Is er nog wat geregeld voor morgen?

Zo te zien niet. Ik heb in ieder geval niets geregeld en ik zie hier ook niets staan. Ben benieuwd hoe het vorige week was. De vraag is momenteel hoe we de bijbelkring doorzetten. Met andere woorden: waar kan het volgende week (vandaag zal denk ik niet meer lukken) en wie heeft een suggestie voor een onderwerp?

als ik zelf even nadenk:

Gebed (ervaringen uitwisselen, hoe spreekt de bijbel erover)

Bijbelgedeelte: vorige jaar hebben we de bergrede behandeld. Misschien interessant om nu weer iets dergelijks te doen. Bijvoorbeeld de brieven aan de zeven gemeenten uit Openbaringen. Met de link heden / verleden. Andere mogelijkheid op dit punt: 1 Petr. 2: 2-10 "laat u als levende stenen gebruiken voor de bouw van een geestelijke tempel" Geef je dit vorm in je leven en zo ja: hoe?

Er zijn enorm veel christelijke boeken. Als ik mijn kamer in kijk zie ik er al heel erg veel. Welke boeken hebben je veranderd? Welke boeken zou je anderen aanraden om te lezen. Een soort van uitwisseling voor iedereen die meer leest dan alleen de bijbel of interesse heeft in dit onderwerp. Daar kan nog wel een kleine bijbelstudie over "onderricht" aan gekoppelde worden. Paulus heeft daar genoeg over geschreven.

Zomaar een paar opzetjes. Wie aan wil vullen: graag. Geef daarnaast je interesse voor een onderwerp aan! Ik zal in de komende dagen nog proberen een locatie te fixen voor volgende week.

Is de locatie al bekend? (Saf74, of elders?)

Volgens mij niet bij ons, maar dat moet je Arnold vragen. Ik moet werken vanavond.

Er is nog geen locatie. Diverse opties waren niet mogelijk. Zelf ben ik er in ieder geval niet bij in verband met een vergadering...

Beste mensen,

jammergenoeg ging het de vorige week niet door, bij gebrek aan animo/locatie. Zoals bekend zal de laatste keer plaatsvinden op 16 augustus a.s. te Huize Jeruzalem. Vanaf 20:30 u staat de koffie klaar. U hebt genoten van het DrEC-ontbijt, u hebt heerlijk uitgeslapen en na die confrontatie met frisse novietjes bent u toe aan wat geestelijke verdieping. Het onderwerp wordt nog bedacht door 'naastgetekende'. Dat belooft wat! (Oftewel:)

Komt allen!

^bump

Onderwerp?

Ik stel voor Marcus 13:37: 'Wat Ik u zeg, zeg Ik allen: Waakt!'

Meen je dat serieus? (Het is trouwens Marcus 13:36b) Is een idee. Ik zat zelf te denken aan Openb. 3 (v.a. vers 7) in vervolg op de preek van ds. Huttenga eergisteren. (Zoals je leest ben ik nog niet erg goed voorbereid...)

Ondanks dat am. Hoogendoorn helemaal uit de suburb Beijum aan kwam zetten is de laatste zomerbk avond wat jammerlijk afgelopen. Waar waren jullie mensen?! Ik ben er even kapot van. Nu is het voorbij, pas volgend jaar is er weer een zomerbk... Ik wil trouwens wel zeggen dat de keren die door zijn gegaan me goed bevielen. Volgend jaar weer?