ABC VGSU

"Het probleem in het leven is dat er zoveel mooie vrouwen zijn en zo weinig tijd."
John Barrymore (1882-1942)

Amicae amicique,

Nadat u net een weekend vol suprises en cadeautjes achter de rug heeft is het van 11 tot 14 december tijd voor een weekend met uw zusters uit Utrecht! Wij als ABC der VGSU hebben een prachtweekend georganiseerd zodat u uw amicae amicique uit de Domstad beter kunt leren kennen. U kent natuurlijk alle stereotypes wel, 'veel vrouwen' en dergelijke (ok ok, dat is ook zo), maar ik nodig u uit om door deze stereotyperingen heen te prikken en zo de VGSU beter te leren kennen. Ik weet zeker dat het een heel gezellig weekend wordt!

Middels een formulier kunt u aangeven bij welke activiteiten u aanwezig wenst te zijn. Dit bijvoorbeeld i.v.m. boodschappen en locaties. U hebt hier de tijd voor tot 9 december 2009.

Omdat enkele activiteiten u wellicht onbekend in de oren klinken zal ik deze even toelichten.
Allereerst de studieworkshops op vrijdagavond. Tijdens deze activiteit zullen mensen die dezelfde studie doen een workshop geven over een onderwerp uit hun studie. Dit duurt drie kwartier en er zijn twee rondes. Na het eten kan men zich hier voor inschrijven.
Er worden dus verschillende soorten workshops gegeven, uit alle studierichtingen. Vaak is er ruimte voor discussie, dus het is ook informeel, maar toch 'academisch vormend'. Om u een paar voorbeelden te geven: vorig jaar hebben twee rechtenstudenten een workshop gegeven over Internet en Recht: wat zijn jouw rechten als gebruiker van het internet? Verder was er bijvoorbeeld ook een workshop door geneeskundestudenten over HPV-vaccinatie (belangrijkste veroorzaker van baarmoederhalskanker) en een workshop door sociologiestudenten over overheidsbeleid met als casus prachtwijken.
Kortom, een boeiende, interactieve activiteit, alvorens er een flink feest gebouwd zal worden. Daar hoef ik u niets over te vertellen, want feesten kunt u wel en wij in Utrecht ook, dus dat komt goed.
Mocht u nu enthousiast geworden zijn over het fenomeen studieworkshops, dan nodig ik u van harte uit u aan te melden om een workshop over een voor u studiegerelateerd onderwerp te geven. U kunt deze alleen geven, maar ook samen met iemand anders. Dit kunt u ook aangeven in het formulier. We zouden het erg waarderen als er GSV'ers zijn die studieworkshops zouden geven, dus geef u snel op!

Verder zal er zaterdagmiddag een activiteit in de stad zijn. Als ABC zijn we hard bezig aan het ontwikkelen van een spel om de stad Utrecht en uw amicae amicique aldaar beter te leren kennen.
Zaterdagavond is er een cantus, iets dat u wel zal bevallen. Wat dit precies is zult u wel merken, maar kort gezegd gaan we dan gewoon allerlei mooie liederen brallen. Brallen, daar bent u goed in, dus dat wordt erg gezellig. Na de cantus kunt u uw keel smeren met een fijn biertje en kunt u genieten van een heus kampvuur.
Bij de overige activiteiten zult u zich wel iets kunnen voorstellen, dus die hoef ik niet toe te lichten.

Ik acht de kans zeer klein, maar mocht u de beschikking hebben over een fiets in Utrecht, zou u dat dan aan willen geven? En als u een weekend-OV heeft, wilt u dat dan ook aangeven?
Voor de rest wordt er door VGSU'ers voor uw vervoer gezorgd.

Misschien kent u al mensen in Utrecht en zou u daar heel graag willen logeren, dan kunt u dit ook aangeven. Zo kan am. Veenhof bijv. fijn bij zijn grote broer logeren, als hij dat wil. Maar wellicht wilt u wel gewoon verrast worden, dan hoeft u niets aan te geven.

