JORRoth schreef:

Ik wil ook! maar schaatsen was toch altijd op donderdag en maandag?

Klopt, als je bij tjas schaatst of de aclo cursus volgt. Maar je kunt op andere dagen ook naar de ijsbaan gaan :)

Kapitein Luv

Ik lik mijn schaatsen wel eens met de windrichting mee.

Leuk vrijdagavond schaatsen;

Willy
Siard
Harmen

Grietje_Eva

Ja tof!

Willy
Siard
Harmen
Eva

Dit is morgenavond al!
Wie gaat er nog meer mee? Dan weet ik vanavond hoeveel koekjes ik moet bakken :)

Tjonge, dit topic is al een tijdje niet meer gebruikt. Zijn GSV'ers tegenwoordig minder sportief? Nee toch?

In ieder geval wordt er weer als vanouds geschaatst! Het is nooit te vroeg om te beginnen met goede voornemens, dus op 31 december wordt vanaf 14u geschaatst!!

Mocht je graag scherp geslepen schaatsen willen, dan kan je ze van tevoren in leeuwarden brengen. Dan slijp ik ze met liefde.

Verder nog een vraag: wie zorgt er voor warme chocolademelk?

Ik ga mee:

  • Anja
  • Willy
Grietje_Eva

Ik ga mee:

  • Anja
  • Willy
  • Eva
Grietje_Eva

Grietje_Eva schreef:

Ik ga mee:

  • Anja
  • Willy
  • Eva
  • Laura M
Anja Admiraal

Willy komt met het openbaar vervoer en is daarom al iets eerder op de baan, kunnen jullie ook kwart voor 2? Zou leuk zijnnn

ChristelHaaksema

Ik ga mee:

  • Anja
  • Willy
  • Eva
  • Laura M
  • Marlies TB
  • Christel
Grietje_Eva

Kwart voor 2 is goed! Wie wil er samenfietsen vanaf de Jumbo Korreweg?

lauramoorlag

ChristelHaaksema schreef:

Ik ga mee:

  • Anja
  • Willy
  • Eva
  • Marlies TB
  • Christel

Ga toch niet mee :(

Grietje_Eva

Oh ja, ik kom te laat trouwens :p

Wie gaat vanavond mee schaatsten met mij? Want ik heb zin in schaatsen. Je kunt een gratis les volgen bij de Tjas en dat begint om 17:45 uur. Maar later op de avond is ook mogelijk...

Ha schaatsfanaten,

De rollerskatedisco van gisteren heeft de innerlijke (rol)schaatsliefhebber weer losgemaakt in een aantal van ons. Daarom wil ik een appgroep aanmaken zoals er nu al één bestaat voor fietsen. Als je in de appgroep wil, zet dan ff je naam in dit lijstje:

  1. Maurits
Jaapie Smulpaapie Vecht

Jaap

albertinenanninga

Wie ergert zich nog meer aan de naam van dit topic...

Grietje_Eva
  1. Eva,

maar ik ben juist wel fan van dit topic ondanks de naam dus ik zie niet per se de meerwaarde in van een appgroep?

Grietje_Eva schreef:

  1. Eva,

maar ik ben juist wel fan van dit topic ondanks de naam dus ik zie niet per se de meerwaarde in van een appgroep?

Kan allebei nog gebruikt worden hoor, maar een app werkt meestal wat sneller

  1. Lyan
  2. Jin