hee kom allemaal even langs bij de uitzending, hartstikke gezellig! Neem ook even wat bier mee!

Vriend Niels

Bier? Als mensen ook nog gaan indrinken is er natuurlijk helemaal geen houden meer aan...

is voor jullie weer goedkoper! Maar het feest gaat hier nu al van start!

Ligt het aan mij dat ik nix hoor? Of zenden jullie gewoon nog niet uit?

Ik ontvang ook niets, ik denk dat ze nog liggen te slapen...

ik hoor ook al niks..

Tssss

DJ van 't Hof ligt hier nog in zijn bed te stinken

Schop hem eruit!

Heb Mark net gebeld, die slaapt lekker, heeft zonet al zijn energie verspeeld door te voetballen. Wel gewonnen!
Geen uitzending dus.

he jammer. Slapen kan na de uitzending wel weer.... Maar stuntteam toch bedankt voor de uitzendingen en nog gefeliciteerd met de stunttroffee!

en het stuntteam is in de lucht. Nog twee uurtjes. Heerlijk gewoon, dat geluidfragment van gister is echt tof.

grapjas

Tip: je moet even een flink aantal keren refreshen. Dwz de url een paar keer opnieuw intikken en als dat nog niet werkt moet je de cache wissen. Na een paar keer deed ie het bij mij. Weet iemand wat het probleem is?
Goed bezig btw DJ's!

Ik mis het nu al. Ach, dan luister ik wel in mijn eentje naar Feeling fine, Frozen flame en Dommel :)

ro schreef: Tip: je moet even een flink aantal keren refreshen. Dwz de url een paar keer opnieuw intikken en als dat nog niet werkt moet je de cache wissen. Na een paar keer deed ie het bij mij. Weet iemand wat het probleem is? Goed bezig btw DJ's!

Oke, ik hoorde hele tijd niks namelijk. Henk-Jan sorry :D

Nog 1 keer, om het af te leren, omdat we niks te doen hebben, omdat we het missen, gewoon omdat

En ditmaal is het echt! Dus luisteren allemaal naar stuntteamFM!!!

gaaf!

Vul uw zwarte gat nu met stuntteam fm, vol van melancholie en nostalgie en weemoed!