Paula Lunenborg
Herbsgarden schreef: hugo ik ben verdrietig ik drink geen koffie maar thee maar jij zegt nooit he wie komt er vandaag thee drinken lijkt me gezellig als er iemand thee komt drinken dat zeg jij nooit dat vind ik jammer als jij dat nu deed was ik al lang langsgekomen
Paula Lunenborg schreef:
Herbsgarden schreef: hugo ik ben verdrietig ik drink geen koffie maar thee maar jij zegt nooit he wie komt er vandaag thee drinken lijkt me gezellig als er iemand thee komt drinken dat zeg jij nooit dat vind ik jammer als jij dat nu deed was ik al lang langsgekomen

Hugo, ik wil koffie.

Hugo, ik wil ook wel koffie.

Hoi! Ik heb een espresso-kannetje sinds gister en het is vet tof. Komt er iemand vanavond een kopje espresso drinken?

Bedoel je zo'n Bialetti? Die zijn inderdaad zeer relaxed! Neem maar mee naar het inloophalfuurtje morgen!

Wie komt even koffie brengen?

UndahCovah schreef: Bedoel je zo'n Bialetti? Die zijn inderdaad zeer relaxed! Neem maar mee naar het inloophalfuurtje morgen!

Eeeh het is een San Ignacio Dolce Vita :D Maar wel hetzelfde idee inderdaad

Doet die het ook op dinsdagen?:)

HugoterHorst

Kerst is dus afgelopen.
Morgen staat de koffie klaar na het avondeten.
Aan de eendrachtskade.

Morgen, of vandaag? Want je postte het heel vroeg op dinsdag, maar ik denk niet dat je toen in de gaten had dat het dinsdag was.

HugoterHorst

Het gaat om nu

HugoterHorst

Ik schenk nu een kopje in voor Walter Neef en mij.
Het is lekker, vers geperste bonen.

hmmmmmm

Ah nee, ben in thuisthuis
anders wist ik het wel ...

Ik kan vanavond niet Hugo, wanneer mag ik koffie komen drinken? (a)

HugoterHorst

Een andere keer, vanavond wordt krap.
Maar als ik nog een keer een avond of middag vrij ben dan zal ik weer uitnodiging op het net zetten.

x

HugoterHorst

Zo, wat velen van jullie niet weten is dat ons koffiezetapparaat al een keer terug is geweest naar zijn maker.
Nu doet ie het weer beter.
Ik vind het leuk als er weer een keer mensen komen koffie drinken.

Morgenochtend 11.00 ben ik je man.

Iedereen is welkom om NU een kop vieze senseo te komen drinken om te vieren dat het Oranjehuys een nieuwe bewoner krijgt!

En als je snel bent krijg je er ook een SÖTSAK SKUMTOPP bij, er zijn nog vier

robert8701 schreef: Iedereen is welkom om NU een kop vieze senseo te komen drinken om te vieren dat het Oranjehuys een nieuwe bewoner krijgt! En als je snel bent krijg je er ook een SÖTSAK SKUMTOPP bij, er zijn nog vier

Aah. Het is nu ook weer koffietijd hè