Gisteren was het al super, maar ben nu wel erg benieuwd naar die koffiebonenkoffie. Misschien wip ik vanmiddag wel ff langs, eerst nog wat dingetjes doen. Doei!

HugoterHorst

yes!

Fleurke schreef: "Lekker lawaaierig. Onze kleine vind het precies niet leuk"

Hahahaha, wat ontzettend Vlaams. Koffie is ook niet voor kleine kinderen. Die moet je parkeren op de BSO.

Ik ga ook nog even wat doen maar om kwart over 5 precies kom ik Amerkkoffiebonenkoffie leut'n. Super, tot dan.

Moet je werken hugo?

HugoterHorst

Ja, maar voor die tijd komen er heel veel gsv'ers gezellig doen met koffie enzo, dus dat is wel leuk ook. Dat je elkaar kunt ondersteunen in het geloof enzo met name in de studie enzo.

En met dat geluid van het apparaat daar ben ik vandaag ook achter, dat gaat over het malen van de bonen. Maarja, wie verwacht van een koffiebolenmolen dat ie geruisloos is. Dus, dat vind ik precies wel logisch.

Ow, ik ga voetballen. Cruijfveldje oosterparkwijk, topveldje, hoogstaand voetbal, en ook wij hebben koffie. Niet dat ik je klanten wil jatten Huug, sterker nog, beter doe je ook mee. Half 6. Kan je daarna werken, hoe relaxed? Erik, jij ook wel toch? Mooi.

HugoterHorst

Oke, Thierry, bedankt. we zijn eruit dat het concept heel leuk is maar dat de aanloop een beetje stokt. We gaan het later gewoon weer proberen.
Misschien morgen. Dat ding moet wel een keer goed worden ingewijd.

schroom dus de volgende keer niet te komen, neem anders een vriendje of vriendinnetje mee.

Morgen na 3'en ben ik erbij of voor 11'en.

Jorien en ik komen morgen wel even langs!

Ron-Kruidhof

morgen kan ik na tussen 4 en 5 wel even langshoppen als je dan nog thuis bent

HugoterHorst

Morgen is er weer vrije inloop en lekkere koffie.
Van een uur of 9 tot half 3 ben ik beschikbaar, daarna heb ik college en werk.
Dus als je na 3en wil moet je bij Wouter zijn denk ik.

Maar, gezellig. Ik ben gewoon een beetje dom aan het studeren ofzo dus schroom vooral niet om mij van mijn bedrijfskunde propedeuse af te houden..

welterusten en tot morgen.

Zet rond 12 uur maar een kopje klaar. Heb jij dan zin aan croissantjes? Ik wel.

Misschien kom ik vandaag wel eem

HugoterHorst
de Mole schreef: Zet rond 12 uur maar een kopje klaar. Heb jij dan zin aan croissantjes? Ik wel.

12 uur.

Oke niet, want ik drink nu douwe egberts,

Was écht lekker Hugo! Mmmm genieten!

Christine H

Bedankt hoor Hugo, voor de gastvrijheid!

Donders lekkere koffie.

Klopt