Dit is de link naar het formulier: http://spreadsheets.google.com/viewform ... Nk45b2c6MA
Goed, dat was het wel weer. Ik hoop op een massale opgave van uw kant!

Met amicale groet namens de ABC der VGSU,

Annelee Zomer

P.s. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u mailen naar amicaalweekend apenstaartje gmail punt com
P.p.s. De poster volgt.

yehees, hartstikke leuk, ik ben erbij! wat een verhaal trouwens, maar ik geloof het allemaal. word er geloot voor de plekken of wie 't eerst komt wie 't eerst maalt?

Volgens mij mogen er 30 mensen mee, dus wie het eerst komt, die het eerst maalt. Verder zijn we natuurlijk hard aan het proberen meer slaapplekken te regelen, dus misschien kunnen er wel 35 mee, of 40. We'll see.

@ Herman: nee, dat systeem heb ik helemaal zelf gemaakt, daar heb ik Geer niet voor nodig :).

leuk, ik ben dr bij!

Herman, mag ik jou pesten en zeggen dat ik ook bij jouw broer wil logeren ghehehe :D

De hele Senaat geeft zich ook op, 5 plekken bezet dus.
4 van ons hebben een weekend-ov. Frederik wil ook graag bij Hermans broer logeren, Marianne bij haar zusje en Klaske ook ergens.

Gezellig. Geven jullie je ook nog even op via het formulier? Handig voor het overzicht.
Teller staat incl. senaat en HT (ga jij je ook nog eens even opgeven via het formulier!) op 9.

Ik ben er ook bij. Lijkt me tof.

Mogen Frederik, Herman en ik op één adres? Top :)

Roell schreef: Mogen Frederik, Herman en ik op één adres? Top :)

Hmm, dat moet Geer wel leuk vinden. Hij heeft op zich best een grote kamer. Ik zal eens vragen :). Wordt hooguit qua vervoer beetje lastig.

Koning Drietand
ABC VGSU schreef:
Roell schreef: Mogen Frederik, Herman en ik op één adres? Top :)

Hmm, dat moet Geer wel leuk vinden. Hij heeft op zich best een grote kamer. Ik zal eens vragen :). Wordt hooguit qua vervoer beetje lastig.

Eventueel willen Roell en ik wel een fiets lenen van een VGSU'er indien nodig.

Ik wil ook mee alleen als ik bij Gerard (dat is de broer van Herman) in bed mag. Bij voorkeur zonder kleren. Maar dan met kleren. In tegenstelling tot Klaas Oudman. Die wil wel zonder kleren maar die heeft een vriendin in Utrecht wonen, naar het schijnt. Ze heet Agnes (nasty) en ze is heel klein maar wel lief. Net Liesbeth Willems die ook klein is, maar dan lief. Niet alleen klein dus. Goeed!

Genetrix virtutem frugalitas.

Dankjewel

Ik ben benieuwd wat Geer daar van vindt, 4 mannen en ook nog 1 zonder kleren. Ik zal 'm vragen. Maar ik geloof dat hij maar 1 logee wil.
Je redenatie over Agnes en Liesbeth vind ik trouwens een beetje op kabouter Wesley lijken. 'Oh dat mag niet want die draagt een bril'

En wat is daar het praktisch nut van?

Geer schreef: En wat is daar het praktisch nut van?

turbo turbo jij nazibloem.

Bakkes dicht, vuile teringl*ster! Hier zie u snavel af... :evil:

Goeiemorgen.

toen plots

goed verhaal op pagina 1

lijkt me leuk, moet nog wel ff nadenken, maar als ik ga, wil ik ook heeeeeeeel graag in 'Beneden' slapen

ik sluit me bij myrthe aan, op voorwaarde dat we lekker kunnen gaan winkelen zaterdag

yehes wie gaan dr nog meer mee? mogen angelina en ik allebei bij Yvonne slapen?