De wedstrijd is redelijk bijtjids afgelopen. Als Skippy de derde helft niet al te lang maakt is hij nog mooi op tijd voor een vergadering van de lustrumcommissie. Lijkt me een mooie deal...

Volgens mij gaat het nog redelijk vol zitten, maar kaartjes aan de kassa moet prima kunnen. Lijkt me wel lachen om met z'n allen bij de onoverdekte Zuid-tribune te gaan zitten, je weet wel, onderaan aan de rechterkant.

Rossatronie schreef: Volgens mij gaat het nog redelijk vol zitten, maar kaartjes aan de kassa moet prima kunnen. Lijkt me wel lachen om met z'n allen bij de onoverdekte Zuid-tribune te gaan zitten, je weet wel, onderaan aan de rechterkant.

Ik las net op de site dat alleen de lange zijdes van het Oosterpark open zijn. Eerder hadden ze zelfs ZO niet open gedaan. Zou een duffe boel worden alleen de Tonny van Leeuwen (overdekt) en het ereterras open. Moet nu wel vol komen te zitten denk ik. Tenminste ik kan me zo voorstellen dat het enthousiasme voor de FC is toegenomen naar aanleiding van de wedstrijd van gisteren. Wellicht dat ik toch voor zekerheid kies en morgen nog even langs de receptie fiets. Moet toch nog in de buurt zijn...

TuttieRuthie schreef:
Skippy schreef: ik gaat ook die kant op.... BOEREN!!!

Volgens mij heb jij een lustrumvergadering....:P

KL*TEN.... je hebt gelijk..... naja ik kijk wel ff...

Ik zou trouwens kaartjes halen. Heb besloten dat niet te doen. dus die mensen moeten nog ff zorgen dat ze een kaartje kunen bemachtigen.

Rossatronie schreef: Volgens mij gaat het nog redelijk vol zitten, maar kaartjes aan de kassa moet prima kunnen. Lijkt me wel lachen om met z'n allen bij de onoverdekte Zuid-tribune te gaan zitten, je weet wel, onderaan aan de rechterkant.

Kan prima op Zuid, de weersvoorspellingen zijn in elk geval goed..

Rossatronie schreef: Lijkt me wel lachen om met z'n allen bij de onoverdekte Zuid-tribune te gaan zitten, je weet wel, onderaan aan de rechterkant.
Dat is toch die tribune waar we ook zaten toen Vreven z'n tieten liet zien, daar bij 'ZO'?

Klopt. Maar ook de tribune waar Vreven niet z'n piemel liet zien.
En de tribune waar we ons kersverse erelid hebben 'ontdekt'.

ja ik zal ook proberen er bij te zijn maar op voorwaarde dat a het mooi weer is en b groningen wint, ku je me dat verzekeren rosatronie? mooi zo

Rossatronie schreef: Klopt. Maar ook de tribune waar Vreven niet z'n kersverse erelid liet zien.

ophouden nou

Hé Antuma, neem je die veel te mooie door-je-moeder-gemaakte-groen-witte-GSV-vlag ook mee naar de wedstrijd. Zo toppie zijn. Ik ben ook van plan te komen, dus houd een plekje vrij!

moet er nog een spandoek voor floren gemaakt worden? kooscietronie?

Bakkie Krasse

Wou ik vanochtend kaartjes halen bij zo'n sigarenboerverkooppunt, staat de wedstrijd Groningen-Sparta niet in hun systeem :? . Waarschijnlijk kun je dus alleen kaartjes aan de tribunekassa halen.

Kijk dan even op de website, sma. Alleen kaartjes via de Receptie en aan de kassa.
Het wordt trouwens lekker nazomeravondweer!
En maak inderdaad even een spandoek voor Florén jongens!

Hadden jullie hem dat al niet beloofd? Wel tof, dat ie recht voor onze neus komt te ballen.

Gekheid: morgenavond stond een congres over de impact van de Miljoenennota voor de RUG, Hanze en Gemeente Groningen gepland (waar ik heen moest), gaat het ineens niet door. 'Omdat er ook al een andere discussieavond over is'. Denk dat alle hoge heren (na een bizar succes tegen PSV) gewoon vrolijk bij de FC willen zitten.
Ergo: count me in..

Als dat zo door gaat is het quorum aanwezig op de tribunes aldaar, zou leuk zijn.
Zielman en ondergetekende gaan ook die kant op om de FC de Oosterpark uit te zwaaien...

Henk-Jan en ik komen waarschijnlijk ook.

Wie komt er eigenlijk niet?

Heb net met Roelie gebeld, je kunt prima vanavond kaarten aan de kassa halen. Zal dus niet uitverkocht zijn maar we hebben elkaar hè!

Vriend Niels

Het mannelijk deel van de lustrumcie komt ook.