Ja, mijn naam mag er ook bij. Ik heb me voor vrijdag en zaterdag opgegeven.

Kunnen jullie aub regelen dat ik een fiets kan lenen van vrijdag tot zondag? Bedankt!

Vrijdagavond is er dus een feest, en hier is de poster:

Dit zal plaatsvinden in onze sociëteit, aan de Oudegracht.

Lui,

Voor wie nog twijfelt en een extra reden nodig heeft om mee te gaan: Ik geef me op voor dit weekend en zodoende zijn er twee slaapplaatsen in het huis van m'n ouders beschikbaar. Dus wil je niet op een ouwe matras, een vieze bank of een luchtbed met koude slaapzak erbij slapen, maar in een heerlijk warm bed in een stijlvol Amsterdamse School-jaren-'30-huis in één van de mooiere buurten van Utrecht, op 10 minuten van het centrum (ter vergelijking, de gemiddelde VGSU-flat staat in Kanaleneiland of Overvecht en dan ben je 25 minuten aan het fietsen met de kans op overvallen door capuchonstraatterroristjes op de koop toe), en houd je van A-merkvoedsel dan wel AH-Excellent, bel mij dan en wie weet mag je bij ons de nachtrust genieten komend weekend!

Groeten!

ik zou in het kader van de integratie ook gewoon een VGSU'er uitnodigen bij jou, thuis-thuis. En nee, je ouders tellen niet mee ;)

Ik heb me ook net opgegeven, ik denk dat de hele woonkamer bij Yvonne bom vol zit met GSV'ers!!

Beste ABC VGSU,

Ik vind de titel "Je kunt niet dieper zinken dan" niet heel prettig wetend dat jullie kroeg naast een gracht ligt. Als dit niet het enige was, dan staat er ook nog niet eens een hekje, zodat je niet in de gracht kunt tuimelen, en om de hindernisbaan nog wat meer uitdagend te maken, met dit gladde gevaarlijke weer, moet je ook nog eens een boom omzeilen, waarbij je met een beetje pech verder zeilt in de prinselijke gracht van Utrecht.
Het thema stemt me dus angstig en daarom zou ik graag zien dat de GSV-ers worden voorzien van een zwemband als ze/we arriveren bij jullie kroeg.

edit: Een touw, waar je je aan vast kan houden, van het trappetje naar de deur zou ook een prima optie zijn.

Dan is het dus een kwestie van jezelf beheersen op dit feest en niet al te veel zuipen, dus per se amicitia moeten zeiken in de gracht en er dan dus invallen. Of gewoon binnen blijven, dan val je ook niet in de gracht. En als je het nou heel eng vindt om langs de gracht te lopen zijn er vast een paar behulpzame VGSU'ers, die dit uiteraard moeiteloos doen vanwege hun jarenlange ervaring, die je willen begeleiden op weg naar de trap.
Bovendien, volgens een vijftal amici der VGSU is zwemmen in de gracht heel lekker, alleen zal komend weekend het water wel wat kouder zijn, maar dat terzijde. Wel oppassen dat je niet met je voet in een fietswiel blijft haken.

Overigens, het huis van de ouders van C.A. bevindt zich op 3 minuten afstand van de door 23 VGSU'ers (en Rinze) bezette flats in Overvecht-Zuid, op 10 minuutjes fietsen van de sociëteit, niets mis mee dus. En we betalen vet weinig huur, dus wees niet bang dat u schraal eten krijgt ;).

Verder, 20 opgaves tot nu toe. Hophop, daar kunnen er nog minstens 10 bij.

Ja, ik ben erbij!

hophop Gosker aka witte piet is er bij :D

C.A. schreef: de gemiddelde VGSU-flat staat in Kanaleneiland of Overvecht en dan ben je 25 minuten aan het fietsen met de kans op overvallen door capuchonstraatterroristjes op de koop toe

Jij fietst zeker altijd langs de Uithof?

Mocht je je opgave nog willen aanpassen, omdat je denkt bij bepaalde activiteiten toch wel of niet aanwezig te zijn, geef dat dan even door via amicaalweekend [apenstaartje] gmail [punt] com.
Een aantal mensen heeft namelijk een soort 'onder voorbehoud' gegeven, gelieve dus even te reageren. Ik noem de volgende zondaars: Rolf Hoving over de vrijdagavond, Roel van de Sloot over de zondagavond, Klaske Sikkema over de zondagmiddag en Geziena Bulder over 'bepaalde activiteiten'. Mocht je naam hier niet tussen staan, maar wil je wel iets veranderen, mail gerust.

22 opgaves tot nu, hophop, dat kan meer :).

yehes, nog maar twee nachtjes slapen. we hebben er zin in!

Zijn er nog meer mensen die zaterdagochtend de trein pakken?
Samen reizen is wel zo gezellig :)

oh. ik blijf iig niet tot maandag. de rest ben ik vast gewoon bij!

Rinze schreef:
C.A. schreef: de gemiddelde VGSU-flat staat in Kanaleneiland of Overvecht en dan ben je 25 minuten aan het fietsen met de kans op overvallen door capuchonstraatterroristjes op de koop toe

Jij fietst zeker altijd langs de Uithof?

Hoeveel capuchonstraatterroristjes zie je op de Uithof? Ongeveer nul dacht ik zo.
/PVV

Wat een toffe club mensen gaat mee, zeg! Er kunnen nog veel meer toffe mensen bij. Als je het uitzicht op een krantlezende vader en een om Progress-uitdraaien zeurende moeder zat bent, zorg ervoor dat je vrijdag ook in de trein zit naar Utrecht. Dus vul dat fancy aanmeldformuliertje in en zorg dat je dit le-gen-da-ri-sche weekend niet mist!

HT schreef: Wat een toffe club mensen gaat mee, zeg! Er kunnen nog veel meer toffe mensen bij. Als je het uitzicht op een krantlezende vader en een om Progress-uitdraaien zeurende moeder zat bent, zorg ervoor dat je vrijdag ook in de trein zit naar Utrecht. Dus vul dat fancy aanmeldformuliertje in en zorg dat je dit le-gen-da-ri-sche weekend niet mist!

+1!
Ik krijg net door vanuit Utrecht dat je een held bent om bovenstaande post HT!

Tevens een verzoek aan Thierry en Pytric om zich op te geven, doen!

Zorgen jullie ook ff dat er lekker veel foto's gemaakt worden? Dat zouden de beeldvormers leuk vinden :)

Ik ben er toch al wel vanaf het begin bij :D mag dat nog?
Kan alleen nog niet echt een luchtbed en een slaapzak meenemen... En toen wilde ik bijna een hele foute grap maken...