idd zeg. drec maak je nuttig en sleep wat bier mee de trein in ;). zijn we jullie nu al dankbaar.

@koos: moet toch nog langs soos: kan ik meteen wel wat glamour en glitter-spul van de mosselman voor je meenemen.. of zn nieuwe porsche cayenne. wat jij wilt.

misschien haal ik de trein nog van 22:17 uur, je weet maar nooit.

wat kost een kaartje met korting naar utreg? essentieel voor mijn aanwezig zijn...

www.ns.nl

22 euro

Robbert zegt:
dus kost het je 24,30+ 14,60

je kunt niet op een retour met korting terug, of je moet doorfeesten tot na 9 uur... toch Klaas Jan???

edit breunis... tis eigenlijk andersom

kaartje met koring naar utrecht kost 22 euro... (retourtje ) kun je trouwens gewoon checken op www.ns.nl;)

ik dacht dat kroting met ov altijd geldig was?? toch niet alleen na 9 uur?

dat lijkt me dus duidelijk. daarvoor kan ik bijna 2 keer naar tiesto...

14,60+3,00+biertjes+24,30 > 41,90 euro, veel plezier mensen zonder week OV

Oftewel; hang mijn pet maar aan de wilg van Maarten!

hmm blijven er dan nog wel mensen over?

nou jongens en meisjes veel plezier vanavond & geen ruzie maken!!!

hoor ik toch net dat bijna heel AMARANTH mee gaat vanavond.....
dan wordt het toch nog een leuk feestje vanavond!!!

Rrrr, goed geregeld Mallehond!

Maar hoe zit het nou met de alcoholische verschnaperingen die de DrEC gaat regelen? Verder stel ik voor dat de mensen met weekend-OV geen bier hoeven te halen in Utrecht. Goeie en eerlijke deal!

ow leuk grapje he van koos!!
het duurde even voordat ik hem snapte, maar het is zover!

mallechien schreef: hoor ik toch net dat bijna heel AMARANTH mee gaat vanavond..... dan wordt het toch nog een leuk feestje vanavond!!!

Jihoe!! Wij hebben er zin in!

Hoe laat gaat de bus vanuit V'huizen??

Heb geen zin om verder internet af te struinen, er is vast wel iemand die het weet!

Ik denk, maar ik weeet niet zeker, om 21.28... Of heb je het nu al zelf opgezocht?

Zooow het was thof!! Nu SNEl douchen en een paar uurtjes slapen want jajah... vanavond alwéér feest he VERIX?!?!?!

Foto´s komen, als het lukt.