worden er dan ook dingen gezegd? Volgens mij viel er net een zwart gat :wink:

haha goed bezig Oranjehuis! er komt dit jaar ook gewoon geen einde aan het Stuntteam FM.

Ik zeg we betalen ieder 5 euro extra aan de vereniging wat weer als zakcentje voor markiemark kan dienen om eens per week uit te zenden

DJ Markiemark met uw zondagmiddag-loung-music
Klinkt leuk!!!

Heel leuk was het vanmiddag. Dat zwarte gat klinkt ineens heel aantrekkelijk. Oranjehuys bedankt!

Fak doet opeens mn monitor het niet meer. Toch morgen maar ff bellen deze kansloze 15 inch is behoorlijk triest

weet je toch een behoorlijk bericht te plaatsen zonder te weten waar de knoppen zitten en wat je typt.

pytric schreef: ...... deze kansloze 15 inch is behoorlijk triest

Wel opletten Bassie

Met "deze" in je zin ga ik er toch vanuit dat je verwijst naar de monitor die je eerder hebt genoemd. En niet een tweede monitor waar nooit melding van is gemaakt.

Hee, maar we hebben dus luisteraars in Turkije, wisten jullie dat? Ik kreeg ineens een privegesprek met mowi. Ik vroeg nog in de chatbox wie dat was, en toen zei iemand robbert of hielko. Dus ik praat vrolijk met die gast mee. Hij in het gebroken Nederlands, ik zeggen dat ik 16 was en blond. Hij blij. Toen was ie even weg (ik denk: Hielko maakt snel een ander e-mailadres aan). Mowi even later: jij mij voeg toe, msn is beter. Ik nog vragen waarom ie stuntteamfm luisterde. Volgens hem om goed nederlands te leren. Ik denk, okee, leuke grap, benieuwd wie er zoveel humor in zich bergt. Dus ik mowi70@hotmail.com toevoegen op msn, ondertussen een tweede privegesprek ontvangend met ali-ankara@hotmail.com. Nu met Christine en Christianne achter me op msn verder chatten over hobbies ed. Hij zeggen dat zn hobbies waren: uitgaan, dansen, zwemmen, genieten en zoenen. Ik zeggen dat ik daar ook erg van hield en dat hij nu met twee meisjes van 16 en een van 15 aan het msn'en was. Hij nog blijer: 'eindelijk toch drie meisjes, 16 goed ja, ahahahah'. Ik zei, dat ligt eraan, heb je webcam? Hij: 'Ja, ik webcam, ook jij?'. Ik weer: 'jij eerst schatje'. Zie ik ineens zo'n echte turk (dit is niet racistisch bedoeld hoor) in mn beeld... We moesten wel heel hard lachen, maar ik heb em toch maar geblokkeerd.

Stuntteam FM goes Turkey!!

Wat een verhaal Hannah! Jij turkse-mannen-verslindster

maar wat jij niet wist is dat hielko gister een potje bruine smink bij de speelgoedwinkel had gehaald, had hij je toch even goed beet

haha mooi verhaal Hannah. Ik had afgelopen week ook al eens beet. 'Helaas' was ik m kwijt toen stuntteamfm afgelopen was en ik de pagina per ongeluk afsloot. In mijn geval was het een turk die zijn engels wilde oefenen in de chatbox. Of we geen vrienden wilden worden en msn-en. Dan konden we in de toekomst eens bij elkaar langsgaan om het land te bekijken...

hahaha wat lachen hee, ik heb eigenlijjk helemaal geen zin om de studio weer af te breken :(

Laat staan dan! Ik wou je net gaan bedanken maar dat is dus nog niet nodig :D

Ja, ik wil ook wel een keertje draaien.

Sorry, moet toch een keer een einde aan komen, maar als er genoeg animo voor is gaat ie vast nog wel een keer weer in de lucht.

Hee wat dachte jullie van een verschrikkelijke (leuke) kerstshow?

joehoe..... komt er ook een sintmaartenshow en een sinterklaasshow?

Jaaaaaaaa!