Markie

Amicae amicique,

Check snel de site van StuntteamFM! Het medium tijdens het
novitiaat 2006! In de tweede week van het novitiaat zal er elke avond van 18:00-21:00 een live uitzending verzorgd worden door het Stuntteam. Hierdoor blijf u op de hoogte van het laatste nieuws op novietengebied.

Tune in and Enjoy!
Stuntteam FM

WWW.STUNTTEAMFM.TK

ga eerst ff iets aan die banners doen, ik word er gek van.

http://hjbroeksma.internet-land.nl/aandacht.gif

Tsja, dat heb je nu wel gekregen inderdaad.:) Maar verder is het Stuntteam natuurlijk meesterlijk bezig. Als die zender eenmaal in de lucht is ga ik eerst even 'Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente' aanvragen voor noviet Huisvrouw, kan hij eindelijk de tekst eens uit z'n hoofd leren.

wie wil er met me chatten?

Hoe laat? Nu?

retegezellie momenteel

Maar ere wie ere toekomt. Een mooi iniatatief is het zekers dus dat gaat briljant worden die zender en een blijvertje de komende jaren.

Stuntteam fm is net met de eerste uitzending begonnen! Stem snel af op www.stuntteamfm.tk!!

mark, hij slaat over!

En je moet iets minder dicht bij de microfoon praten. ;)

meesterlijk.. doen jullie ook aan bellers in de uitzending?

Briljant die zender! Mij heb je als luisteraar!

Ik had gisteravond wel ineens dat ik de muziek heel zacht hoorde.

niet te vergteen lusiter ook ff tussen ene en twee naar stunteam fm op dinsdag, voor alles wat gebreud en wat wil je weten tot dan.

En niet te vergeten luister ook ff tussen een en twee naar stunteam fm op dinsdag, voor alles wat er is gebeurd en wat je wil weten tot dan.

't was weer mooi. Helaas schakelde ik te laat in om aan de quiz mee te doen. Zeker de vraag over Anthuma was een inkoppertje.

Naast de reguliere uitzending van 18:00 - 21:00 uur is er vandaag een extra uitzending van 13:00 tot 14:00 met een terugblik op de afgelopen nacht. Luister mee, en je raakt weer helemaal op de hoogte van 'het wel' en vooral 'wee' van de novietjes...

Ik moet zeggen, briljant initiatief! Mijn complimenten. Verveel me niet meer tussen 1800 en 2100. Kunnen jullie niet nog meer uitzenden? Vanmiddag staat de zender bij mij natuurlijk ook weer aan!

PS: jullie hadden gisteren een noviete die ging zingen of zoiets over onder andere Texel en Terschelling. Ik verwacht eigenlijk nog twee rectificaties. De eerste betreft het uitspreken van de naam Texel. De tweede ging over de kwalificatie van het prachtige eiland, wat als ik het door de ruis goed verstaan heb, nogal negatief was.

Dat ze TeXXel zegt, hebben we met veel pijn en moeite voor elkaar gekregen....

Van mij mogen jullie de hele dag wel uitzenden, eindelijk een favoriet radiostation gevonden!

Geweldig dit, die moeder van noviete Hummel was echt ontroerd. Hummeltje vertelde gister ook al dat ze al heel lang niet thuis geweest was (behalve zondagavond eventjes), dus waarschijnlijk kwam het daardoor.

Ik heb nu al weer zin in vanavond! :D