Verrek, dat forum ken ik... :oops:

Of ben jij ook niet helemaal eerlijk ontsnapt?

Nee, werkelijk :? ? Even naar hints gegoogled, zeker? Zo kwam ik er ook terecht. Hetgeen ons tot de vraag lijdt: is er iemand hier uit zichzelf ontsnapt?

Ik heb het forum nog niet bekeken, en ben al een flinke tijd bezig...... frustrerend, zeker als de progressie nergens te vinden is........ maar het zal me hoe dan ook lukken!
en ja...... is dat echt iemand al gelukt?

Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zelf verzonnen heeft hoe hij de weg naar de vrijheid in kon slaan..... stelletje amateurs!

als ik dit forum op correcte wijze heb benaderd val jij ook onder die categorie

Jajajaj! Ikke ook, ben ook een amateur... maar ik geef het wel meteen toe! :D

das waar gij zijt geen huichelaarster......... Maarre kben nog steeds bezig ik kom der niet uit, ik zit nl. gevangen.........

Ik ben er gewoon zelf uitgekomen. Zonder tips. Kwartiertje ofzo.

:bier: Daar drinken we op!!!! Ik sta versteld :shock:

Ben ook gewoon ontsnapt zonder tips/tricks/hints e.d. Heeft inderdaad niet zoveel met hoofdbrekens o.i.d. te maken. Hoewel, voor sommige mensen... :wink:

Ja maar bij mij is het probleem dat ik niet weet of ik alle spulletjes heb, ik heb wel de hele kamer afgezocht...... maar ik vind niks meer............. misschien is het dan toch gewoon te moeilijk voor mij :oops:

Idd, gewoon overal op klikken
heel simpel

oooooooh, wat is dit frustrerend!!! ik moet eigenlijk studeren, maar ik kan hier niet mee stoppen... wat erg dat zo'n spel je in de ban kan hebben!!

Ja, maar het is wel heel tof natuurlijk! Het is alleen wel een kwestie van veel klikken, de juiste spulletjes combineren en een beetje denkwerk en hoppa, blijdschap en vreugde!

Iedereen weet dat er tientallen, zo niet honderden van dit soort spellen zijn? Wat maakt deze dan zo bijzonder?

Op dit moment ontbreekt het denkwerk bij mij............ enne ik zit op het moment ook niet super vrolijk achter de computer............ want ik ben er nog steeds niet uit en ik heb zometeen college :x

Maar als iemand hier de oplossing gaat lopen verkondigen dan is het niet leuk meer natuurlijk.... Enne waarom deze zo bijzonder is? Omdat ik deze link op dit topic aan kon klikken en ik anders niet op zoek was gegaan naar een spelletje als dit.....

Jean kijk maar is naar het spelletje werkt verslavend..........

Heb ik allang gedaan. Maar ik heb er genoeg gezien die vele malen leuker en uitdagender zijn.
Maar goed, dat doet er verder niet toe. Ik was gewoon benieuwd.