PaRadijs is open voor koffie, neem wel even een broodje voor me mee

Jaapie Smulpaapie Vecht

Ik neem een broodje mee voor Robert. Als je ook op de koffie komt heb ik wel zin in chips. #geefchips

Ik heb om ongeveer 14u30 wel zin in een kopje koffie, bij wie kan ik terecht?

Koffie drinken kan tussen 13 en 17 @aqua 709

HugoterHorst schreef:

Hallo,

wij hebben vandaag een nieuw koffiezetapparaat gehaald.
De Philips HD7740. De koffie is erg lekker en ik wil graag koffie drinken met mensen.

Ik ben tot kwart voor 8 aan de koffie maar daarna is Wouter Neef nog wel thuis dus dan gaat hij wel koffie drinken.

Kadotip: koffiebonen(want in ons nieuwe koffiezetapparaat kunnen bonen en gemalen koffie en bonen hebben we nog niet)

Maar hoeft niet.

Tot straks!

Door het teruggelopen aantal gokverslaafden die aan de Casa wonen kunnen we ons helaas geen koffiegrinder met LCD scherm meer veroorloven. Wel kunnen jullie morgen tussen 12-5 een kopje koffie komen drinken om te vieren dat ik mijn laatste tentamen heb gehad. Wellicht zijn er kano's.

Tot morgen!

DavidGoliath

En we vieren natuurlijk de laatste dag dat die pannenkoek van een Wiebe weg is

Er is zelfs koffie uit Colombia!

Fair trade?

Ongetwijfeld, in ieder geval lekkere koffie

Morgen vanaf 14:00 uur koffie in het PaRadijs. Zelfde reden als Moesker. Er zijn stroopwafels. Mogelijke gespreksonderwerpen:

  • Xiudez lustrum
  • Klaas Schilder
  • Sander Schimmelpennink
  • eigen inbreng

Als u niets te melden heeft kom dan vooral ook. Mag je op de bank zitten Friends kijken.

Drink koffie met me. Misschien is Philip er ook. 1530 @PaRadijs

Kiezel is natuurlijk het gespreksonderwerp. Verder mag er ook nog steeds over het Xiudez lustrum worden gepraat.

Kom dan! Koffie, thee en/of bier, Saf 120 is de hele dag open!

Jahoor, we zijn weer open. ff helemaal klaar met college, huiswerk en tentamens? kom dan lekker koffie drinken, saffier 120 is weer open.