en haar beschrijving van boerma was ook geweldig :)

Kan zo'n radio niet blijven? Gewoon eens in de week een ouwehoeruurtje op de radio lijkt me heerlijk.

Is er vandaag ook een uitzending van 13-14 uur? Of was dat eenmalig?

TonyP. schreef: Dat ze TeXXel zegt, hebben we met veel pijn en moeite voor elkaar gekregen....

en terecht dat je daarvoor zoveel pijn en moeite voor moet doen: het eiland het ook gewoon TeSSel..

Vandaag kunt u luisteren naar 'Over de valreep' met Hannie en Jessie. Dat wordt ws vanavond uitgezonden. Dus hebt u nog een liefdesverklaring liggen, stuur deze dan naar stuntteamfm@gmail.com. Of wilt u iemand live verrassen met een belletje zodat u hem/haar op een originele manier kunt vragen voor een date, bel dan even naar iemand van het stuntteam. Daarnaast kunt u natuurlijk vragen stellen op het gebied van liefde en relaties. U kunt dan een professioneel antwoord uit de studio tegemoet zien. Uiteraard is er ook weer een mogelijkheid tot het aanvragen van verzoeknummertjes. Het liefst vergezeld van een romantische herinnering. Stuur dan ook ff een mailtje naar bovengenoemd adres en stuur eventueel het nummer mee als u denkt dat we die niet hebben

Vriend Niels

Heee Skatjes, naast 'Over de valreep' zijn er vanaf 18:00 natuurlijk ook vette hitsssss. Luisteren dus!

Kan ik ook een plaatje aanvragen voor de hbo-facgroep?

Vriend Niels

Ja tuurlijk, welke mag het zijn?

Keep on smiling.

Hey Vriend Niels, kom je vanavond draaien? Maak me gek!

Hoi hoi, ik heb de banner even op een andere plek gezet omdat deze wel heel veel data verkeer vrat. Wil je de banner behouden dan moet je de volgende link hebben:

http://www.gsvnet.nl/stuntteamfm/aandacht.gif

Briljant die Tokkie. pee van d'n aa ofzo

Alleen jammer dat het noviet Oosterhuus is... Maar wel een leuk accent.

Ha die Ton

Mausie schreef: Alleen jammer dat het noviet Oosterhuus is... Maar wel een leuk accent.

Volgens haarzelf was het Sander Frans. ATV'er.

Heej Boersema...met wie ben jij dan in liefde gevallen?

kom op jongens.... gooi dat ding online!!

Vriend Niels

Jaa, tis de laatste dag! Ik wil wel wat vette hits horen en de laatste nieuwtjes over DE ontvoering. Maak me gek!

vanavond vanaf 18 uur kun je weer luisteren. De voorbereidingen voor de uitzending zijn natuurlijk alweer begonnen. We zoeken ook nog even een paar novieten om de studio weer een beetje aantoonbaar te maken. Dus heb je een noviet over stuur die dan even hier naar de studio!!!

Hoe gaat dat vanavond? Tribunaal begint om acht uur en dat wil toch niemand missen.