JPV schreef: Bakkes dicht, vuile teringl*ster! Hier zie u snavel af... :evil:

Haha wat een goei! Waarom blok je teringlijster af?

rolv schreef:
JPV schreef: Bakkes dicht, vuile teringl*ster! Hier zie u snavel af... :evil:

Haha wat een goei! Waarom blok je teringlijster af?

De pijn is ondraaglijk, krijg ik een cola?

ik ben erbij! gezellig!

rolv schreef: Haha wat een goei! Waarom blok je teringlijster af?

Dringende neiging.

UndahCovah schreef: De pijn is ondraaglijk, krijg ik een cola?

Nee, je artikoeleert ook niet zo doedelijk.
En buiten dat is cola vies en gevaarlijk.

JPV schreef:
rolv schreef: Haha wat een goei! Waarom blok je teringlijster af?

Dringende neiging.

UndahCovah schreef: De pijn is ondraaglijk, krijg ik een cola?

Nee, je artikoeleert ook niet zo doedelijk.
En buiten dat is cola vies en gevaarlijk.

EINDE

Zullen we nu weer praten over het aanstaande amicaal weekend? De jongens en vooral de meisjes (daar zijn daar meer van) van de VGSU willen graag een paar macho GSV mannen en stoere GSV vrouwen verwelkomen tijdens dit weekend. Dus geef je op via het formulier op pagina 1.

Had me tof geleken, maar ben dan op Ameland. Ook leuk :)

Zie hier de poster. Ik heb nu 10 aanmeldingen in m'n formulier, dus geeft u zich maar fijn op allemaal.

Wat betreft slapen @ Beneden: ik zal eens vragen, wellicht kan dat wel gefixt worden. Dat merken jullie t.z.t. wel :).

@ Geziena en andere 'onder voorbehoud'-mensen: het is voor maaltijden e.d. wel van praktisch nut als we weten hoeveel mensen er komen, dus laat zo snel mogelijk weten of je wel of niet bij bepaalde activiteiten kunt zijn. Doodslijn is 9 december.

Hé jij daar, geef je nu op! Er moeten toch minstens 50 GSV'ers naar Utrecht toe, om te laten zien dat we het tofst, het gezelligst en het gerefomeerdst zijn.

Kan ik me opgeven voor alleen de zondag, of is dat de moeite niet? Ik ben dat weekend wel in de buurt namelijk, maar pas vanaf zondag beschikbaar voor amicaliteiten.

@ Pinkeltje: op zondag is het op zich best gezellig. Eerst gaan we koffiedrinken en lunchen in de kerk, dan naar kasten om te chillen, spelletjes te doen en thee te drinken, dan kun je weer naar de kerk en aansluitend is er een plenaire maaltijd. 's Avonds kun je nog film kijken op een kast, maar als je weekendOV hebt neem ik aan dat je zondagavond weer naar Groningen gaat.
Oftewel, niet heel actieve dingen op zondag, maar wel lekker chillen, kletsen en zo VGSU'ers leren kennen. Kom maar langs dus :).

Dat klinkt als een zondag om bij te wonen. Ik ben dol op koffiedrinken en spelletjes doen. Overigens moet ik van mijn zus (oud-VGSU'er uit de oudheid) ook naar de activiteiten op vrijdag. Ik durf haar zaterdag niet onder ogen te komen als ik dat niet doe. Kan ik dus één nachtje bij iemand blijven slapen?

Vrijdag wordt ook heel leuk. Dus kom dan ook maar. Slaapplek kan geregeld worden.

misschien dat ik de vrijdagaaf er wel bij ben, kslaap dan bij meine bruder... ma moet het nog ff zien

Als de VGSU'ers die afgelopen weekend op de Oldemeijer waren beetje representatief zijn voor de VGSU ben ik er niet bij

wil je ergens over praten, Fleurke? Of ga je sinds je DWDD avontuurtje alleen nog maar met écht belangrijke mensen om?

Fleurke schreef: Als de VGSU'ers die afgelopen weekend op de Oldemeijer waren beetje representatief zijn voor de VGSU ben ik er niet bij

aaah Fleurke toch, haalden de vrouwen weer hun neus op toen jij een tikkeltje bangig "he hoi" zei?

Roell schreef:
Fleurke schreef: Als de VGSU'ers die afgelopen weekend op de Oldemeijer waren beetje representatief zijn voor de VGSU ben ik er niet bij

aaah Fleurke toch, haalden de vrouwen weer hun neus op toen jij een tikkeltje bangig "he hoi" zei?

Zou ik niet doen hoor. Als het gaat over openingszinnen heeft degene met een blonde stoot altijd gelijk.

Oioioi, dit gaat supertof worden. Wees erbij.

haha mooie bump Rinze, maar komt allen, krijg je Rinze dr gratis bij!

hoeveel mensen hebben zich al opgegeven"?