Oke dan, ik ben eruit!! It took me quite some time... but I made it!!
Henri, zet 'em op!!

Stieneke, je hebt toch niet op zijn Stienekes lopen gillen en juichen in de UB hè? :roll:

Het gaat nog wel ff duren, want ik heb zo verplicht college......... maar ik hoop het voor de HV afgerond te hebben........

Jean schreef: Stieneke, je hebt toch niet op zijn Stienekes lopen gillen en juichen in de UB hè? :roll:

Scheelde niet veel....;) Maar een grote glimlach en glundering kon ik niet onderdrukken

Jean schreef: Maar ik heb er genoeg gezien die vele malen leuker en uitdagender zijn.

Heb je wat links? Een beetje meer uitdaging zou inderdaad wel leuk zijn.

Spelletjes die direct vanaf internet gespeeld worden hebben sowieso niet zoveel diepgang.
kun je wat oudere Adventures downloaden. Deze moet je dus wel even uitpakken, maar verder hoef je niks te installeren ofzo. Ik zal even kijken welke de moeite waard zijn.
Dit zijn allemaal spelletjes waarbij je spulletjes moet zoeken en combineren, uit kamers moet komen, puzzels moet oplossen, enzovoorts.

(Deze site kent overigens wel af en toe een pop-up. Niks met JA beantwoorden)

Broken Sword is sowieso erg leuk. Indiana Jones staat er geloof ik niet op, maar die is vast wel ergens te downloaden. Ook tof. Net als Gobblins, Disc World en Monkey Island.

Oh ja, bij de vorige site mag je maximaal één download tegelijk aanzetten, anders wordt je gebanned (NL: 'geweerd' :wink: ).

Ik zie net dat Flight of the Amazon Queen (pag.3) erop staat! TIP!
(Onderaan elk spel staan trouwens soortgelijke spellen).

agent_Fox_Mulder

Grim fandango, briljant spel, in de lijst van Jean zn site staat die dan ook terecht op nummer 1 (hoogste rating)

The Neverhood, ook een prachtig spel! Volledig in klei gemaakt! :shock: Ken je dat Mulder?

http://www.the-underdogs.org/game.php?id=2484
L1Rn4urAyA7aTEe

Wie van jullie kent Supaplex nog? Hartstikke leuk, maar wel heel erg verslavend...

jajaja die ken ik......... sterker nog hij staat op mijn comp. Heeel verslavend!

ajajajajajaj ik kom er nog steeds niet uit.............. frustrerend :x

Hoe ver ben je dan nu?

Ik heb 4 sleutels (2 gebruikt) een cd-hoesje, stok, ring,casettebandje,kabel (ook gebruikt), papier, batterij
En ik heb de ring en de stok in een misterieus doosje gedaan........

Wat moet je met een cd hoesje?

als ik dat wist was ik er waarschijnlijk al uit............... Is het jou al gelukt dan?

Henri!! schreef: Ik heb 4 sleutels (2 gebruikt) een cd-hoesje, stok, ring,casettebandje,kabel (ook gebruikt), papier, batterij En ik heb de ring en de stok in een misterieus doosje gedaan........

Je mist een ring...

klopt, dat d8 ik al..... voor in het doosje en ik heb al een vermoeden waar dat ringetje zich bevind.......

Henri!! schreef: Ik heb 4 sleutels (2 gebruikt) een cd-hoesje, stok, ring,casettebandje,kabel (ook gebruikt), papier, batterij En ik heb de ring en de stok in een misterieus doosje gedaan........

4 sleutels? Volgens mij heb ik het gered met 3 sleutels...

klopt........ Ik was niet bezig met het spelletje toen ikdat schreef....... het zijn er idd 3 zag ik net