Mensen, wat een lawaai!! Ik kan jullie hier nog horen zingen... of zijn dat de anderen? :wink:

2-1 dus...

zat toch zeker een behoorlijke lading GSV-ers, even SBS kijken dus. Bij het eerste doelpunt moeten we wel in beeld komen, er hangen er ook een paar in de hekken.

was mooi.

Was zeker een leuke wedstrijd! Erg gezellig ook. Zometeen ff SBS kijken inderdaad...

EEN DING IS ZE-KER
SPAR-TA UIT DE BE-KER

Vriend Niels

Janken in de bus, ole oleee!

Hela precies op tijd terug van de afterpartij om de spaarzame spannende momenten nog eens terug te zien. En de stapels gsv'ers in de hekken. Biezema (met camera) en Boerma zijn uitstekend te herkennen.

Vriend Niels

Jaja, na de beide doelpunten had de cameraman wel oog voor de GSV-side.

he! ik zag mezelf net op tv!! en de rest van de voetbalgsvsupporters :) Wat een toffe avond!
en creatief zeg die spreekkoren!

nou idd er werd toch een paar keer flink op het gsv-vak gefilmt, wat wil je ook met die fanatieke hekhangers..

TuttieRuthie

Jaaa! Ik heb et ook gezien! Ik herkende Boerma, Mol en Lieffijn (K). :)

toch vond ik jou filmpje mooier jessica!! ;) Vooral die stoere steward kwam zo leuk in beeld ..

Ik zag mn huisgenoot net in zn oranje jas staan hooligannen! Geweldig!

'Zitten, houd je bek maar dicht!'

haha, wat een geniale avond was dit :D
Echt iets wat je eens mee moet hebben gemaakt :D

25/26 oktober weer??? Groningen speelt dan thuis tegen de winnaar van ADO den Haag-SHO in de derde ronde van de Gatorade-cup.

Volgens de FC-Groningen website is het sowieso op de woensdag, 26 okt. Ook wel zo handig ivm bk e.d.

ik ga zo weer, zeker als er weer zo'n opkomst is. De wedstrijd mag ook wel iets aantrekkelijker btw.

Heb ik een keus :s

is zeker voor herhaling vatbaar!

kan de Senaat niet gewoon een HV houden, terwijl wij voetbal zitten te kijken, gaan ze naast de stewards zitten. Volgens mij was het quorum wel aanwezig!

Rinze schreef: Volgens mij was het quorum wel aanwezig!

Koos telde 76 GSV'ers, aanhangsels niet meegerekend

Er kunnen wellicht 76 mensen aanwezig zijn geweest waarvan na 21 oktober gezegt kan worden dat ze lid zijn van de GSV. Gisteravond was (mede door de hoge opkomst van de novieten) het quorum niet aanwezig... :wink: