Master Gee schreef: [..] Mag je nog een mooie vrouw kunnen wezen, maar daar maak je in ieder geval geen vrienden mee, ik herhaal geen vrienden.

Dat snap ik niet. Hooligans zijn toch gewoon stom?

Stom...

Ze kunnen anders wel een aardige site in elkaar flansen, zie alhier:

http://www.z-sidehooligans.nl/homepage.htm

Check de foto's Fc Groningen - Psv '92/'93 wat stoer!! Hooligan rules!!

Master Gee schreef: ... daar maak je in ieder geval geen vrienden mee, ik herhaal geen vrienden.

Vind ik ook niet nodig, eigenlijk, als ik dat zo zie.

Pieternel schreef: Is dit niet ontzettend vernederend voor mannen ook? Dat ze op zo'n dierlijke wijze benaderd moeten worden. Schamen jullie je niet? Ik schaam mij wel.

Waarom zou het gelijk voor alle mannen vernederend moeten zijn dat er mannen zijn die dit soort dingen nodig hebben, terwijl het niet voor alle vrouwen vernederend is dat er vrouwen zijn die zich voor dit soort dingen lenen?

Pieternel schreef: Schamen jullie je niet? Ik schaam mij wel.
Vriend Niels

Citaat uit een prachtig nieuw boek van mij:

Mannen worden visueel aangetrokken door welvingen, beenlengte en vrouwenvormen. Iedere vrouw met de juiste vormen en proporties zal zijn aandacht trekken. Dat betekent niet dat de man onmiddelijk die andere vrouw in bed wil sleuren, maar het herinnert hem eraan dat hij een mannetjesdier is en dat zijn rol in de evolutie eruit bestaat dat hij naar gelegenheden zoekt om zijn stam te verzekeren van voldoende nakomelingen'......'Onderzoek toont aan dat vrouwen zelfs meer lonken dan mannen. Maar omdat vrouwen een breder blikveld hebben, worden ze er zelden op betrapt.'

Kun je dat even uitleggen van dat blikveld dat niet op zou vallen ofzo???

Vriend Niels

Het schijnt dat vrouwen als ze over straat lopen meer tegelijk kunnen zien:

Als een vrouw met een mooi figuur langsloopt, draait een man omdat zijn blikveld niet ver genoeg reikt, zijn hoofd naar haar om en ondergaat hij een soort roes. Hijn knippert niet meer met zijn ogen en speeksel vult zijn mond, een reactie die door vrouwen wordt beschreven als 'kwijlen'. Als een stelletje over straat loopt en Miss Minirok komt aan de overkant aangewiegd, zal de brede periferie van een vrouw ervoor zorgen dat zij die eerder opmerkt dan haar man. Ze zal vliegensvlug vergelijkingen trekken tussen haar en de potentiele concurrente, en daar zelf meestal negatief uitkomen. Als de man de vrouw uiteindelijk in de gaten krijgt, krijgt hij een uitbrander van zijn vrouw omdat hij loopt te lonken.

Het is mij duidelijk, mannen zijn onschuldig, alles wordt veroorzaakt door de jaloezie van de vrouw.

Hee heb je dat boek zelf geschreven ofzo?

Wat is dan precies het verband tussen het eerste en het tweede citaat??
Eerst gaat het erom dat mannen lonken om zichzelf van nageslacht te verzekeren en dan ineens lonken vrouwen meer maar is dat uit jaloezie ofzo. Blijkbaar hebben ze daartoe ook alle recht, het lonken van de vrouwe is dan vrij onschuldig, de man denkt meteen aan nageslacht.

In ieder geval, vrouwen aan de macht! We zijn er weer, en sterker dan ooit! Zullen we gebruik maken van onze macht door even een lekkere diesdate te checken?

als dat al je macht is...kan me niet voorstellen dat iemand daarvan wakker ligt.

Mag ik je verwijzen naar de rest van dit topic?

Misschien dat de vrouwen dit jaar maar niet gaan vragen. Die macht is in onze handen. Geen mannen op de dies!

hoezee

Vriend Niels
Sabine schreef: Misschien dat de vrouwen dit jaar maar niet gaan vragen. Die macht is in onze handen. Geen mannen op de dies!

Lijkt me schitterend Sabine, of mag ik dan ook niet komen??

Jij wel, jij hebt zo je eigen dingen te doen daar. Goed ideetje he?

Vriend Niels
Sabine schreef: Jij wel, jij hebt zo je eigen dingen te doen daar. Goed ideetje he?

Dan ben ik dus een beetje de Hugh Hefner van de Dies??

Nylez schreef: [..] Dan ben ik dus een beetje Hugh Hefner ??

dan ben ik wel heel benieuwd naar jouw 7 huisgenootjes... :wink:

Wie is Hugh Hefner?