Koos L

FC Groningen - Sparta Rotterdam, een belangrijke wedstrijd voor de beker. Het is waarschijnlijk de laatste wedstrijd van FC Groningen in het Oosterpark Stadion die niet op zondag gespeeld wordt... Daar moeten we dus allemaal bij zijn! De wedstrijd begint om 20:00 uur.
Om de kosten hoef je het niet te laten, want voor een kaartje betaal je 7 euro. Volgens Roelie van de FC-receptie kunnen ze woensdagavond prima aan de stadionkassa worden gekocht, het hoeft niet vantevoren. Je moet dan wel even een legitimatiebewijs (of Clubcard) laten zien.

Koelie Joelie! Ik ga!

retetof. ik ben er zeker bij. is dit niet verplicht voor bepaalde mensen. ard?

Tsja net als vorig jaar, toen stond er nog een mooi stukje in de UK over de sjaars van de GSV die verplicht mee moesten naar FC Groningen! Regel dat even Vilein!

Ook ik sta achter mijn club!

He laat ik ook es meegaan. Ik schrijf het nu in mijn agenda.

Bij deze een officiele mededeling van de Novcie:

Het is voor alle novieten verplicht aanwezig te zijn bij de bekerwedstrijd van de FC tegen Sparta. Bij afwezigheid zullen er passende represailles volgen. Denk daarbij aan:

  • Een strafhandtekening van ex-player Martin Drent.
  • Een gesigneerde foto van Roelie.
  • Voor straf een jaar intro zijn.

Tot in het Oosterpark!

Haha, noviet zijn wordt steeds leuker!

"If you're proud to be a farmer clap your hands"

ik ben er ook bij.. en ik voorspel een 3-0 overwinning

King B schreef: retetof. ik ben er zeker bij. is dit niet verplicht voor bepaalde mensen. ard?
jij hebt alleen een verplichting tegenover mij... ow en kunnen alle novieten dan ook weer geschminkt naar de wedstrijd, vroeger (toen het novitiaat nog ontgroening was) moesten de novieten helemaal geschminkt naar de wedstrijd.

Ik denk dat ik er ook wel even bij ben. Tijdje geleden dat ik in het Oosterpark ben geweest.

Ik ben er ook bij! Veel te tof!

Groningen voor de Gatorade Cup! Getsie, dat klinkt toch nergens naar!

ben der bij, ff weer de hooligan uithangen! :P

Bakkie Krasse
ARD schreef: Bij deze een officiele mededeling van de Novcie: Het is voor alle novieten verplicht aanwezig te zijn bij de bekerwedstrijd van de FC tegen Sparta.

Nou, dan moet ik ook maar komen.

ik kom denk ik ook maar eens langs

ik gaat ook die kant op.... BOEREN!!!

efsee efsee gróóóóóóóóóningen - ben erbij!

Worden er nog kaartjes gekocht in de voorverkoop?

het kon toch gewoon bij het stadion? Zo vol wordt het niet.

TuttieRuthie
Skippy schreef: ik gaat ook die kant op.... BOEREN!!!

Volgens mij heb jij een lustrumvergadering....:P