Arnold schreef: Wijze woorden van amicus Hulzebosch. Ik stem gewoon op een goede persoon, en die zijn altijd van het CDA

Wijs? Eerder opvallend stompzinnig.

Haha, dan had je hem moeten horen bij Villa Felderhof afgelopen zaterdagavond.

Studentenvakbond lanceert eigen stemwijzer:

http://www.stemonderwijs.nl/
Rinze schreef: Haha, dan had je hem moeten horen bij Villa Felderhof afgelopen zaterdagavond.

Ja, dat was ook wel lichtelijk briljant. Voor zover er van 'praten' sprake was trouwens..

Herbsgarden

Mm.. Toffe foto's, op StemRou.nl, maar die rap is zo slecht, dat afkraken te makkelijk is. In het refrein zit wel een opvallend stukje, ik versta daar elke keer: 'geef je stem aan de opa van ons land'. Ben ik nu gek of is dit verkapte propaganda voor de Seniorenpartij?
Wel mooi trouwens, dat mensen op de site hun berichtjes richten aan 'meneer Rou'.

VVD
CDA
EénNL
SGP
Fortuyn
ChristenUnie
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid

En mijn stem gaat naar...(roffel roffel).... het CDA.

Vriend Niels
Herbsgarden schreef: Mm.. Toffe foto's, op StemRou.nl, maar die rap is zo slecht, dat afkraken te makkelijk is. In het refrein zit wel een opvallend stukje, ik versta daar elke keer: 'geef je stem aan de opa van ons land'. Ben ik nu gek of is dit verkapte propaganda voor de Seniorenpartij? Wel mooi trouwens, dat mensen op de site hun berichtjes richten aan 'meneer Rou'.

De rapper is geloof ik wel DE rapper van christelijke Nederland. Rivelino was namelijk ook al te horen bij de Nationale Bijbeltest.
Waarom staat Arie Boomsma niet op de lijst van de CU?

CU at the stembus!

Groenlinks, voor een duurzame EKOnomie en lekker biologisch eten!

Ik erger me kapot aan Wouter Bos op dit moment. Zit ineens in elk programma een beetje popie jopie te spelen. Overigens zijn alle politici bezig om in programma's te komen om zichzelf te profileren. Volgens mij is het een kwestie van tijd, voordat de SGP beseft dat zij daaraan mee zullen moeten doen.

haha, nee joh, de kiezers van sgp zouden dat verschrikkelijk vinden en van kiezers buiten hun normale achterban hoeft sgp het ook niet te hebben.

wat stemrou.nl betreft, geniaal, echt tof gedaan. @ jan, ik denk dat het niet opa is maar opbouw, maar tis idd niet al te duidelijk.

ChristenUnie
SP
GroenLinks
PvdA
SGP
CDA
D66
VVD

(Van de studentenvakbond, want die andere daar kwam de partij van de dieren als 2e uit bij mij. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn!)

Die Jaap is trouwens wel echt een vet rechtse rakker.

Te gekke studenten stemwijzer:

SGP
D66
SP

Met de Lsb stemwijzer er bij weet ik opeens niet meer wat ik moet stemmen ;)

GroenLinks
SGP
SP
PvdA
CDA
ChristenUnie
D66
VVD

Die Rivelino van Stemrou was echt vet bij die Bijbelquiz :D
En Wouter Bos is inderdaad een ranzige kontenlikker...

GroenLinks 86.7%
PvdA 73.3%
SP 66.7%
CDA 66.7%
D66 66.7%
ChristenUnie 60%
SGP 53.3%
VVD 20%

tjonge...

Yeah Femke 4 minister president!

Nu op de Vismarkt: Femke Halsema, Victoria Koblenko en Driek van Wissen!!

CDA
SGP
ChristenUnie
Partij voor de Dieren
VVD
SP
Fortuyn
PvdA
EénNL
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
GroenLinks
D66

Wie heeft gister het debat gezien tussen Bos en Balkenende? Wat mij betreft was Balkenende duidelijk de winnaar t.o.v. de gebeten hond BOS. Dat de kijkers Bos kozen getuigt mijns inziens van de onnadenkendheid van het volk. Die demagoog van een Bos palmt ze allemaal in met zijn popi jopi gedrag. Graag zou ik van die Nipo cijfers nog een verdeling willen zien in opleidingsniveau. Maar geheel objectief ben ik ook niet, want ik heb een vreselijke hekel aan Bos. Balkenende daarentegen moet wel antwoord kunnen geven als Bos vraagt om voorbeelden.

Ik weet zelf nog niet wat ik ga kiezen, vertrouwd Rouvoet of toch CDA. Ik vind CDA niet christelijk genoeg en te pragmatisch, maar CU daarentegen is wellicht te principieel om echt politiek gewicht in de schaal te kunnen leggen (hoewel ik het principiële uiteraard erg waardeer). De vraag is dan ook hoe pragmatisch CU zou willen zijn in het hypothetische geval (niet dat ik dat ooit zie gebeuren) dat ze een coalitie zou kunnen vormen.

Ik zou CDA en VVD best willen zien doorgaan, maar dan een stuk socialer, waarbij de sterke schouders meer te dragen krijgen. Want de stijging van de armoede en de voedselbanken zou echt niet mogen en met huidige neo liberale richting van het CDA komt daar niet echt verandering in. Aangezien ik de VVD nog niet echt socialer zie worden is CDA PvdA ook een optie, maar dan moet de economie wel gestimuleerd worden (iets wat onder VVD waarschijnlijk eerder gebeurt dan onder PvdA).

Er zijn vast mensen die het hier absoluut niet mee eens zijn. Graag dus wat argumenten om mij naar een bepaald kamp over te halen (als het maar niet links is).