Het weren van HBO'rs in de UB neemt dus al concrete vormen aan #hetmaaktgeendroluithetisnogsteedsonwijsgevuldmetmaakmaarmaaraf

Alaberto schreef:

Het weren van HBO'rs in de UB neemt dus al concrete vormen aan #hetmaaktgeendroluithetisnogsteedsonwijsgevuldmetmaakmaarmaaraf

Ik Snap je tekst niet vanaf #, verder was het een lekker bakkie met Thom en Hendrik hoor. Bedankt

Koffie staat klaar aan de Illegaliteitslaan. Sjaarjs dit is jullie kans om kleine Moesker te ontmoeten. Bij zijn is meemaken.

Grietje_Eva

Ik kom zo wel effe denk ik. Maar ik moet eerst thuis blijven tot een studiegenootje m'n boek teruggebracht heeft..

wimgrootens

hai

Robert (en Hugo) aka UCC hier.
Koffie drinken vanmiddag!? Bel Robert.

groet.

Nu dan?

Vandaag weer mogelijk in de radijs, je kan er een kniepertje bij krijgen

Vandaag om 12:30 inloopuurtje boven soos met koffie en taart (als die dan ontdooit is)! Je broodtrommeltje moet je zelf gevuld meenemen. Dit is in plaats van het wekelijkse senaatsinloophalfuurtje. Tot straks!

Grietje_Eva

Stayphanie schreef:

Vandaag om 12:30 inloopuurtje boven soos met koffie en taart (als die dan ontdooit is)! Je broodtrommeltje moet je zelf gevuld meenemen. Dit is in plaats van het wekelijkse senaatsinloophalfuurtje. Tot straks!

Ontdooid. Ik hoop dat jullie allemaal langskomen <3 <3 <3

Allemaal? Prima grote taart.

Grietje_Eva schreef:

Stayphanie schreef:

Vandaag om 12:30 inloopuurtje boven soos met koffie en taart (als die dan ontdooit is)! Je broodtrommeltje moet je zelf gevuld meenemen. Dit is in plaats van het wekelijkse senaatsinloophalfuurtje. Tot straks!

Ontdooid.

Hé, laten we het even gezellig houden

Grietje_Eva

Stayphanie schreef:

Grietje_Eva schreef:

Stayphanie schreef:

Vandaag om 12:30 inloopuurtje boven soos met koffie en taart (als die dan ontdooit is)! Je broodtrommeltje moet je zelf gevuld meenemen. Dit is in plaats van het wekelijkse senaatsinloophalfuurtje. Tot straks!

Ontdooid.

Hé, laten we het even gezellig houden

Ik deed er nog hartjes bij zelfs! Ik oefen op sociale vaardigheden.

Grietje_Eva schreef:

Ik oefen op sociale vaardigheden.

Mislukt trut.

robert8701 schreef:

Grietje_Eva schreef:

Ik oefen op sociale vaardigheden.

Mislukt trut.

"Moet daar niet een komma tussen?" - Eva, waarschijnlijk.

ellisschipper

robert8701 schreef:

Grietje_Eva schreef:

Ik oefen op sociale vaardigheden.

Mislukt trut.

Mislukd drud

Wie heeft koffie voor mij?

Ik wel .

Iemand in de UB die zin heeft in koffie?

Kom je langs brengen?

Wil jij ook meedelen in de malaise? Ervaren hoe het 'nieuwe werken' daadwerkelijk in de praktijk is? Kom dan koffiedrinken aan de Fivel met de forens. En Hans.