Rinze schreef: Dit topic kan inderdaad beter dicht en verwijderd worden. Hier wordt geen eer gedaan aan de naam van onze schepper. Bannen die gast.

Integendeel beste Rinze
Met mijn atoomtheorie word oneindige eer aan God gedaan als eeuwige schepper.
Maar dat ik juist geband word bij de christenen dat ben ik wel gewend , hoor.
Zoals Jezus niet welkom was bij de joden, zo ben ik niet welkom van de christenen.
De geschiedenis herhaalt zich.
:wink:

Henk-Jan schreef: Na het kopspijkerspel is Harrie te gast. Maar misschien moet het topic ook maar gewoon gesloten worden. Inhoudelijk reageren lijkt me niet zinnig?!

Neen, dat kunnen jullie blijkbaar ook niet.

Sparrow schreef: huh? gelooft hij dat echt? :roll:

Inderdaad, en ik weet het ook nog zeker.
Want gelovig ben ik niet.
:D:D:D

JWJ schreef: Geef hem een kans!

Dank je wel , hoor !!
Geef mij een kans.

Sparrow schreef: Om de woeste baren der galactische nevels te bevaren?

Inderdaad, want in de komende triljoenen jaren gaan we het hele heelal veroveren en vol bouwen tot een volledige ruimtevaartcultuur.
Op de hele lange duur gaan we namelijk alle zonnen en planeten opruimen en omzetten in materiaal voor ruimteschepen en die ruimteschepen gaan we dan in de vorm van macro-atomen construeren.
Kortom: de hele microkosmos, die al een ruimtevaartcultuur is, zullen we in het groot nabouwen in de macrokosmos.
Het leven is immers een herhalingsproces, een cyclus, zoals ook de cyclus van ouders en kinderen.

Sammy schreef: nouja, het is natuurlijk leuk om zelf te bepalen hoe de wereld in elkaar steekt.

Niet Ik heb dat zo bepaald, maar Gods oneindig en eeuwige Geest.

Feike schreef: Wat een briljant idee! Zwaartekracht kan dus verklaard worden door het feit dat alle wezens naar elkaar toe willen, dus wat extra gas geven met hun ruimtescooter.

Inderdaad: zwaartekracht is in wezen de wil tot eenheid.
Zo zie ik dat ook.
Eindelijk iemand met een intelligente opmerking.

Koos L schreef: Ik geloof in Harrie.

dank je wel, maar geloven is slechts het begin, want nu moet nog het echte begrijpen komen.
Dat is heel wat moeilijker.

'Als het heelal niet bestaat wanneer het niet waargenomen wordt, bestaat het heelal dus uit miljarden wezens die waarnemen.'

Logisch hoor. Over godsbewijzen gesproken. Misschien moet u, als u Christenen wilt bereiken, het credo van uw website veranderen.

Edit: en uw forumnaam is ook niet echt handig.

(ik zal er ff tussendoor posten, het is eigenlijk de bedoeling dat u maar een keer tegelijk post.)

Ff een opmerking om e.e.a. wat leesbaar te houden
@harriechristus
Het is niet de bedoeling om zoveel berichten onder elkaar te posten!
Je kunt alles gewoon in 1 bericht zetten, en mocht je na het plaatsen nog iets bij willen typen, dan kun je op de 'wijzig-knop' drukken, en dit erbij plaatsen.

Sparrow schreef: in harrie wel...maar in ruimtescooters... Ik weet wat voor film hij gezien heeft! Dezelfde als wij gaan kijken met facgroep, he Feike!

Die scooters zijn natuurlijk maar bij wijze van spreken.
Die microwezens hebben 1000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000=10^33 jaar evolutie achter de rug, dus onze scooters zullen voor hun wel een beetje ouderwets zijn.

Ik zal voor je bidden Harrie. Misschien niet inhoudelijk, maar wel wat waardevoller.

En verder zou het tof zijn wanneer je niet willens en wetens mensen tegen je in het harnas probeert te jagen door ze belachelijk te maken.

En Webcie: het lijkt me redelijk duidelijk dat dit niet gewenst is op ons forum, bannen lijkt een juiste oplossing.

boothuis schreef: die harrie toch...

