Ayla schreef: ik doe ook wel ff mee, dit keer echt :P maar ehm...breunis...heb jij een broekje voor mij? en heel misschien eventueel iemand anders een lift, mn fiets is kapoer

ik wil zelf ook een korte broek aan! maar koos heeft denk ik nog wel wat voor je. of anders zwier. of cor of...ik ga zometeen al richting boterdiep. liftje?

he breunis, ik fiets mee, over tien minuten onder aan de saffier?

keej loop ik nu naar huub, en hoop maar dat mensen ergens een korte broek voor mij hebben...

keb wel een korte broekkie voor dei!

kan het morgen niet? ik heb het donderdag altijdeen beetje druk.

Oke omdat jij het wilt...

Alles is afgelast, morgen om 15 uur weer een nieuw poging.

Vriend Niels
Perikles schreef: Oke omdat jij het wilt... Alles is afgelast, morgen om 15 uur weer een nieuw poging.

haha grappenmaker, anders ga jij ook een keer sporten...

zo jongens, was weer lekker. Alweer unestra gedolt, volgende keer toch maar wat meer mengen. supporters: Leanne en Annemarie bedankt hè...

Vriend Niels
Robbert schreef: zo jongens, was weer lekker. Alweer unestra gedolt, volgende keer toch maar wat meer mengen. supporters: Leanne en Annemarie bedankt hè...

Je vergeet Siebrich...

Hij was weer lekker... Inderdaad is Unestra weer flink gedold. En het lijkt me chill als de gemeente de drollen weghaalt en de kuilen vlak maakt.

Nylez schreef: Je vergeet Siebrich...

ohw ja, siebrich bedankt!

K%s schreef: Hij was weer lekker... Inderdaad is Unestra weer flink gedold. En het lijkt me chill als de gemeente de drollen weghaalt en de kuilen vlak maakt.

Of we gaan daar naar dat veld waar we vanmiddag langsfietsten. Dat lijkt me ook wel relaxed... hoe heette dat ook al weer? Astra ofsow?

Ja, goed punt. Volgende keer voetballen gaan we naar VV Astrea (tussen Noorderplantsoen en Zernike). Hele strakke mat, veel beter dan dat plantsoen.

Nylez schreef: [..] Je vergeet Siebrich...

oooooh, hoe vaak moet ik het nog zeggen: sybrich :D

lekker wijfie he :lol:

Koos L schreef: Hij was weer lekker... Inderdaad is Unestra weer flink gedold. En het lijkt me chill als de gemeente de drollen weghaalt en de kuilen vlak maakt.

Als ze de kuilen dan niet met die drollen opvullen..Vind ik het best!

Robbert schreef: zo jongens, was weer lekker. Alweer unestra gedolt, volgende keer toch maar wat meer mengen. supporters: Leanne en Annemarie bedankt hè...

unestra was aan het dollen, tot er gemengd werd...

Ayla schreef: [..] unestra was aan het dollen, tot er gemengd werd...

Hee, dakhaas waar is mijn korte broek?

Ayla schreef: unestra was aan het dollen, tot er gemengd werd...

waarom is er geen 'smilie' die zegt: 'HAP'

he wordt er morgen nog ergens gevoetbalt?
zoja, vinkhuizen? tijd : ?

Tsss, op zondag? (Ik doe mee!)

Prima. Veldje naast de Saffier, om 14:00?