Markie schreef: vanavond vanaf 18 uur kun je weer luisteren. De voorbereidingen voor de uitzending zijn natuurlijk alweer begonnen. We zoeken ook nog even een paar novieten om de studio weer een beetje aantoonbaar te maken. Dus heb je een noviet over stuur die dan even hier naar de studio!!!

We zoeken allemaal nog novieten Markie... dus dat kan je wel schudden :)

Rossatron schreef: Hoe gaat dat vanavond? Tribunaal begint om acht uur en dat wil toch niemand missen.

Misschien kan het tribunaal wel live uitgezonden worden..

iedereen is denk ik wel bij het tribunaal, dus blijven er weinig luisteraars over...

We hebben het er vanmiddag nog even over maar de kans is groot dat Stuntteamfm op soos te beluisteren gaat worden.

we hebben net weer een update gekregen van am Bos. Het busje rijdt nu richting het zuiden, later deze middag zal hij wederom een update geven. Deze informatie zal vanavond allemaal in de uitzending te horen zijn!

Vriend Niels

Ik denk dat ze naar Den Bosch gaan...

Vermoedelijk een fotoshoot rond al die campings waar hun regio's naar vernoemd zijn.

Wat hebben wij daarmee te maken dan?

(dit is Harm)

vanmiddag vanaf 16:00 uur STUNTTEAM FM!!

Het was tof! Zeg Smaragd, kunnen we dit tijdens de Lustrumweek niet weer doen?

haha, dat had ik idd ook al bedacht, gaat wel goedkomen

Volgens mij is het zelfs al aangekondigd door Harmen Siezen op het Journaal...

niks er van, niet in mijn huis. Elke ochtend wakker worden met 10 gsv'ers in je huis is geen pretje. Levensgevaarlijk zelfs....

Amicae, Amicique / smachtende zielen!

Vanaf hedenavond 18:00 zal StuntteamFM weer in de lucht zijn. De succesformule tijdens het novititaat wordt doorgetrokken in de meest doorgedraaide week van het jaar. U kunt weer luisteren naar de tofste items en rubrieken in de komende 10 dagen. Uiteraard wilt u hier niets van missen daarom kunt u afstemmen op StuntteamFM te bereiken op www.stuntteamfm.tk .
Maak meer van je Lustrum, luister StuntteamFM!

Wat is het programma voor vanavond, wie zijn de gasten?

Loop je nu in elk topic Amicae komma amicique te schrijven?

Goeie kans dat ik even langskom vanavond, veel te gaaf dat de studio weer los gaat!

hee stuntteam zijn jullie al in de lucht?

Ik hoor nog steeds niets... of ligt dat aan mij?

ligt wel aan jou, bij mij doet ie t wel...

Altijd leuk dat Stuntteam FM!!!