HugoterHorst

Hallo,

wij hebben vandaag een nieuw koffiezetapparaat gehaald.
De Philips HD7740. De koffie is erg lekker en ik wil graag koffie drinken met mensen.

Ik ben tot kwart voor 8 aan de koffie maar daarna is Wouter Neef nog wel thuis dus dan gaat hij wel koffie drinken.

Kadotip: koffiebonen(want in ons nieuwe koffiezetapparaat kunnen bonen en gemalen koffie en bonen hebben we nog niet)

Maar hoeft niet.

Tot straks!

HugoterHorst

Wat een luxe aan de Eendrachtskade.

Doet die ook op tijd klaarmaken, dat als ik zeg dat ik om acht uur kom dat dan precies verse koffie is? (dit is allemaal puur theoretisch, kom toch niet langs.)

Lawaaierig ding...

HugoterHorst

Ja, en nee. En hij piept 5 keer als ie klaar is.
Wie komt koffie leut'n?

"Lekker lawaaierig. Onze kleine vind het precies niet leuk"

http://www.koffiecenter.nl/product/1091 ... -brew.html

Zit jij nou een beetje te liegen Hugo? Of klets meneer Schietgat uit z'n nek?

HugoterHorst

Wakker worden met een verse kop koffie? Eindelijk een betaalbaar alternatief dat een super aroma verspreidt en lekker smaakt! Wat spelen met de knoppen en uiteindelijk een volle, warme smaak gevonden. Veel beter dan de vroegere Senseo!
Maar toch een paar aandachtspunten:

  • De kopjes vermeld op zowel de kan als de machine kloppen niet => 2 kopjes drinken is 3 kopjes op kan en 2,5 in het reservoir.
  • Instellen vh aantal kopjes dient om de hoeveelheid bonen te bepalen => Dus geen reservoir vullen om bvb 5 x 2 kopjes te bekomen
  • Lekker lawaaierig. Onze kleine vind het precies niet leuk. Alles went zeker?

Verder enkel positief: Filter vlot te reinigen (of door papier te vervangen. Staat mooi op het aanrecht, komt professioneel over bij bezoek...

Dus, maar wij hebben geen kleine. Alles went? ja!!!

Oke, ik kom een keer koffie doen maar niet vandaag, oke? :mmhhgay:

HugoterHorst

fijn!

Ik mis een beetje de persoonlijke benadering

HugoterHorst

laat maar, ik zie al wel dat dit geen zin heeft.
wat een stomme ongezellige ..

Ron-Kruidhof

tussen 6 en 8 is het bier tijd hé

hele goeie koffie, aanrader

HugoterHorst
Ron-Kruidhof schreef: tussen 6 en 8 is het bier tijd hé

of koffie.
Maar bier kan ook.
Grolsch en Warsteiner in de aanbieding bij de Super de Boer.
Wilhelminakade.

zouden ze daar koffiebonen hebben?

hee leuk dit hugo, ben aan werk, maar toch verbonden met de casa

Paula Lunenborg

En wat als je geen koffie drinkt?

hugo ik kom zo naar beneden voor een kopje

Kun je geen kopje koffie hier heen brengen?

HugoterHorst

We zijn weer open, er is (A-merk) koffiebonenkoffie dus als er mensen zijn die willen genieten van goeie koffie kom vandaag vooral gezellig langs tussen nu en een uur of 7. De muziek staat aan, gezellig.

kus

HugoterHorst

yntse we weten dat je de vorige post hebt gelezen want je hebt daarna nog wat op het syfaris forum gezet, we rekenen op je