okee mensen ik heb de fotos die gemaakt zijn maar even op een picturetrail gezet, das het enige wat ik kan... Een picturetrail blijft iets van 30 dagen bestaan ofzo maar das lang genoeg neem ik aan...

www.picturetrail.com/amicaalfeestjeVGSU
BHoerma schreef:
Foto´s komen, als het lukt.
laat die foto's maar zitten ik mocht er toch de hele tijd niet op.

Speciaal voor amice Boerma heb ik een vergroting geplaatst van een foto van hem! Hopelijk voelt hij zich nu niet meer zo achtergesteld.. :P

ben ik nou scheel of hebben ze maar 12 foto's. dat zou wel heel overvloedig zijn. of niet. en alleen koos staat erop met een of andere vieze vent. van die foto's kan ik andere mensen ook niet meer herinneren..

was Bronda ook mee?

shit dacht bijna dat niemand het zou geloven. zonder Bronda geen Glamour & Glitter he.

Haha Robbert is er een keer niet bij en Molema jr. neemt meteen de vlieglessen van hem over:

Verder neemt hij belangeloos de Sidekickbeurt van een andere sjaars over:

Nu ik alle foto's zie weet ik het weer: kostelijk vermaakt daar!

Hé, toffe foto's!

Hier nóg een paar foto's van utrecht!!

Boerma jij hoeft niet te kijken want je staat er toch nooit op.

www.spaces.msn.com/members/corienplaggenmarsch

Ik zie z'n bakkes toch enkele keren voorbij komen...

Koos L schreef: Haha Robbert is er een keer niet bij en Molema jr. neemt meteen de vlieglessen van hem over:

Dan moet ie nog een hoop leren, het is geen hoogvlieger (haha). Is wel een beetje net zoon locatie als de flatbar, die K-sjot, ook zo'n ondergronds gebeuren.

hierrr met dat schort, hebben hem donderdag weer nodig! en woensdag maar dat is niet zo belangrijk..[/img]

veelste mooi

ach jongens toch, twas wel mooi:P

toffe foto's!! Volgend jaar weer!!??