Hopsa ik ben er ook. Even een warmingup voor het orgelspelen doen.

RC schreef: Prima. Veldje naast de Saffier, om 14:00?

Klinkt goed. Sluiten we dan wel af met Bijbelstudie?

RC schreef: Prima. Veldje naast de Saffier, om 14:00?

wordt dan een kort potje voetbal, zeker als je evt naar oost(dan zou je rene's show uiteraard wel missen geloof ik) zou willen gaan; biertje na is er ook niet bij
13.00 uur? misschien? 13.30 max?

voetballen: goed idee. voetballen tussen de kerktijden: zo mogelijk nog beter.

om 09:30 is er (voor de V'huizers) dienst in West. Ds Dick Noort schijnt wel een goeie te zijn. Minder positief is dat ik moet orgelspelen en op dit moment nog geen idee van de liturgie heb. Maar goed.

daarna koffiedrinken (kan hier, maar ik heb geen koekjes)

daarna voetballen (ca 13:00)?

daarna naar René die beloofd heeft een stuk te spelen uit zijn orgelboek dat hij van de BK heeft gekregen.

ro schreef: Minder positief is dat ik moet orgelspelen en op dit moment nog geen idee van de liturgie heb.

Dus we kunnen beter een kwartier laten komen voor de preek?;)

He ro, ik wil morgenochtend wel invallen als het niet meer lukt. De voorbereiding van mijn stuk valt dan wel in het water. Maar Largo lukt wel. Jij kan dan 's middags.

ro schreef: om 09:30 is er (voor de V'huizers) dienst in West. daarna koffiedrinken (hier) daarna voetballen (ca 13:00)?

ja hoor, in korte broek en op kicksen naar de kerkdienst stropdas is uit

RJ schreef: He ro, ik wil morgenochtend wel invallen als het niet meer lukt. De voorbereiding van mijn stuk valt dan wel in het water. Maar Largo lukt wel. Jij kan dan 's middags.

Prima, bij dezen geregeld.

Heeft trouwens weinig meer met voetballen in t plantsoen te maken, maar goed.

idd, maak je eigen topic.

zondag potje voetbal met amicale vriendjes, tussen de diensten door?

wat ik er uit op kan maken is dat het maar liefst 11 graden wordt en dat het gras goed besproeid zal zijn.

veder geloof ik het weerbericht niet

vanDijk schreef: http://www.knmi.nl/voorl/weer/

het KNMI zit er de laatste tijd wel eens vaker naast...

huubkant schreef: veder geloof ik het weerbericht niet

amen!

He mensen, het is schitterend weer, wie wil er na de harde arbeid van de vrijdag vanavond nog een balletje trappen?

ja, harstikke leuk!
in vinhuizen neem ik aan?

Dan moet je in een ander topic zijn. Ik ben ook wel voor voetballen in het Noorderplantsoen.

ik heb ook wel zin

Vriend Niels

Ik ook wel, maar ik ben nu nog een beetje te brak...

kook wel
maar kmoet om 1700 werken enzoo

1600 uur???