Pieternel

Wij laten het annexeren van het vrouwen-aan-de-macht-topic niet over onze kant gaan! Afgelopen hv is er een voorstel aangenomen met de titel 'vrouwen aan de macht'. Het onderwerp is dus nog steeds actueel! Onze initiatieven verdienen het niet in de doofpot gestopt te worden en afgedaan te worden met de term onzin. Geef ons de ruimte!

Sabine schreef:
Tolle schreef: omdat het vrouwen aan de macht! topic nergens over ging, en het nu al een maand over idols gaat is het topic opgesplitst, vrouwen aan de macht is nu gesloten, veel succes met de idolsdiscussie

Nou ja, nergens meer over ging... en waarom moet het vadm dan opeens worden gesloten???

Pieternel schreef: Wat bevoogdend zeg.

Ik zeg: meer vrouwen in de webcie, en op andere top-posities :lol:

Ik proef hier toch enige angst bij de webcie-mannen voor de steeds grotere invloed van vrouwen op de GSV, jullie laten je nu wel erg makkelijk kennen!
Maar nee, zoals jullie zien laten we ons niet zo makkelijk uit de weg ruimen!

Hoe zit het dan met de invloed en macht van ?
..........................................................................................................................

Sabine: Forumkipje waar de Webcie het allemaal voor doet. (....)Studeert Rechten (...). Weet (...) als geen ander (...) te praten zelfs in de meest serieuze discussies. (...) Alias: Sabine
Bakkie Krasse
Pieternel schreef: Onze initiatieven verdienen het niet in de doofpot gestopt te worden en afgedaan te worden met de term onzin.

Toedantoch!

Carloz schreef: [..]Ik zeg: meer vrouwen in de webcie, en op andere top-posities :lol:

Dat mag van mij ook wel! :lol: Tot nu toe ben ik de enige 'vrouw' in de webcie :?

Het onderwerp is en blijft actueel!!!!!!!!!!

Dit topic heeft even veel bestaansrecht als elk ander topic!!!!!!!!!!!

Goed bezig Sabine!

Precies, iedereen mag weten dat vrouwen niks te melden hebben..

:mrt_anim:

Loewie schreef: Precies, iedereen mag weten dat vrouwen niks te melden hebben.. :mrt_anim:

Dat zou je vast niet zeggen waar je moeder bij was!

kijk, jullie kunnen nu wel blijven schreeuwen, punt is en blijft voorlopig dat jullie inhoudelijk nog steeds niks te melden hebben :!:

als het in dit topic ook zo blijft gaat deze ook op slot, héél simpel...

Tolle schreef: kijk, jullie kunnen nu wel blijven schreeuwen, punt is en blijft voorlopig dat jullie inhoudelijk nog steeds niks te melden hebben :!:

En wie beoordeelt dat en waarop?

dat kan iedereen beoordelen, maar ik wil het voor jullie nog wel even uitleggen;

als je een topic opent met de titel 'vrouwen aan de macht!' zul je daar ook inhoudelijke consequenties aan moeten verbinden, je mag op zijn minst uitleggen wat je bedoelingen zijn en hoe je dat wil gaan bereiken.

als iedereen zomaar loze topics gaat openen wordt dit forum een warboel, loze topics hebben geen bestaansrecht, daarom worden ze gesloten, dat is heel simpel webciebeleid. als je het daar niet mee eens bent, en toch wilt voorkomen dat je topic gesloten wordt zul je dus voor een nuttige inhoud moeten gaan.

in het vorige vadm topic hebben jullie dit nagelaten, het doel van dit topic was van begin af aan al onduidelijk, en aan het eind ging het alleen nog maar over idols

het is dus een puur zwaktebod van de ts, de ts dient voor nuttige invulling van een topic te zorgen, als andere forumgebruikers vinden dat de inhoud niet overeen komt met de topictitel is het logisch webciebeleid om daar wat aan te gaan doen, dat kan betekenen het schrappen van offtopic posts, dat zou neerkomen op het verwijderen van het topic, dan wel het topic splitsen en het off-topic gedeelte sluiten

verder heb ik niks tegen de (positie van de) vrouw, eenzelfde topic over mannen heeft eenzelfde leven beschoren, het is alleen tekenend dat vrouwen zonodig zo'n topic moeten openen

samenvattend, ik hoop dat ik hier zeer binnenkort een mooie uitweiding zie die de topictitel recht doet

Tolle schreef: kijk, jullie kunnen nu wel blijven schreeuwen, punt is en blijft voorlopig dat jullie inhoudelijk nog steeds niks te melden hebben :!: als het in dit topic ook zo blijft gaat deze ook op slot, héél simpel...

net of sommige andere topics zoveel inhoud hebben.. :roll:

Liesje schreef: [..] net of sommige andere topics zoveel inhoud hebben.. :roll:

als je vind dat de webcie ergens wat aan moet doen mag je een mailtje sturen of een topic openen in lieve webcie

ah nee, daar gaat het mij in principe niet om...maar waarom de een dan de wel gesloten wordt en de ander niet..vind ik een beetje vaag

Nou, om maar een on-topic-vraagje te lanceren:

Waar zouden jullie graag vrouwen aan de macht zien?
(Bijv. bij de GSV, op de werkvloer, thuissituatie, enz.)

Oei, da's een inkopper. Wie gaat er scoren?

De vele GSV-homo's die er nog zijn steunen de vrouwen! En zeker alle leuke vrouwen van het 'vrouwen aan de macht-topic'!! Ga zo door en laat je niet kisten door de webcie!

dan blijft nog steeds de vraag staan: waarin dan?

Waarin vrouwen aan de macht???(mannen kunnen soms zo onduidelijk zijn he...;)) Nou in alles natuurlijk, lijkt me duidelijk.