Ik pak de trein van 16:04 Wie nog meer?

Elliefs schreef: Dus wie gaat er mee met de bus van 15.21 uit vinkhuizen?

ik :)

ABC VGSU schreef: @ Ellie: je slaapspullen zijn geregeld.

Mijn dank is groot!!! Helemaal super :D

Ik neem ook die van 16.04 uur.

Ik neem dezelfde bus als Sietske en Ellie... ik hoop maar dat er ook een luchtbed voor mij geregeld is :P

Dondersmooi swingfeestje gisteravond in de VGSU soos. Er waren denk ik zo'n 20 GSV'ers en ruim 40 VGSU'ers, toch werd het na een half uur al een heel hard GSV feest. Zelfs de meest brave meisjes die wij mee hadden ontpopten zich als ware feestbeesten, en Ellie heeft nog nooit zo'n tof swingfeest meegemaakt, zittend op een barkruk midden op de dansvloer.

Heel relaxt hier.

Dus.

Sinds wanneer heeft de GSV brave meisjes, ik heb ze nog nooit gezien.

HA!
Dat was nog eens een gezellig relaxed weekend! Echt zo'n weekend wat je niet had willen missen.. ik upload mijn foto's bijna, dus misschien zo een dubbelpost... ben heel benieuwd naar de andere foto's...

EDIT: okee ik heb het niet echt uitgezocht, maar heb grotendeels wel de rode ogen verwijderd... volgens mij zijn de meeste van het feestje, dus ik ben nu extra benieuwd naar de rest...

geniet!

Waarom die dubbelpost als nog niemand had gereageerd? Niet meer doen a.u.b....

Groeten van de Webcie

Op de amicale banden tussen de GSV en VGSU. Het was een donders relaxed weekend! =)

Weekend was mooi! Leuk die foto's ook.

Roel mis je niet iets?

Maureen schreef: Weekend was mooi! Leuk die foto's ook. Roel mis je niet iets?

uhm... :?:

Twas een leuk weekend, bedankt iedereen die mee was, dat heeft zeker aan de gezelligheid bijgedragen! Ik wil vooral ook iedereen bedanken die mij aan alle dierenknijpertjes heeft geholpen, helaas heeft het niks uitgemaakt voor de uitslag.. Wie heeft er nog meer foto's gemaakt, Heleen toch? Komen die ook gauw online?

Ik heb ook volop genoten! Goed geregeld daar! En wat zijn ze daar netjes, beschaafd en rustig tijdens het eten zeg!

Roell schreef:
Maureen schreef: Weekend was mooi! Leuk die foto's ook. Roel mis je niet iets?

uhm... :?:

De knijpertjes?!

Maureen schreef:
Roell schreef:
Maureen schreef: Weekend was mooi! Leuk die foto's ook. Roel mis je niet iets?

uhm... :?:

De knijpertjes?!

neeej!!! :!: :!: Jullie hebben ze alsnog gejat!!!!!

:(

@Marianne, graag gedaan, ik hoop dat je Beppie een mooi plekje geeft op je kamertje =)

@Alle mensen die niet mee waren, ook bedankt dat jullie er niet bij waren, want ook dat heeft waarschijnlijk bijgedragen aan dit mooie weekend :D

@Fre, dapper dat je mee was!

JA en HT heeft ook foto's trouwens!! dumpen die handel!

mijn foto's komen vanavond. uncensored!

Hier zijn mijn foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album=TTLKSCXG

Het weekend was leuk!

Aiaiai, de grot, de VGSU-hymne jumpstyle versie, het nonstop moeten aanhoren van het woord 'schraal', de VGSU overbrallen tijdens het Cantus, zoveel mogelijk kleren uit in de tuin van de Domkerk, Marihuana, de ME, 't Gay, donders fijne voor- hoofd- en nagerechten tijdens het running diner, wereldvrede, amicitia cantorij, amicitia praeses, het Caviavraagstuk, het lalalalalala bier-port-jenever-beerenburg lied, het lebberlied, lekker aan de haard in de scoutingsociëteit, my heart will go on aan de piano, amice Veenhof die een berisping krijgt van amice Veenhof (Geer), toch wel één van de toppers van de VGSU, Myrthe met haar talenten om heteromannen te ontdekken in een homobar, de wanhopige koppelingspogingen van Angelina en Asta... le-gen-da-risch! VGSU en GSV bedankt en wat mij betreft komen ze volgend jaar hier.

De foto's: