Rossatron

Voor iedereen die een beetje van raadsels houd, heb ik nog een leuk puzzeltje. Misschien dat we elkaar van wat tips kunnen voorzien. Het is tot nu tot wereldwijd zo'n 4000 mensen gelukt om de puzzel op te lossen. Ik heb het gevoel dat ik niet ver van de oplossing zit, maar ik kom er nog niet uit.

Van Faassen ik zijn ontsnapt! Wie nog meer?

Eigenlijk is die heel makkelijk, als je weet hoe het werkt, maar is dat niet met de meeste dingen zo? In ieder geval zijn de jappen alweer aan het werk met een nieuwe kamer, we houden je op de hoogte (of kijk op flabber.nl)

Ai wat een hoofdbrekens! Maar gelukt!

Helemaal niets hoofdbrekens, gewoon overal op klikken.

L1Rn4urAyA7aTEe
pauljonathanpaulusI schreef: Helemaal niets hoofdbrekens, gewoon overal op klikken.

Waarom doet deze reactie me zo denken aan de puzzle-boxen van Thorndike? :?

omdat je een verband ziet misschien?

Bij mij doet de link het niet echt.... :cry: Het duurt nu in elk geval al een kwartier en nog is de pagina niet geladen.... :cry:

Daar heb ik ook wel eens problemen mee, gewoon ff refreshen of opnieuw de link proberen. De site is trouwens: www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html

Thanx! Doet het!

Vriend Niels

Hehe wat een ellende, maar ik ben eruit, nog eerder dan Sabine...

Na raadpleging van het forum dan, daar vond hij alle antwoorden!

Vriend Niels

Jajaja, dankzij mij heb jij het ook gehaald en hoefde je niet meer tot vanavond laat in de UB te zitten, omdat je perse die kamer uit wilde.

Dankzij jou? Ik wilde zelf ontdekken hoe het moest hoor! :wink:

Wees blij dat je eruit ben......... ik zit al heel lang vast! Das frustrerend hoor........

Als het een keer weet is het natuurlijk simpel, gewoon ff dat forum checken, Nylez weet wel hoe! :D

welk forum?

Vriend Niels
Henri!! schreef: welk forum?

staat wel wat, maar bedenk wel dat het natuurlijk veel en veel toffer is als je alles zelf ontdekt...

Ja dat snap ik, maar ik moet zaterdag wel voetballen in E'oord............ dus dat forum is de enige oplossing om op tijd te komen

Nou..... 1,5 dag.... moet toch lukken dacht ik!

denk jij ja............ valt vies tegen (denk ik)