harriew

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen
en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.
Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die natuurlijk ook weer uit atomen bestaan, die uit ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.
Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is geen dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is een levend heelal uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.

http://home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/index.html

hartelijke groeten van harriechristus
:):):)

mmm!

huh? gelooft hij dat echt? :roll:

die harrie toch...

Geef hem een kans!

Om de woeste baren der galactische nevels te bevaren?

nouja, het is natuurlijk leuk om zelf te bepalen hoe de wereld in elkaar steekt.

Zo'n vent heb ik volgens mij ook een keer bij Kopspijkers gezien. Is dit dezelfde?

p.s. dit is JP

ja, ik heb m daar ook gezien volgens mij. Op zijn site is ook te vinden dat hij in Kopspijkers heeft gezeten.

wat een leuke rakker... straks wil hij ook nog een lezing geven :P
doet me toch denken aan zo'n blauwe uil die voorleest uit een krant...(wat was dat ook alweer? :roll: )

Wat een briljant idee!
Zwaartekracht kan dus verklaard worden door het feit dat alle wezens naar elkaar toe willen, dus wat extra gas geven met hun ruimtescooter.

Ik geloof in Harrie.

in harrie wel...maar in ruimtescooters...

Ik weet wat voor film hij gezien heeft! Dezelfde als wij gaan kijken met facgroep, he Feike!

Je moet er even opkomen, maar het idee is zo helder als wat!

die van Bil leest veel te veel boeken met zijn callcenter inbound

Na het kopspijkerspel is Harrie te gast. Maar misschien moet het topic ook maar gewoon gesloten worden. Inhoudelijk reageren lijkt me niet zinnig?!

Heb je zijn site bekeken? Volgens mij kan er idd beter een slotje hiero...

Dit topic kan inderdaad beter dicht en verwijderd worden. Hier wordt geen eer gedaan aan de naam van onze schepper.

Bannen die gast.

ja maar het is gewoon een theorie natuurlijk. Dus in principe zou het besproken kunnen worden. Alles wordt ruimtevaart mensen. :wink:

Vergeef me, maar ik vind het ietwat zielig.

Alladin schreef: Zo'n vent heb ik volgens mij ook een keer bij Kopspijkers gezien. Is dit dezelfde? p.s. dit is JP

Inderdaad Alladin, dat klopt.