Bakkie Krasse

Ik ben er dan ook weer.

Ik vond het weer prachtig, beetje met de halve GSV in de hekken hangen (en op TV komen)! Groningen - ADO ben ik zeker bij! Veel te mooi...

Het was wel gezellig inderdaad, maar de wedstrijd vond ik dodelijk saai...

Hee ik vond het echt heeeeeeel leuk!! Mijn eerste wedstrijd in een stadion!! GSV bedankt! Ach en de wedstrijd vond ik ook best leuk. Wel jammer dat er dan geen commentaar bij komt. Maar ik had wel meteen door dat ze van helft waren gewisseld. Heb trouwens sbs6 nog opgenomen.

Leuke wedstrijd, voor herhaling op sbs vatbaar! Toch vond ik die wit groene vlag in het andere vak stiekem toch wel het mooist!

Hannah schreef: Hee ik vond het echt heeeeeeel leuk!! Mijn eerste wedstrijd in een stadion!! GSV bedankt! Ach en de wedstrijd vond ik ook best leuk. Wel jammer dat er dan geen commentaar bij komt. Maar ik had wel meteen door dat ze van helft waren gewisseld. Heb trouwens sbs6 nog opgenomen.

goed zo, mag ik het een keer komen lenen? Ik heb de uitzending namelijk gemist.

Ik vond het ook tof! Gaaf dat we met zoveel waren!

foto's?!

Bert-Jan schreef:
Hannah schreef: Hee ik vond het echt heeeeeeel leuk!! Mijn eerste wedstrijd in een stadion!! GSV bedankt! Ach en de wedstrijd vond ik ook best leuk. Wel jammer dat er dan geen commentaar bij komt. Maar ik had wel meteen door dat ze van helft waren gewisseld. Heb trouwens sbs6 nog opgenomen.

goed zo, mag ik het een keer komen lenen? Ik heb de uitzending namelijk gemist.

Ik wil hem ook wel zien. Ik kwam thuis, zette direct de TV aan op SBS6 en was net te laat...

Henk! Gefeliciteerd maat!

Enne, heb je misschien ook nog wat foto's te zijner tijd?

Ter gelegener tijd zeker wel eens: nu dus.

Aanschouw het en beleef het!!!

geweldig... mooi hoor Henk

Fantastische foto's, krijg echt al weer zin in de volgende bekerwedstrijd!

Bakkie Krasse

Gekkenhuis! Gelukkig zat iedereen opgesloten achter een hek!

Koos L schreef: Fantastische foto's, krijg echt al weer zin in de volgende bekerwedstrijd!

is de volgende bekerwedstrijd niet woensdag? Wie gaat er allemaal heen?

ja, ze hebben vandaag ook van ado gewonnen, dus dat truukje doen ze vast nog wel een keer over...

robbie schreef: ja, ze hebben vandaag ook van ado gewonnen, dus dat truukje doen ze vast nog wel een keer over...

Vandaag hadden ze wel veel schorsingen en blessures. Het broertje van mijn bestuursgenoot (Koert Thalen) heeft zelfs zijn debuut gemaakt vanmiddag.

Hmm, ik kijk het even aan...tentamens gaan voor...

Inderdaad een beetje jammer dat het net in mijn tentamenweken valt. Denk dat het hem nu niet wordt. :(

Mensen mensen, tentamens gaan altijd voor, maar je moet zeker tijdens tentamens ook je leuke momenten plannen... zeker pauzes, maar ook chill-momenten, wanneer je dat al niet meer kan, dan doe je iets verkeerd... mij maak je niet wijs dat je 18 uur op een dag aan het studeren bent tijdens je tentamens

ja, jij hebt lekker makkelijk praten met je herfstvakantie. Ik ook, dus ik ben erbij!