zekers de weten!!!! heb er al weer zin in...

Abu Hamzah al-Adami schreef: Wie komt er eigenlijk niet?

Ik wil het feestje niet verpesten, maar ik weet het nog niet zeker.

De lustrumcie is daar in functie he, locaties spotten.
Jammer dat Lurling niet meedoet bij Sparta trouwens.

Hoe laat vertrekt Vinkhuizen?

hele goede vraag Rinze!

Verder gaat er niets boven vakkie ZJ! :P

19:15 vertrekken??? en dan bij de gele flat?

Héé wij komen ook!!! Ik weet nog niet precies met hoeveel meiden, maar in ieder geval een stuk of 5.
Tot vanavond!!

Vinkhuizen: 19:15 vertrek gele flat

Jaaaaaaaaaa jalalaaaaaaaaa
jaalaalaaaaaa jalalaaaaaaaa
Gro-nin-gen F-C!

top, gaat groot feest worden. Laten we deze keer voor het Dagblad van het Noorden gaan. De UK hebben we nu al gehad! ;)

h denk dat k ook wel ff ga! zal zoveel mogelijk mn bek houden.. en volgens mij ben k mn roodwitte sjaaltje toch allang kwijt..

Rossatronie schreef: Jaaaaaaaaaa jalalaaaaaaaaa jaalaalaaaaaa jalalaaaaaaaa Gro-nin-gen F-C!

Altijd al een hekel gehad aan dat lied. Is gejat van Twente. Het wordt ook vrijwel alleen op ZI gezongen. West houdt zich normaal gesproken wat afzijdig :wink:

Bakkie Krasse

Ik zie vanuit mijn slaapkamerraam de Geelgejasde stewards alweer verzamelen rond Het Oosterparkstadion.

Bakkie Krasse schreef: Ik zie vanuit mijn slaapkamerraam de Geelgejasde stewards alweer verzamelen rond Het Oosterparkstadion.

Geniet er maar van Bakkie Krasse, over een paar maanden is dat ook weer voorbij. Krijg je ook al die supporters niet meer (min of meer) langs je raam. Het lijkt wel of ik nostalgisch begin te worden... vooruit: dat is ook wel zo. Over een paar maanden nooit meer Oosterpak (snif)

Speelt die Bouaouzan ook mee vanavond? Ik heb zo'n schijthekel aan die vent!

Hans P schreef: Vinkhuizen: 19:15 vertrek gele flat

prima ik ben daar. En even voor de zekerheid: met een rijbewijs kun je je toch ook legitimeren? Hier en daar wordt daar nog wel eens moeilijk over gedaan.

Steef schreef:
Rossatronie schreef: Jaaaaaaaaaa jalalaaaaaaaaa jaalaalaaaaaa jalalaaaaaaaa Gro-nin-gen F-C!

Altijd al een hekel gehad aan dat lied. Is gejat van Twente. Het wordt ook vrijwel alleen op ZI gezongen. West houdt zich normaal gesproken wat afzijdig :wink:

Elk voetballied is gejat, daar maal ik niet om. En ik vind het gewoon prachtig om dat Gro-nin-gen F-C te schreeuwen, komt namelijk uit m'n hart!

En allemaal straks naar Zuid Onoverdekt, ongeveer bij de verste penaltystip en dan onderaan. Daar waar je het gras en de spelers ruikt...

Ik maal normaal gesproken ook niet om gejatte liederen, maar het moment waarop het gejat werd: toen was de rivaliteit Groningen - Twente dusdanig dat ik het een zwaktebod vond. Daarnaast: ook bij mij komt het GFC uit het hard... Voor vanavond is echter het "feestje op de Grote Markt" weer van toepassing :lol:

@ Henri: ik heb gisteren zonder legitimatie een kaartje gekocht. Doen ze bij mij nooit moeilijk over: kind aan huis :P

je ziet er zeker uit als een lief onschuldig kindje... intussen ben je de reasechte hooligan!!!

Vrij vertaald naar het Dublin GAA lied: Come on you boys in green, come on you boys in green, come on you boys, come on you boys in green, come on you boys in green, come on you boys in green, come on you boys, come on you boys in green.