Amai... Feestcie van de VGSU bedankt hè! Twas een zogezegd amicaal feestje :wink:
En het was gezellig, zelfs in de trein... amai...

VERIX ook bedankt hè, zonder jullie was het nooit gelukt! En tot vanavond!

Köt ik word echt oud, een avondje Utrecht en ik ben gesloopt... Sta je daar bij de bakker te wankelen op je benen terwijl je een broodje bestelt. Redelijk funest voor je imago bij die vent.
Maar het was weer prachtig! Helaas zijn we de lenzenact vergeten en is dus ook de klassieke vechtpartij niet opgevoerd... Over 2 jaar beter. Kees Kramer en gabbers bedankt hè!

het was zeker tof:) en nu ga ik slapen....:p En ohja ik hbe heel veel fotos gemaakt maar ik zou niet weten hoe ik die hier op de site zet... ze zijn ook behoorlijk groot dus zal ik ze waarschijnlijk eerst wat kleiner moeten maken... kan iemand mij een aanwijzing geven??;)

Gaaap, m'n practicum is ietsje uitgelopen, zelfs met een ritje en een kopje thee op;). Nu ga ik eventjes slapen, dan ben ik vanavond weer van de partij!

Het was zeker een leuk feestje, maar zonder de Frontino's was het zeker niet zo gezellig geweest. Frontijn, bedankt he!!!

Jemig, kwamen Weeny en jij daar vandaan vanochtend? Ik vond al dat jullie zo hard schreeuwden en zwaaiden.
En dat moet straks ons land gaan regeren. Tsk tsk.

JP schreef: En dat moet straks ons land gaan regeren. Tsk tsk.

Sterker nog: daar moeten we de oorlog mee winnen. whaanzin.

zo zijn er wel meer belangrijke personen geweest die het niet zo op slapen hadden: zo sliepen mensen als Kennedy, Napoleon, Churchill en Edison nog geen vijf uur per nacht.
een grote toekomst ligt in het verschiet

huubkant schreef: zo zijn er wel meer belangrijke personen geweest die het niet zo op slapen hadden: zo sliepen mensen als Kennedy, Napoleon, Churchill en Edison nog geen vijf uur per nacht. een grote toekomst ligt in het verschiet

Maar ze zijn wel allemaal al dood...

WAUW, was echt een tof feestje! Bedankt!

1 ding is zeker: twas een geslaagd feestuh!!!!!!
VGSU bedankt!!!
heerlijk van 9 tot 2 geslapen:D
kan vanavond weer tegenaan!
enne wil graag de foto's zien!

Zo, net mn ontbijt achter de kiezen. Was mooi feestje gister zeg! Alleen jammer dat het nu alweer donker is buiten...

Kees Kramer zonder meer bedankt, toch een beetje het icoon van amicaal nederland zeg ik. Gelukkig was die rete a relaxte boy uit amsterdam er niet eindelijk eens een relaxte avond.

Foto´s komen, als het lukt.
laat die foto's maar zitten ik mocht er toch de hele tijd niet op. Van wie waren die over actieve huisgenoten vanochtend eigenlijk, liepen die lui op duracel batterijen ofzo? nooit mensen zo vroeg nog actief zien zijn. Verder vind ik het flauw van de conducteur om bepaalde mensen nog tien kilometer voor de eindstreep een fikse boete te geven. Ook jammer dat weening dit keer zich niet meer liet arresteren, geeft zo'n avond altijd net dat beetje extra.
BHoerma schreef: Gelukkig was die rete a relaxte boy uit amsterdam er niet eindelijk eens een relaxte avond.

Wat zei je?

Gevonden op de website van de VGSU: http://www.vgsu.nl/content.php?page=ggf012

wat een rete toffe opmerkingen die lui bij bepaalde foto's . op de man in dit geval op de vrouw) spelen het mag daar blijkbaar weer.

Haha, vertel er dan wel even bij dat alle reactie van jou zijn...
Maareh, wist iedereen al dat Hanneke Modderman niet alleen lid is bij de GSV, maar ook bij Oikos Nomos? Op verzoek zingt ze zó het lied van O.N.

BHoerma schreef: . Van wie waren die over actieve huisgenoten vanochtend eigenlijk, liepen die lui op duracel batterijen ofzo? nooit mensen zo vroeg nog actief zien zijn.

uhm, laten we het daar niet over hebben...

koos het valt me wel van je tegen dat je nu ineens mijn dubbellidmaatschap aan de grote klok heb gehangen terwijl ik nadrukkelijk verteld had dat dat geheim was. hoe denk je dit goed te maken?

koos die wou het gisteren al goed maken door samen met jullie dat lied te zingen volgens mij, ik vond het dan ook echt jammer dat alle hele en halve oikos noimianen hier niet op ingingen. veels te thof lied namelijk!