... moet ik mij schamen ? ...

weenyman schreef: Je moet er even opkomen, maar het idee is zo helder als wat!

Eindelijk iemand die het begrijpt ???

Adwin schreef: die van Bil leest veel te veel boeken met zijn callcenter inbound

... deze begrijp ik niet helemaal ...

Sparrow schreef: wat een leuke rakker... straks wil hij ook nog een lezing geven :P doet me toch denken aan zo'n blauwe uil die voorleest uit een krant...(wat was dat ook alweer? :roll: )

Neen, wees maar niet bang: lezingen daar hou ik niet zo van.
Ik ben daar veels te verlegen voor en geen goede spreker en bovendien wil niemand mij geloven.
Ik heb dat een keer geprobeerd, maar was een catastrofe.
En bij Kopspijkers werd ik ook al in de maling genomen, dus ...
Jezus geeft geen lezingen meer.
Hou het maar bij mijnheer de Uil als je die bedoelt: ... uit de fabeltjeskrant ...
:wink:

Carloz schreef: Ff een opmerking om e.e.a. wat leesbaar te houden @harriechristus Het is niet de bedoeling om zoveel berichten onder elkaar te posten! Je kunt alles gewoon in 1 bericht zetten, en mocht je na het plaatsen nog iets bij willen typen, dan kun je op de 'wijzig-knop' drukken, en dit erbij plaatsen.

Uw bent heeel erg grappig, mr. Weggelaar. Maar als u gaat spotten kunt u beter meteen uzelf verwijderen.

HaJee schreef: Heb je zijn site bekeken? Volgens mij kan er idd beter een slotje hiero...

wat betekent idd ??
De christenen willen niets weten van de wedergeboren Jezus.
Dat is de ironie van het noodlot en van God, want die houdt wel van wat drama, tragiek en absurde tegenstellingen.
Het verleden kan de toekomst niet begrijpen.

Ursa schreef:
Carloz schreef: Ff een opmerking om e.e.a. wat leesbaar te houden @harriechristus Het is niet de bedoeling om zoveel berichten onder elkaar te posten! Je kunt alles gewoon in 1 bericht zetten, en mocht je na het plaatsen nog iets bij willen typen, dan kun je op de 'wijzig-knop' drukken, en dit erbij plaatsen.

Uw bent heeel erg grappig, mr. Weggelaar. Maar als u gaat spotten kunt u beter meteen uzelf verwijderen.


Nou: ik spot alleen als de mensen met mij spotten.
Ik ben gewend mijzelf te verdedigen.
Ik ben niet van de ene wang en dan ook nog de andere wang.
En als mensen grappig doen dan maak ik gewoon een grapje terug.
Ik pas me aan aan mijn publiek om alles wat gemakkelijker te maken in de communicatie.
Alles in een post is wat ongemakkelijk en onduidelijk, maar ik zal mijn best doen.

@JWJ
Inderdaad: alles wordt ruimtevaart, want de evolutie gaat door, eindeloos door in een eeuwig ontwikkelingsproces.
En die eeuwige evolutie bestaat al als een oneindige reeks van steeds hogere ruimtevaartculturen in de microkosmos.

@Ursa
Ik ben niet zo zielig , hoor !!

@Ursa
Inderdaad: een heelal bestaat pas echt als het waargenomen wordt en daarom is het in wezen uit levende wezens opgebouwd.
Neen, hoor: ik verander niets aan mijn credo(en wat je daar mee bedoelt is me ook niet duidelijk) en ik wil niet speciaal christenen bereiken. Ik ben er voor alle mensen.
En mijn forumnaam is ook goed.
Er mankeert allemaal niets aan.

Ik vind het vrij lastig om te inhoudelijk te reageren op iets wat op mij overkomt als volslagen idioot. En ik kan dit totaal niet serieus nemen, laat staan de grappen van die kerel leuk vinden. Webcie van mij hoeft dit allemaal niet. Al die onzinnige posts kosten me veel te veel tijd. Schiet dit topic maar de ruimte in.