VGSU Feestcie

Amicae amicique,

u bent allen van herte uitgenodigt om op 22 November a.s. het grootse Glamour & Glitter feest bij te wonen in Utrecht. Het begint om 22:00 uur in het u wel bekende K-Sjot.

heej wie kent hem niet de kjot, maar even een vraagje is bekend of bastiaan hop ook dit feest weer uit zijn slof schiet vlak na de lenzenact? Maar kan die partie trouwens bij iedereen aanraden rete goede bijbvelkring activiteit. Let wel bezoek echter amicale feesten nooit met broeksema wat dan zit je 18 uur in de trein en kom je amper op het feest aan is het al weer afgelopen..

K-sjot briljante tent!! Koprol voor 10 euro!!

Haha, kostelijk feest daar paar jaar geleden. Kom je er gewoon met 50 GSV'ers binnenlopen. En Bastiaan Hop, lache kerel, slaat Ewald Schaap even voor z'n bek... Hee drs. Hop, ga je me nu weer een mailtje sturen?
Maar ff serieus, ik kom alleen als Kees Kramer present is!

50 gsvers? waar is die tijd gebleven? afgelopen jaar waren de gsv'ers nergens te bekennen.

Koos L schreef: Maar ff serieus, ik kom alleen als Kees Kramer present is!

insgelijks

huubkant schreef: 50 gsvers? waar is die tijd gebleven? afgelopen jaar waren de gsv'ers nergens te bekennen.

Idd, 2 GSV'ers en een intro als ik het goed heb... :o
8)

Robben schreef:
Koos L schreef: Maar ff serieus, ik kom alleen als Kees Kramer present is!

insgelijks

Ik kom ook alleen als jullie komen. Dus: ik zal er zijn.

he kees kramer is er mensen !!! alemaal komen dus dan wordt het een knaller. misschien is sully uit kampen er ook wel?
Voor alle fans van kees kramer, kijk even bij foto's dsiputen utrecht op de site van vgsu en dan staat hij er gewoon op samen met de meijer van utrecht waar renske de gelder mee getrouwd is.

Inderdaad daar sta ik tussen. In het gallerijenarchief staan wel helderdere foto's van mij.

jongens het is kees echt! tenminste dat moet wel, waanzin zeg ik!

Ik kan me die avond ook nog wel redelijk goed voor de geest halen; als ik me niet vergis was het dat feest waar ik door een paar gefrustreerde agenten in de boeien werd geslagen op Hoog Catharijne. Zelden zo'n rare afloop van een feest gehad!

Maar goed, zal er es over nadenken erheen te gaan, is echt leuke tent!

Dit wordt weer een schitterende party... als ik het goed heb hebben we dan BK. Maar hé, dat heeft ons er de vorige niet van weerhouden toch af te reizen naar Utrecht. Ik ben zeker weer voor een herhaling van twee jaar geleden.

22.18 in de trein richting Utrecht. Nog ff de BK afmaken met een paar geestelijke liederen die we met ze'n vijftigen door het treinstel schallen. Hoe mooier kan het worden.

Daar we al weer een poosje interamicaal hebben stil gezeten lijkt me dit een opportunity van proportie die we niet kunnen missen als een beetje zelfrespecterende vereniging.

I'm IN.

ALs ik ook weer met de trein terug kan ben ik ook van de party

VGSU Feestcie

Natuurlijk is er voor gezorgd dat alle bezoekers worden vermaakt tot op zijn minst het moment dat er weer treinen gaan rijden. Daarnaast heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen dat am. Kramer niet de enige oude lul is die zal verschijnen op het feest. De Dinosauriers herleven!

ik wil graag weten welke muziek er gedraaid wordt. kan ik vast dansjes oefenen.

VGSU Feestcie schreef: ...Daarnaast heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen dat am. Kramer niet de enige oude l*l is die zal verschijnen op het feest. ...
Ja ik geloof dat Roelof Pieter 'ik ben er af en toe te oud voor' H Boerma en am. K.Lieffijn ook van de partij zijn... maar ik ben nog helemaal niet zeker en ik wil zeker niet als oude l*l aangeduid worden. :lol: foto uit de oude doos?? @Huub er waren toen echt meer dan 2 GSV'ers: en zelfs Sully was er toen bij!!

he die vent die ken ik van docter quinn? wat toevallig dat ie daar ook was, jammer dat ie zijn lange herkenbare manen heeft afgeknipt vanwege het feit dat hij teveel werd herkend.

Maar betreffende die treintijden ik kan mij herrineren dat vorige keer die tent om 3 uur oid de lichten aangooide of vier uur iig moesten we anderhalf uur wachten.

King B schreef: ik wil graag weten welke muziek er gedraaid wordt. kan ik vast dansjes oefenen.

Ik neem aan, daar het een Glitter en Glamourfeest is, dat er vanalles wordt gedraaid tussen Hair Metal en Glamrock.

Ik ga me denk ik wel vermaken als jullie met 50 man komen. 2 jaar geleden schijnt dat een succes te zijn geweest (helaas ik was er zelf niet). 4 jaar geleden overigens had ik mindere ervaringen met GSV'ers op een VGSU-feest, maar dat geheel terzijde.

als het goed is zijn er gister zeker 50 mensen geweest die hebben beloofd me te gaan naar die partie. Zelfs robbert gaat mee maar dan moet ie wel leren in de trein, verder hoorde ik dat het trouwens voor sjaars verplicht was om mee te gaan, sowieso voor alle verix lui die ik gister verplicht heb mee te gaan en de rest ook.

een GSV-feestje in Utrecht.....

de vraag is: wie komt er NIET?