Doe het gordijn eens een paar keer open en dicht zou ik zeggen.

Had ik al gedaan............ der ligt iets in de vensterbank heb ik al.....

Nee, dat bedoet'ie niet. Denk ik.

ow? ow? het is dus een nieuwe tip........ het ringetje?

He, ben je er nu al uit?????????

ideaal spel voor de zondag... maar ik kom er niet uit, heb wel alle spullen geloof ik maar ik wil best de ring en de stok in het doosje doen (henri) maar het doosje wil toch helemaal niet open??! en hoe moet je dingen combineren dan?

Het doosje wil open met de twee ringen en het staafje. Je moet dus wel eerst twee ringen vinden.......

sjah ik ben er nog niet uit.......... ik ga weer verder als ik in Groningen ben

heb wel alle spullen geloof ik maar ik wil best de ring en de stok in het doosje doen (henri) maar het doosje wil toch helemaal niet open??! en hoe moet je dingen combineren dan?

je hebt 2 ringen nodig....... en trouwens heb ik dat nog niet geprobeerd maar dat gok ik zo!

Sabine schreef: Het doosje wil open met de twee ringen en het staafje. Je moet dus wel eerst twee ringen vinden.......

oke dat was niet al te moeilijk, maar die code he, hoe moet je daar nou ooit achter komen!! :shock:

Pak je aantekeningen er even bij. :lernen:

minkcie schreef: [..] oke dat was niet al te moeilijk, maar die code he, hoe moet je daar nou ooit achter komen!! :shock:

tsja...geschiedenis was zeker niet je sterkste vak ;)

oke 2 minuten na mn vorige post is het me gelukt hoor (met behulp vd aantekeningen 8) )

Geert schreef: tsja...geschiedenis was zeker niet je sterkste vak ;)

en hier mag je niet mee spotten! :evil: :D

He, maar ben je die kamer nou ook uit? Of heb je alleen het doosje open? Iig, niet spotten met geschiedenis nee!

Sabine schreef: He, maar ben je die kamer nou ook uit?

jazeker!! en al met al ook nog aardig snel maar die code heb ik wel van die site die niels noemde.. ik snap ook niet hoe je daar anders zelf bij bent gekomen want die url op het papier werkt dus niet.

Jawel! Je moet het internetadres intypen dat op dat blaadje met aantekeningen staat (die ene aanwijzing, je weet vast wel welke ik bedoel....), dan krijg je de code te zien!

minkcie schreef: want die url op het papier werkt dus niet
Sabine schreef: Je moet het internetadres intypen dat op dat blaadje met aantekeningen staat

Die site is erg slecht bereikbaar. Volgens mij doen ze dat expres om mensen te ontmoedigen.

Ik heb hem nu eindelijk ook af........... alleen de tips gebruikt die op dit forum stonden

Gefeliciteerd!

Hmz ik ben nu ook bezig; maar mis nog een batterijtje :evil:

Veel in de buurt van het bed klikken......