16 op 't moment, daar kan dus nog wel wat bij :).

Hallo, geven jullie je allemaal nog even op? Er kan nog véél meer bij! Even lekker een relaxed weekendje zo vlak voor de kerst, wat wil je nog meer? En ja, ik zit in de Senaat, maar ik vind het ook gewoon zelf echt leuk als er veel mensen mee gaan. Dus geef je maar op. Hoppa!

Ik wil me ook opgeven vanaf zaterdagochtend. En met een beetje passen en meten kon ik volgens yvonne ook nog gezellig bij haar slapen, dus als het mag? ;
)

Opgeven gaat via het formulier hè?

http://spreadsheets.google.com/viewform ... Nk45b2c6MA
annemarieke

Ben er ook bij.

Doeg!

Rinze schreef: Oioioi, dit gaat supertof worden. Wees erbij.
Roell schreef: haha mooie bump Rinze, maar komt allen, krijg je Rinze dr gratis bij!

Doen we tegenwoordig wedstrijdjes wie de mooiste bump kan maken?

Ik ben er denk ik ook bij, maar dan alleen vrijdag en zaterdag.

Tof Janko! Hier kan je je aanmelden:

@Hapkars, niet dat ik weet, maar zie het als een zelf gecreëerde uitdaging!

Ondanks de tolk die ik naast me had was er waarschijnlijk niet heel erg veel te verstaan van mijn praatje op de bar gisteravond (Blonde vrouwen! Maaltijd! Feest!). Daarom via het forum nog maar even kort het programma:
Vrijdag
18h10 ontvangst op het centraal station door het blonde meisjesontvangstcomité
18h30 maaltijd
20h00 studieworkshops
23h00 spullen dumpen op logeerkast
23h00-04h00 feest

Zaterdag
12h00 Brunch
14h00 spel in de stad
16h15/30 koffiedrinken ergens in de stad
18h00 rondloopmaaltijd
22h00 cantus en borrel (met kampvuur!)

Zondag
9h30 kerk NW; aansluitend lunch in de kerk
13h30 spelletjes op kasten
17h00 kerk Centrum; aansluitend eten in de kerk - 21h00
21h00 tot later: film kijken op een kast.

U kunt zich dus opgeven tot aanstaande woensdag, 9 december, via de volgende link: http://spreadsheets.google.com/viewform ... Nk45b2c6MA

Er zijn nog steeds maar 17 aanmeldingen, dus hophop! Van een vereniging van 200 leden kunnen we toch best 30 man verwachten ;).

Verder: we vonden het gezellig gisteravond :).

ABC VGSU schreef: 18h10 ontvangst op het centraal station door het blonde meisjesontvangstcomité

boehoehoe alleen maar blonde meisjes? discriminatie voor de brunettes!
als ik dit zo lees dan is het bijna verplicht om al twee trouwringen aan te schaffen als je langs wilt komen, maar daar heb ik het geld nog niet voor...

ABC VGSU schreef: 23h00 spullen dumpen op logeerkast

mag het ook in de logeerkast?

ABC VGSU schreef: 23h00-04h00 feest

top! in jullie kelder? of in een andere puike Utrechtse spot.

ABC VGSU schreef: U kunt zich dus opgeven tot aanstaande woensdag, 9 december, via de volgende link: http://spreadsheets.google.com/viewform ... Nk45b2c6MA Er zijn nog steeds maar 17 aanmeldingen, dus hophop! Van een vereniging van 200 leden kunnen we toch best 30 man verwachten ;).

Absoluut waar, die 13 mensen die komen ook nog wel! Jullie moeten alleen wat meer onder de GSV-vrouwen promoten, want de meesten van hen komen niet af op een blonde meisjes ontvangscomité...

Roell schreef: top! in jullie kelder? of in een andere puike Utrechtse spot.

Ja klopt, het is in onze sociëteit.

Roell schreef: Absoluut waar, die 13 mensen die komen ook nog wel! Jullie moeten alleen wat meer onder de GSV-vrouwen promoten, want de meesten van hen komen niet af op een blonde meisjes ontvangscomité...

Hmm, ja ok. Maar als ze merken dat er allerlei gezellige GSVmannen heen gaan, komen ze toch vast mee ;)? En verder: we hebben naast veel vrouwen op de VGSU ook best wel mannen, alleen komen die jullie niet ophalen van het station :).
Overigens: 17 aanmeldingen, waarvan 8 man en 9 vrouw. Met die vrouwenaanmeldingen zit het dus wel snor.

komt de beloofde lijst met aangemelden nog?

Ohja, de aangemelden. Zie hieronder. Hopelijk kan ik deze post vaak aanpassen ;)

Ellie Bolt
Herman Veenhof
Roel van der Sloot
Theo Zuidhof
Rolf Hoving
Harm-Tjeerd Jansma
Marianne Haan
Frederik Boersema
Klaske Sikkema
Geziena Bulder
Angelina Bouwman
Julian Hindriks
Eduard Boersema
Maureen Zuidema
Heleen Pool
Anke Marije Huisman
Annemarieke Bronswijk
Sietske Berghuis
Jan Korterink
Myrthe Heerema
Lennard Gosker
Hillien Alserda

ABC VGSU schreef: Ohja, de aangemelden. Zie hieronder. Hopelijk kan ik deze post vaak aanpassen ;) Ellie Bolt Herman Veenhof Roel van der Sloot Theo Zuidhof Rolf Hoving Harm-Tjeerd Jansma Marianne Haan Frederik Boersema Klaske Sikkema Geziena Bulder Angelina Bouwman Julian Hindriks Eduard Boersema Maureen Zuidema Heleen Pol Anke Marije Huisman Annemarie Bronswijk

Je mag hem inderdaad wijzigen. Het is namelijk Heleen Pool.
Iedereen die zich niet heeft opgegeven moet dat natuurlijk doen. Toe maar, doe het.
En voor de gereformeerde knieperts onder ons, het weekend kost bijna niets. (+-€15,- toch?). Nog een reden om te gaan. Doen dus.

Je mag hem nog een keer wijzigen, het is namelijk Annemarieke Bronswijk.
Slecht dat jou dat niet opgevallen was Eduard. :P

Betekent dit dat jij je ook opgeeft? Leuk!

ik zeg: gewoon doen!

ABC VGSU schreef: Ohja, de aangemelden. Zie hieronder. Hopelijk kan ik deze post vaak aanpassen ;) Ellie Bolt Herman Veenhof Roel van der Sloot Theo Zuidhof Rolf Hoving Harm-Tjeerd Jansma Marianne Haan Frederik Boersema Klaske Sikkema Geziena Bulder Angelina Bouwman Julian Hindriks Eduard Boersema Maureen Zuidema Heleen Pool Anke Marije Huisman Annemarieke Bronswijk

Yes, pas de lijst maar weer aan ;)
ik ben er vrijdag en zaterdag bij!

Gefeliciteerd! Door jou is er eindelijk de 18e aanmelding! Je zult zaterdagochtend verrast worden met een heerlijke brunch op huize Marihuana.

Hopelijk volgen velen je voorbeeld!

't Is dat ik er niet bij kan zijn maar het klinkt allemaal heel gezellig! Het leuke is dat je dan op de PACO weer allemaal bekenden tegenkomt. Sowieso, kluften met amicalen is nooit verkeerd, ik heb destijds goed genoten van het GRUW/WURG-weekend en het heeft me ook nog een mooie spreuk van Augustinus op de Klaagmuur opgeleverd. Tenslotte begrijp ik dat niet gaan duurder is. Doen dus!