, ga je eigen topic starten. Iets van: Wie gaat er mee voetballen in de lelijkste buitenwijk van Groningen?

Yo geWisvlerke, bewaar die woordgrapjes maar voort novitiaat. En, om nog ff on-topic zu bleiben: Vinkhuizen roels! 16:00 u?

Vriend Niels

17:00 Noorderplantsoen. Voetballen. Rolf M., Ard doen al mee, wie volgen??

Johooow! Zijn er nog peoples die zin hebben om te voetballen morgen of zondag ofzo? Lijkt me wel mooi! Morgen, zaterdag, wel beter weer dan zondag. Duss, zeg t maar!

ik ben voor zaterdag en zondag, maar eerste dingen eerst;
morgen 15.00 uur? noorderplantsoen?
ik ben voor

Prima wat mij betreft!

Helaas kan ik de teams niet versterken met mijn aanwezigheid, jullie zullen het zonder me moeten doen. Als ik niet in Leusden was zou ik natuurlijk komen.. andere keer beter.

ondertussen heb ik vernomen dat zwier en rik ook komen voetballen(naast maurice en huub en ik). t wordt dus retegaaf en jij komt ook! harstikke leuk, ik wacht alleen nog op een bevestiging door jou post op dit forum

Eerst kijken bij ON3, gemeente (12.30 uur).

Vriend Niels

Voor wie zin heeft: er gaat nu gevoetbald worden in het Noorderplantsoen...!

huubkant schreef: huub en ik

Schizofreen

ik wou laten lijken dat er heel veel mensen kwamen, zodat de rest ook kwam

oh, nou snap ik het....!

vanavond voetballen! waar weet men nog niet. maak u voorkeur bekend.

Waar weten we wel! We gaan rond 20:15 uur voetballen op het veld van vv Astrea een voetbalveld achter winkelcentrum Paddepoel. (Tegenover de Parrel, zo heet dat zwembad toch?)

Present.

eveneens

is het jongens only? of mogen er ook mensen ven de andere sekse meedoen?!