Grappig is dit zeg..
Na 80 keer spelen van het filmpje, kom ik er eindelijk achter wat de bedoeling precies is...

Nog een klein moment en ik heb em eindelijk uitgespeeld...

Hebbes!!
Hoppa!!

Gefeliciteerd dan maar!

Dankje

Domino:
:affetot::affetot::affetot::affetot::affetot::affetot::affetot::affetot::affetot:

Op verzoek van Jahee slechts de ingekorte versie...

Laat maar, probleem opgelost...

Ik vind het juist wel wat hebben!

Ja, nu geeft hij het wel goed weer. Eerst pakte mijn monitor het niet. (Tot drie keer toe) Krijg je zo'n schuifbalk onderin die ervoor zorgt dat je 3000 van die apen ziet...

O ja, herkenbaar! De computer van mijn ouders vertoonde ook wel eens van dat soort kuren, heel vervelend!

Ik had er eerst ook ongeveer 1080 meer gepost :twisted:

Had dus nix met de pc van hajee te maken

Vind je dat grappig ofzo?

Ik wel!

Nu maar weer on-topic...

Anders wordt Pieter boos : P

Jean schreef: Iedereen weet dat er tientallen, zo niet honderden van dit soort spellen zijn? Wat maakt deze dan zo bijzonder?

Waar dan?? Geef es een URL...

Als je even wat verder doorleest...

Voor de veelzijdige puzzelaars onder ons heb ik hier nog wel een leuk puzzeltje: www.creativepuzzels.nl en dan moet je Mzsteriax kiezen. Hij is af en toe bijzonder lastig, maar ik ben nu al een einje gekomen. Voornamelijk logisch nadenken.

zo zeg! het zal aan mij liggen, maar vraag 1 kom ik al niet uit, al is het raadsel op zich erg leuk. het is me een raadsel! :roll:

toch wel, idd logisch nadenken.

En de tweede dan? Lukt mij nog niet echt.

mij ook niet... heb zo'n idee dat het niets met het plaatje te maken heeft en dat ergens weer een addertje onder het gras verborgen zit (hopsa, weer eentje).

Die tweede valt wel mee, moet je goed naar het plaatje kijken en dan de volgende hint in gedachten nemen: gedroogd fruit.

Tip: ik zou er niet als eerste aan denken om mee te nemen op en lange reis.

Volgende raadsel is lastiger dan ik dacht. Ik dacht dat ik die getallenraadsels nu wel kende, maar deze is toch vervelend...

Maar ik kom er echt wel uit :!: